Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saman olen huomannut, kirjoitit sit hyvää tai huonoa jannesta tai vaikka ihan hauskan vitsin huumorilla niin kyllä ne on niitä Jannefaneja joille mikään ei kelpaa vaan pitää muut kirjoittajat haukkua sekä ilkeästi nimitellä..
Jos Janne on pilkannut somessa tileillään väärin vastanneita onnenarpasoittajia ja haukkunut työtovereitaan niin miksi faniensa pitää tehdä sitä ihan samaa ??
 
vierailija
Saman olen huomannut, kirjoitit sit hyvää tai huonoa jannesta tai vaikka ihan hauskan vitsin huumorilla niin kyllä ne on niitä Jannefaneja joille mikään ei kelpaa vaan pitää muut kirjoittajat haukkua sekä ilkeästi nimitellä..
Jos Janne on pilkannut somessa tileillään väärin vastanneita onnenarpasoittajia ja haukkunut työtovereitaan niin miksi faniensa pitää tehdä sitä ihan samaa ??
Samaan syssyyn miksi teidän pitää haukkua Jannen ulkonäköä ja mitä hän esimerkiksi syö? Ihan yhtä hyvin voi kirjoittaa Jannesta ilman että puhutaan hänen painosta, hiuksista, homoudesta jne. Mutta ihmeesti se ei näytä onnistuvan teiltä. Ja täällä haukkumasanat lentää ihan samaan tahtiin teiltä faneja kohtaan kuin päinvastoinkin. Mutta kummasti ette tuota näe 🙄. Helppo syytellä muita vaikka itse tekee ihan samaa. Kuinka monta kommenttia täälläkin on ollut ”vajaaälyisistä, kädet housuissa runkkaamassa kun Jannea ajattelee, aivopestyt, tyhmät, hullut jne” faneista? Satoja. Mutta ok, se on vaan te jotka saa haukkua faneja ja Jannea? Ei yhtään kaksinaamaista. Ja muutekseen, hyvin kirjoitettu tuolta vaahto suussa tyypiltä eilen: suomalaiset naiset ovat kateellista ja ilkeää sakkia. Ei kaikki mutta suuri osa. Mistä johtuu, en tiedä.
 
vierailija
Sä et taas tajunnut mitään, mutta eipä yllätä Sä tulet tänne vauhkoamaan suu vaahdossa kuinka SINÄ olet asunut ulkomailla, ja kuinka ulkomaalaiset on paljon meitä suomalaisia fiksumpia. Annat kuvan että koska SINÄ olet asunut ulkomailla fiksujen, sivistyneiden ihmisten parissa, sinäkin olet sellainen. Nostat itsesi meidän junttien suomalaisten yläpuolelle, ja luulet olevasi meitä parempi. Sitten kuitenkin alennut haukkumaan meitä ja käytät törkykieltä. Eli toisin sanoen, et ole yhtään meitä parempi! Juntti mikä juntti
En alentunut haukkumaan. Kerroin mielipiteeni.
 
vierailija
Samaan syssyyn miksi teidän pitää haukkua Jannen ulkonäköä ja mitä hän esimerkiksi syö? Ihan yhtä hyvin voi kirjoittaa Jannesta ilman että puhutaan hänen painosta, hiuksista, homoudesta jne. Mutta ihmeesti se ei näytä onnistuvan teiltä. Ja täällä haukkumasanat lentää ihan samaan tahtiin teiltä faneja kohtaan kuin päinvastoinkin. Mutta kummasti ette tuota näe . Helppo syytellä muita vaikka itse tekee ihan samaa. Kuinka monta kommenttia täälläkin on ollut ”vajaaälyisistä, kädet housuissa runkkaamassa kun Jannea ajattelee, aivopestyt, tyhmät, hullut jne” faneista? Satoja. Mutta ok, se on vaan te jotka saa haukkua faneja ja Jannea? Ei yhtään kaksinaamaista. Ja muutekseen, hyvin kirjoitettu tuolta vaahto suussa tyypiltä eilen: suomalaiset naiset ovat kateellista ja ilkeää sakkia. Ei kaikki mutta suuri osa. Mistä johtuu, en tiedä.


Jos sattuu keskustelemaan siitä että Janne on homo eikä ole löytänyt kumppania itselleen niin mitäs haukkumista se on ??

