Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Et ole väärässä. Joo erikoista oli kokonaisuudessaan . Aina kun avasin Facen olin että jaahas mitäs outoa tänään sitten. Onneksi on nyt rauhoittunut siitä edes vähän.
Se oli aikamoista 😄 Totta muuten, nyt ollut aika rauhallista sillä saralla. Luulisi töitä riittävän, kun toinen hotelli aukeaa pian. Jokohan osoite on kerrottu vai vieläkö sekin on salaisuus mitä ei saa udella?
 
vierailija
Halusi uhriutua,älytöntä venkslaamista työn loppumisen takia, lehtihaastattelussa pomo kertoi ihan asiallisesti Jannen lähdöstä. Jannella aina valittava asenne kun ei saa asioitaan hoidettua mielensä mukaan.
Ne pomon kommentit olivat todella kauniita Jannesta. Kehui yhdeksi parhaaksi juontajaksi ja mitä vielä. Oli vähän erilainen ulosanti mitä entisellä työntekijällään.
 
vierailija
Niinpä. Miten muuten Jannen oma
TV-ohjelma? Sitähän ollaan kuvattu ja yhteistyökumppaneita etsitty. Eikö sen pitänyt tulla jo nyt syksyllä ohjelmistoon??
Mietin samaa. Eveo kanavalle eikös se ole? En tiedä montako jaksoa tulee että näin kauan vie kuvata. Luulin että se olis simppeli homma kun eikös se ole niistä koirista ja kissoista? Mutta jos ei ole saanut rahaa siihen, niin kaipa sekin sitten tyssää siihen.
 
vierailija
Mietin samaa. Eveo kanavalle eikös se ole? En tiedä montako jaksoa tulee että näin kauan vie kuvata. Luulin että se olis simppeli homma kun eikös se ole niistä koirista ja kissoista? Mutta jos ei ole saanut rahaa siihen, niin kaipa sekin sitten tyssää siihen.
Janne ei ole hetkeen hiiskunutkaan sarjasta. Mielestäni sitä kuvattiin paljon jo kesällä, mutta nyt ei ole mitään markkinointia kuulunut siitä suuntaan tai toiseen?
 
vierailija
Olen tätä paljon miettinyt, että miten hän tosiaan julkeaakin puhua edellisestä työnanatajasta tuohon sävyyn? Onko itseluottamus niin kohdillaan, että ei anna minkään häiritä sitä. Uskoo itseensä niin vahvasti ettei tällainen tule koskaan tielle sen edessä mitä tulevaisuudessa alkaakin tekemään? En tiedä, mutta itse en uskaltaisi ihan noin lähteä polttamaan siltoja takanani.
Fiksut ihmiset pitävätkin työn loppuessa suunsa kiinni työpaikan asioista. Itseni ei ole koskaan surettanut työn loppuminen, elämässä eteenpäin.
 
vierailija
Ne pomon kommentit olivat todella kauniita Jannesta. Kehui yhdeksi parhaaksi juontajaksi ja mitä vielä. Oli vähän erilainen ulosanti mitä entisellä työntekijällään.
Janne voisi yrittää päästä juontamaan niitä kilpailu ja visailu ohjelmia tvssä. Niitä on niin paljon ja lisää tulee. Itse en kyllä katso niitä kun en voi sietää mitään niistä.
 
vierailija
Janne ei ole hetkeen hiiskunutkaan sarjasta. Mielestäni sitä kuvattiin paljon jo kesällä, mutta nyt ei ole mitään markkinointia kuulunut siitä suuntaan tai toiseen?
Janne sanoi hiljattain livelähetyksessään, että sarjan kuvaukset ovat nyt tauolla, kun kaikki osapuolet lomailevat nyt... Enpäs tiedä... Joskus aikaisemmin Janne totesi, että sarjan piti alun perin tulla syksyllä Eveolle. Mutta nyt tarvitsisi löytää rahoittaja/rahoittajia... Itsestä kyllä nyt tuntuu, että tuo sarja on lakaistu mappi ööhön, kunnes joku suostuu sponsoroimaan tuota sarjaa. Jos suostuu. Janne kuitenkin kauppasi yrittäjille näkyvyyttä tuossa sarjassa, joten aika ikävä näille yrittäjillekin jolleivat saakaan näkyvyyttä josta olivat kenties jo maksaneet..
 
