Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jannella menee nyt pikkuisen liian lujaa. Kannattaisi vetää happea ennenkuin ryhtyy tuumasta toimeen. Janne uhkaa kertoa "totuuksia" Onnenarpaan/tuotantoryhmään liittyen, vaikka joutuukin siitä sitten oikeuteen. Moni fiksusti kommentoi että ei kannata ruveta moiseen, mutta Jannehan on päättänyt puhua! No, eipä siinä. Luvassa on taas viihdettä ja draamaa kun Janne pistää tuulemaan Ei muuta kun popparit esille!
Mitä tää kuuluu sulle? Janne on kertonut tästä ja sä toistat tän koska?
 
vierailija
Jannella menee nyt pikkuisen liian lujaa. Kannattaisi vetää happea ennenkuin ryhtyy tuumasta toimeen. Janne uhkaa kertoa "totuuksia" Onnenarpaan/tuotantoryhmään liittyen, vaikka joutuukin siitä sitten oikeuteen. Moni fiksusti kommentoi että ei kannata ruveta moiseen, mutta Jannehan on päättänyt puhua! No, eipä siinä. Luvassa on taas viihdettä ja draamaa kun Janne pistää tuulemaan Ei muuta kun popparit esille!
Näyttää että yrität aloittaa riitelyä. Miksi?
 
vierailija
Taas on poistunut liuta kommentteja jannen Facesta, kun ihmiset kehittivät vetämään hiukan henkeä ja olemaan sekoilematta. Ja toki kommentointimahdollisuus parista julkaisusta hävisi samalla.
Mies näytti minulle kullinsa tänään täydessä baarissa. Vetäs housut alas ja heilutteli pientä juttuaan kaikkien nähden. TÄMÄ on keskustelun aihe!
 
vierailija
Mies näytti minulle kullinsa tänään täydessä baarissa. Vetäs housut alas ja heilutteli pientä juttuaan kaikkien nähden. TÄMÄ on keskustelun aihe!
Vielä tuosta minun stalkkaajasta sen verran, että hän tietää missä olen, ilmestyy paikan päälle usein niin että minun on häivyttävä sieltä heti ennenkuin hän näkee minut tai jos näkee, on saatava turvallisuusmies saattamaan minut ulos. Että te Jannen stalkkaajat ja täällä hänestä joka kommentin kirjoittajat, te ette ole paljon parempia. Te stalkkaatte miehen somea ja sitten postaatte kaiken täällä. Miksi? Antakaa miehen jo olla.
 
vierailija
"Happamia, sanoi kettu..." jne tulee mieleen kun Janne ensin pyysi fanejaan pommittamaan tuottajaa jotta hänet otettaisiin takaisin Onnenarpaan, ja nyt kirjoittaa ettei ole palaamassa omasta tahdosta.
 
vierailija
Vielä tuosta minun stalkkaajasta sen verran, että hän tietää missä olen, ilmestyy paikan päälle usein niin että minun on häivyttävä sieltä heti ennenkuin hän näkee minut tai jos näkee, on saatava turvallisuusmies saattamaan minut ulos. Että te Jannen stalkkaajat ja täällä hänestä joka kommentin kirjoittajat, te ette ole paljon parempia. Te stalkkaatte miehen somea ja sitten postaatte kaiken täällä. Miksi? Antakaa miehen jo olla.
Lääkkeet...
 
vierailija
Mitä tää kuuluu sulle? Janne on kertonut tästä ja sä toistat tän koska?
Ei hyvää päivää! Eikö minulla muka saisi olla mielipiteitä hä?! Joo sori jos sua ketuttaa kun idolisi elämä on nyt totaalisen sekaisin, ja hän vielä aikoo pahentaa tilannetta vuotamalla asioita Onnenarpaan liittyen. Ei se ole minun vika että Janne on nyt katkera, kun häntä ei haluttukaan takaisin Onnenarpaan. Jannella on facessa melkein 10 000 seuraajaa, mutta vain parikymmentä fania laittoi tuotantoyhtiölle vetoomuksen että Janne takaisin! Janne kuvitteli että useat tuhannet ihmiset olisivat vaatineet häntä takaisin. Ja nyt sitten vihaisena, katkeroituneena Janne aikoo aloittaa paskamyrskyn Onnenarvan tuotannosta ja työnantajasta. Mielestäni ei ole fiksua, mutta Janne tekee niinkuin omasta mielestään on fiksua.
 
vierailija
Kyllä tämä koko keskustelu on ihan outo. Ensin haukutaan jannea ja sitten ei haukuta. Sitteen haukutaan muita kirjoittajia jne jne. Koirat haukkuu vuh vuh!