Keskustelu siitä että Janne syö epäterveellisesti eikä pidä huolta kunnostaan liikkumalla ei myöskään ole mitään haukkumista 😂😂 Janne nyt oikeasti on ylipainoinen eikä harrasta mitään liikuntaa se on oikeasti totta ja itse jannelta kuultu

Jos mainitsee ja ihmettelee että Jannella on ollut päässään liian pieni lippis ( näyttää lastenlippikseltä) niin ei sekään oo haukkumista
 
vierailija
Jos sattuu keskustelemaan siitä että Janne on homo eikä ole löytänyt kumppania itselleen niin mitäs haukkumista se on ??

Keskustelu siitä että Janne syö epäterveellisesti eikä pidä huolta kunnostaan liikkumalla ei myöskään ole mitään haukkumista Janne nyt oikeasti on ylipainoinen eikä harrasta mitään liikuntaa se on oikeasti totta ja itse jannelta kuultu

Jos mainitsee ja ihmettelee että Jannella on ollut päässään liian pieni lippis ( näyttää lastenlippikseltä) niin ei sekään oo haukkumista
Mutta miksi niistä pitää puhua? Näen kartsalla päivittäin mitä oudompia asuja ja ihmisiä ja tapoja muttei minulla ole tarvetta kirjoittaa tai puhua niistä jollain palstalla. Ja miten ne kommentit Jannesta kirjoitetaan ovat aina pilkkaavia. Vois vaan sanoa, että pieni lippis päässä. Ei ettei ikinä pese hiuksiaan. Tai ettei syö terveellisesti voi sanoa eri tavalla kuin lihava ällötys. Ja muutekseen Janne ei oikein edes ole lihava. Vähän pyöreä ehkä. Pointtini on että voi sanoa asiat neutraalisti jollei nyt ihan halua positiivisesti sanoa. Eri asia sitten puhua tuosta, että mies pyytää apua faneilta että saa työpaikan takasin. Jopa minä Janne fani olen vähän että hmmm, erikoista puuhaa.
 
vierailija
Jos sattuu keskustelemaan siitä että Janne on homo eikä ole löytänyt kumppania itselleen niin mitäs haukkumista se on ??

Keskustelu siitä että Janne syö epäterveellisesti eikä pidä huolta kunnostaan liikkumalla ei myöskään ole mitään haukkumista 😂😂 Janne nyt oikeasti on ylipainoinen eikä harrasta mitään liikuntaa se on oikeasti totta ja itse jannelta kuultu

Jos mainitsee ja ihmettelee että Jannella on ollut päässään liian pieni lippis ( näyttää lastenlippikseltä) niin ei sekään oo haukkumista
Täysin samaa mieltä! Jannessa on paljon asioita mitkä itseä "häiritsee". Esimerkiksi se, että Janne kuitenkin juonsi suoraa tv-lähetystä. Silti häntä ei kiinnostanut pätkääkään miltä hän siellä telkkarissa näyttää, mukavuus meni kaiken edelle. Kerran hän juonsi sellaisessa "aikuisten potkupuvussa", kun se on niin mukava päällä. Mutta virallinen selitys tietysti oli että hänelle tuli niin "kiire", ettei ehtinyt vaihtaa vaatteita. Minun mielestä kotiasu ei kuulu telkkariin, hieman pitäisi kestää epämukavuutta jos tv-työn on valinnut. Joten jos minä kommentoin vaikka tuosta Jannen pukeutumisasiasta, ei heti tarvitse tulla huutamaan että "V*ttu sä oot, idiootti, ootko vähän yksinkertainen, p*skaako se sulle kuuluu miten Janne pukeutuu" jne.
 
vierailija
Kiitos . Kerron miten näen sen. Eikös suomalaiset aina toitota miten ihanaa se on että ollaan suorasukaisia ja kerrotaan miten asiat on? Noh siinä sitä nyt on. Katos kun et nyt tykännyt siitä. Erikoista.
Joo suoraan saa kyllä puhua. Mutta siinä suoraan puhumisessakin voi miettiä millaista kieltä käyttää, ja millaisilla sanoilla sitä toista haukkuu. Jos nyt ylipäänsä tarvitsee haukkua! Ehkä kritisointi/palautteen antaminen olisi fiksumpaa?
 
vierailija
Mun puolesta Janne saa pukeutua vaikka mustaan jätesäkkiin jos tuntuu hyvältä tsi pvc pukuun,niistäkin oon joskus nähnyt erikoisia " vaatteita" tai sit Ikeakassiin