vierailija
Janne sanoi hiljattain livelähetyksessään, että sarjan kuvaukset ovat nyt tauolla, kun kaikki osapuolet lomailevat nyt... Enpäs tiedä... Joskus aikaisemmin Janne totesi, että sarjan piti alun perin tulla syksyllä Eveolle. Mutta nyt tarvitsisi löytää rahoittaja/rahoittajia... Itsestä kyllä nyt tuntuu, että tuo sarja on lakaistu mappi ööhön, kunnes joku suostuu sponsoroimaan tuota sarjaa. Jos suostuu. Janne kuitenkin kauppasi yrittäjille näkyvyyttä tuossa sarjassa, joten aika ikävä näille yrittäjillekin jolleivat saakaan näkyvyyttä josta olivat kenties jo maksaneet..
Enpä tiennytkään tuosta lomailusta. Mielestäni Janne kertoi miten hotellilla jo kävi näitä yrittäjiä kuvauksissa vai muistanko väärin? Ei varmaan kiva kuvaajallekaan ja keitä nyt sitten ikinä on ”ohjelman” ympärillä pyörinyt jos siitä ei tosiaan tule mitään.
 
vierailija
Joo Janne on tehnyt koko hommastaan ison sekametelisopan ja muutekseen luulisi että se venyttää myös miehen aika tiukille, kun pitää koko ajan setviä jotain. Jos kiinnittäisi huomion vain niiden lemmikkien hyvinvointiin, se olisi ihan tarpeeksi. Enkä ihan ymmärrä miksi sinkkuiltakaan on erillinen juttu siitä koirapuisto hommasta koska jos sinne voi mennä ilman koiraa, niin sitten sinkut samaan aikaan vaan koirapuistoonkin tapaamaan toisiaan. En tiedä… kaikki niin sekavaa.
Jannelta on tullut jo vuosien ajalta sekavaa settiä. Perustaa hoitolan, lopettaa, muuttaa, perustaa hoitolan, lopettaa, muuttaa jne. Myy ja vuokraa talojaan. Ostaa mökin, jota sitten vuokraa, ja heti kohta myy mökin. Tämä taitaa olla jo kuudes (?) hoitola. Plus muut sekoilut (tassuterapiat sun muut rahastukset).
 
vierailija
Niin. Mutta miksi siitä pitää sitten vittuilla, että "Taas tuo sama tyyppi on tullut kirjoittamaan kommenttinsa klo 5.30, wuhuu! Huomenna sitten taas 5.30."

Ja minä olen saanut vittuilua osakseni kun olen kirjoittanut joskus vaikka klo 02. Niin siitäkin on taas vittuiltu että "Piti ihan keskellä yötä tulla tänne kirjoittelemaan, wautsi wau!"

Tätä mä en ymmärrä. Eikö jokainen saa kirjoitella silloin kun itselle sopii?? Eikä vain silloin kun fanaattiset, räksyttävät, raivoavat Janne-fanit ovat paikalla päivystämässä.
Jannefanit haluaa nolata ja kiusata, aivan kuten idolinsa Janne. Siksi varmaan tänä aamuna ei tullut kommentteja häneltä, jannefanin kiusaamisen takia.
 
vierailija
Pointti alunperin oli, että 05:30 tulee ainoastaan haastamaan riitaa. Eilenkin oli hyvät kommentit kaikesta asiallisesta, mutta hän sivuutti ne ihan kaikki ja päätti että parasta vastata jotain riidan poikasta puoli kuusi aamulla.
Samalla tavalla te jannefanitkin sivuutatte asialliset kommentit ja kysymykset jannesta, vain koska ovat negatiivisia jannen kannalta.
 
vierailija
Jannelta on tullut jo vuosien ajalta sekavaa settiä. Perustaa hoitolan, lopettaa, muuttaa, perustaa hoitolan, lopettaa, muuttaa jne. Myy ja vuokraa talojaan. Ostaa mökin, jota sitten vuokraa, ja heti kohta myy mökin. Tämä taitaa olla jo kuudes (?) hoitola. Plus muut sekoilut (tassuterapiat sun muut rahastukset).
Orimattilan taloaan piti myynnissä viikon, ja kun ei heti mennyt kaupaksi, laittoi vuokralle. Sai vuokralaiset, mutta nyt potki heidät ulos, ja laittoi taas talon myyntiin. Ja nyt myös vuokralle. Ei mitään järkeä. Janne on itse sanonut Facessa, että on kärsimätön. Todellakin on!
 
vierailija
Samalla tavalla te jannefanitkin sivuutatte asialliset kommentit ja kysymykset jannesta, vain koska ovat negatiivisia jannen kannalta.
Älä nyt taas ala 🙄. Fanit ei sivuuta mitään kommentteja (lue kommentit eiliseltä), mutta takuulla sivuutetaan sitten jos ne on jo kysytty ja vastattu sata kertaa! Miten jaksat jankuttaa koko aika samoista asioista??
 

Yhteistyössä