Ja sitten vielä haukutaan muita pelkureiks kun eivät kirjoita oikealla nimellä. Kaikilla ei ole kaksplus käyttäjää, vaan tulevat vaan kirjoittamaan koska eivät jaksa rekisteröityä.

"Ostakaa elämä", moi moi!
 
vierailija
Kyllä tämä koko keskustelu on ihan outo. Ensin haukutaan jannea ja sitten ei haukuta. Sitteen haukutaan muita kirjoittajia jne jne. Koirat haukkuu vuh vuh!

Ja sitten vielä haukutaan muita pelkureiks kun eivät kirjoita oikealla nimellä. Kaikilla ei ole kaksplus käyttäjää, vaan tulevat vaan kirjoittamaan koska eivät jaksa rekisteröityä.

"Ostakaa elämä", moi moi!
Siis tulevat kirjoittaa anonyyminä kun eivät jaksa tai halua rekisteröityä.
Kohta varmaan haukutaan tätäkin kirjoitusta...
 
vierailija
Kyllä tämä koko keskustelu on ihan outo. Ensin haukutaan jannea ja sitten ei haukuta. Sitteen haukutaan muita kirjoittajia jne jne. Koirat haukkuu vuh vuh!

Ja sitten vielä haukutaan muita pelkureiks kun eivät kirjoita oikealla nimellä. Kaikilla ei ole kaksplus käyttäjää, vaan tulevat vaan kirjoittamaan koska eivät jaksa rekisteröityä.

"Ostakaa elämä", moi moi!
Täällä on vastakkain jannefanit ja jannea inhoavat. Jannefanit ovat kirjoittaneet suurimman osan kommenteista; tyhjät tynnyrit kolisee eniten jne.
 
vierailija
Jaa-a, pitäisiköhän sitä pyöräyttää oikein makaronilaatikko.... Ai jai jai jai jai... Jannen eilisestä makaronilaatikosta on tuskin enää muruakaan jäljellä, että kyllä Tapanilassa valmistetaan tänään... Titti ditti dii! Makaronilaatikkoa! Ai jai jai jai jai.
 
vierailija
Sen olen huomannut, että täällä jannefanit hyökkäävät jannea kritisoivan kimppuun henkilökohtaisesti, mutta eivät ikinä kommentoi asialliseen kritiikkiin Jannesta, vaan kirjoittavat asian vierestä. Ehkeivät kehtaa tunnustaa itselleen, että fanittavat keski-ikäistä kiusaaja-ällötystä, ja siksi räkyttävät. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten, todellakin...
 
vierailija
Ei hyvää päivää! Eikö minulla muka saisi olla mielipiteitä hä?! Joo sori jos sua ketuttaa kun idolisi elämä on nyt totaalisen sekaisin, ja hän vielä aikoo pahentaa tilannetta vuotamalla asioita Onnenarpaan liittyen. Ei se ole minun vika että Janne on nyt katkera, kun häntä ei haluttukaan takaisin Onnenarpaan. Jannella on facessa melkein 10 000 seuraajaa, mutta vain parikymmentä fania laittoi tuotantoyhtiölle vetoomuksen että Janne takaisin! Janne kuvitteli että useat tuhannet ihmiset olisivat vaatineet häntä takaisin. Ja nyt sitten vihaisena, katkeroituneena Janne aikoo aloittaa paskamyrskyn Onnenarvan tuotannosta ja työnantajasta. Mielestäni ei ole fiksua, mutta Janne tekee niinkuin omasta mielestään on fiksua.
Luuletko että vain parikymmentä viestiä laitettiin? En jaksa uskoa. Kyllä tuotannon herratkin osaa valehdella.
 
vierailija
Kyllä tämä koko keskustelu on ihan outo. Ensin haukutaan jannea ja sitten ei haukuta. Sitteen haukutaan muita kirjoittajia jne jne. Koirat haukkuu vuh vuh!

Ja sitten vielä haukutaan muita pelkureiks kun eivät kirjoita oikealla nimellä. Kaikilla ei ole kaksplus käyttäjää, vaan tulevat vaan kirjoittamaan koska eivät jaksa rekisteröityä.