Niin ei sekään oo mitään haukkumista ( paitsi ehkä jannefaneista jos eivät huumoria ymmärrä)

Mutta oon myös samaa mieltä ettei Janne ikinä pukeutunut asiallisesti / siististi töihin.
Itselläni ainakin töissä on ihan eri vaatteet mitä käytän sit kotona
Enkä varsinkaan naamiaisasussa tuu töihin.
 
vierailija
Mun puolesta Janne saa pukeutua vaikka mustaan jätesäkkiin jos tuntuu hyvältä tsi pvc pukuun,niistäkin oon joskus nähnyt erikoisia " vaatteita" tai sit Ikeakassiin

Niin ei sekään oo mitään haukkumista ( paitsi ehkä jannefaneista jos eivät huumoria ymmärrä)

Mutta oon myös samaa mieltä ettei Janne ikinä pukeutunut asiallisesti / siististi töihin.
Itselläni ainakin töissä on ihan eri vaatteet mitä käytän sit kotona
Enkä varsinkaan naamiaisasussa tuu töihin.
Se ois sitten pitänyt Jannen pomojen sanoa Jannelle hänen vaatteista. Mutta eivät kai sanoneet. On minunkin pomot joissain työpaikoissani sanoneet mikä ei ole sopinut ja piti vaihtaa kuteet erilaisiin töissä. Mutta jos pomot ei ottanut sitä puheeksi ja Jannella on oma tyylinsä pukeutua, niin sitten sai pukeutua ohjelmassa niin. Jos vaatteista ja tyylistä puhutaan, niin minä en mitenkään perin tykkää Kanan vaatteista tai tyylistä, mutten myöskään kirjoita tai hauku hänen vaatteitaan. Ei nekään kovin ammattimaisia näes ole. Minun mielestä. Tämä on siis mielipide.
 
vierailija
Joo suoraan saa kyllä puhua. Mutta siinä suoraan puhumisessakin voi miettiä millaista kieltä käyttää, ja millaisilla sanoilla sitä toista haukkuu. Jos nyt ylipäänsä tarvitsee haukkua! Ehkä kritisointi/palautteen antaminen olisi fiksumpaa?
Olen samaa mieltä kanssasi. Mutta tuo siis myös menee molempiin suuntiin. Ei Jannen inhoajatkaan tartte haukkua faneja. Kuten hyvin usein täällä tapahtuu. Eli joko ei hauku kunminkaan puolin tai sitten haukkuminen jatkuu molemmin puolin.
 
vierailija
Olen samaa mieltä kanssasi. Mutta tuo siis myös menee molempiin suuntiin. Ei Jannen inhoajatkaan tartte haukkua faneja. Kuten hyvin usein täällä tapahtuu. Eli joko ei hauku kunminkaan puolin tai sitten haukkuminen jatkuu molemmin puolin.
Tätä juuri tarkoitin tuolla aikaisemmassa kommentissani. Että voitaisiko jatkossa haukkua vaan niitä kommentteja, eikä sitä kirjoittajaa. Ja tämä pätee puolin ja toisin. Eikä niitä viestejäkään nyt tarvitse haukkua, mutta tarkoitan että jos jonkun kirjoitus ei miellytä, niin silti voisi jättää nämä "v*tun idiootti!" ynnä muut haukkumiset pois.
 
vierailija
En ole Janne-fani, en todellakaan.... Mutta taidan mennä minäkin laittamaan palautetta että Janne takaisin Onnenarpaan. Oi luoja tuota Katrieta. Alkuun hän olikin ihan kiva juontaja, mutta nyt pari viimeistä päivää ollut naama norsunv*tulla. Ja pää hajoaa tuosta samasta jankkaamisesta! Ei tuo reppana osaa kuin pari lausetta, ja niitä hän jankkaa 2h. Pakko se on myöntää että Janne Show oli parempi kuin tämä hymyttömän jankkaajan show.
 