"Ostakaa elämä", moi moi!
Miten sen elämän voi ostaa? Typerä sanonta vai onko vain sun sanonta?
 
vierailija
"Happamia, sanoi kettu..." jne tulee mieleen kun Janne ensin pyysi fanejaan pommittamaan tuottajaa jotta hänet otettaisiin takaisin Onnenarpaan, ja nyt kirjoittaa ettei ole palaamassa omasta tahdosta.

Janne yleensä käy kuin tuuliviiri että voi hyvinkin olla mahdollista että menee 2-3 päivää kunnes Janne taas ruinaa faneiltaan apua ja tahtoo sittenkin palata juontamaan 😆
 
vierailija
"Happamia, sanoi kettu..." jne tulee mieleen kun Janne ensin pyysi fanejaan pommittamaan tuottajaa jotta hänet otettaisiin takaisin Onnenarpaan, ja nyt kirjoittaa ettei ole palaamassa omasta tahdosta.
Jannen sepustukset muuttuvat koko ajan. Erosi koska pyysi palkankorotusta eikä sitä saanut, häntä pyydettiin takaisin, tuotanto miettii ottaako jannea takaisin ja nyt Janne ei itse enää halua takaisin. Mitä tässä pitäisi uskoa? Todella sekavaa settiä taas vaihteeksi Jannelta...
 
vierailija
Jannen sepustukset muuttuvat koko ajan. Erosi koska pyysi palkankorotusta eikä sitä saanut, häntä pyydettiin takaisin, tuotanto miettii ottaako jannea takaisin ja nyt Janne ei itse enää halua takaisin. Mitä tässä pitäisi uskoa? Todella sekavaa settiä taas vaihteeksi Jannelta...
Hahah , kirjoitettiin melkein yhtäaikaa ja melkein samallatavalla mutta samasta asiasta 😃
 
vierailija
Vähän näyttää näistä kommenteista sillain että Jannen vihaajat eivät voi sietää, että Jannella on iso liuta faneja ja kannustajia. En tiedä miksi se ois heiltä pois. Kovasti täällä haukutaan niitä faneja ihan vaan koska tykkäävät miehestä. Outoa puuhaa. Ja kyllästyttää lukea joka toinen kommentti Jannen ruokailutavoista. Kyllä varmaan moni suomalainen ja miksei ulkomaalaisetkin syö makaronilaatikkoa. Ei se mikään ihmeen aihe pitäis olla.
 
vierailija
Luuletko että vain parikymmentä viestiä laitettiin? En jaksa uskoa. Kyllä tuotannon herratkin osaa valehdella.
Minä taas en usko että satoja tai peräti tuhansia vonkausviestejä olisi lähetetty. Tuo "muutama kymmen" on varmasti hyvin lähellä totuutta. Janne kuvittelee itsestään aivan liikoja. Näkeehän sen nyt siitäkin, kun jatkuvasti puhuu itsestään julkkiksena. Jos näytät kadulla ohikulkijoille Janne Antinin kuvaa, niin ehkä yksi kymmenestä tunnistaisi Jannen. Mielestäni aika härskiä Jannelta väittää, että "eipä ole ensimmäinen kerta kun tuotanto valehtelee." Katkera, vanha äijänkäppänä vaan huutelee pettymyksissään mitä sylki suuhun tuo.
 
vierailija
"– Homot pelkäävät minua. He eivät halua näyttäytyä minun kanssani tai mennä ravintolaan tai teatteriin. Istun kotona kissojen ja koirieni kanssa. Minulla on tuttuja homoystäviä, jotka elävät HIV-positiivisina suhteessa, mutta he eivät ole julkisuudessa. Onko minun siis astuttava pois julkisuudesta, jotta saisin jonkinlaisen kumppanin elämääni. Yhdistelmä on pahin mahdollinen! "

Janne sanoi kesäkuussa iltasanomien Hiv avautumisessaan.

Ehkä Jannen todellakin olisi aika poistua julkisuudesta edes hetkeksi eikä narista.
 
vierailija
Joo onkohan Janne taas keksinyt satuja, kuten ennenkin? Ainakin se kohta kun "häntä oli pyydetty takaisin"? Tosi sekavaa taas...
Tuttua touhua Jannelta; myy talonsa eikun laittaakin vuokralle ja taas myy, perustaa lemmikkihotellin ja lopettaa parin kuukauden päästä ja kohta perustaa uuden ja taas lopettaa, ja muuttaa asuntoa monta kerta siinä välissä...
 

Yhteistyössä