vierailija
En ole Janne-fani, en todellakaan.... Mutta taidan mennä minäkin laittamaan palautetta että Janne takaisin Onnenarpaan. Oi luoja tuota Katrieta. Alkuun hän olikin ihan kiva juontaja, mutta nyt pari viimeistä päivää ollut naama norsunv*tulla. Ja pää hajoaa tuosta samasta jankkaamisesta! Ei tuo reppana osaa kuin pari lausetta, ja niitä hän jankkaa 2h. Pakko se on myöntää että Janne Show oli parempi kuin tämä hymyttömän jankkaajan show.
Niin. Mä puolestaan olen ns Janne fani vaikken nyt kauheasti seuraa mitä mies tekee. Jannen kriitikoille vaan sanon, että vaikka ette tykkää Jannen mistä lie, on hänessä paljon enemmän persoonallisuutta ja häntä peräti viitsi katsoa. Tämä Katrie on kaunis nainen mutta herra jee kun on tylsä. Ja aika varmasti hänellä itsellään on myös tylsää ohjelmassa. Sen näkee Katriesta ja miten hän juontaa. Ei ole ainoastaan jäykkyyttä.
 
vierailija
Niin. Mä puolestaan olen ns Janne fani vaikken nyt kauheasti seuraa mitä mies tekee. Jannen kriitikoille vaan sanon, että vaikka ette tykkää Jannen mistä lie, on hänessä paljon enemmän persoonallisuutta ja häntä peräti viitsi katsoa. Tämä Katrie on kaunis nainen mutta herra jee kun on tylsä. Ja aika varmasti hänellä itsellään on myös tylsää ohjelmassa. Sen näkee Katriesta ja miten hän juontaa. Ei ole ainoastaan jäykkyyttä.
Janne on siinä ihan oikeassa, että jos Katrie vähän juttelisi niitä näitä niiden parin soittajan kanssa jotka pääsee läpi, eikä vaan suoraan menisi asiaan ja kysyisi, että mikä on se vastaus, olisi paljon kivempaa kattoa ohjelmaa ja jopa vois olla naiselle itelleen vähän viihtyisämpää myös juontaa. Nyt on kyä niin rasittavaa molemmin puolin. Eipä tarvi siis kattoa meikän.
 
vierailija
Katrie oli alussa ihan erilainen kuin nyt. Alussa hän vaikutti innostuneelta, ja hymyili lähes tauotta. Mielestäni Katrien äänikin oli alussa erilainen, paljon kimakampi kun hän oli "innostunut". Nyt ainakin viimeiset pari päivää Katrie on ollut todella vihaisen näköinen ja oloinen, tänään hän huokaili raskaasti monta kertaa. Näkyy kilometrien päähän että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Katrien kollega Kana tuntuu välillä vähän liian pirteältä, ja Anne-Mari meinaa taas tukehtua kun nauraa räkättää jollekin omalle tyhmälle jutulleen. Mutta silti katselen paljon nieluummin noita maikkarin juontajia kuin tätä seipään niellyttä Katrieta.
 
vierailija
No niin Janne-fanit! Tämä ei ole enää minun satuilua tai "ruokafetissiä"! Siellähän se Janne facessa kertoo että makaronilaatikko on hänen lohturuokansa! I told you so! 🤣 Ja koska Janne on nyt masentunut kun häntä ei haluta Onnenarpaan, niin ei kun makaronilaatikkoa pötsiin! 😂
 
vierailija
Vähän turhaa postata tätä. Pikkasen riidan mallilla vedät.
En minä mitään riitaa haasta 😂 Se nyt vaan on ollut päivänselvä asia, että Janne syö harva se päivä makaronilaatikkoa. Olen tästä Jannea "kritisoinut", että voisi kenties välillä syödä muutakin. Ja nyt on mustaa valkoisella Jannen facessa, että se hiilaripommi todellakin ON Jannen lempiruoka. Sitä vedetään aina mahaan kun masentaa/harmittaa, eli melkein siis joka päivä. Tämä ei ole riidan haastamista vaan päivänselvien asioiden toteamista 🤷 Sille minä taas en voi mitään, jos Janne-faneja nyt v*tuttaa kun näitte että oikeassa olin koko ajan.
 
vierailija
En minä mitään riitaa haasta Se nyt vaan on ollut päivänselvä asia, että Janne syö harva se päivä makaronilaatikkoa. Olen tästä Jannea "kritisoinut", että voisi kenties välillä syödä muutakin. Ja nyt on mustaa valkoisella Jannen facessa, että se hiilaripommi todellakin ON Jannen lempiruoka. Sitä vedetään aina mahaan kun masentaa/harmittaa, eli melkein siis joka päivä. Tämä ei ole riidan haastamista vaan päivänselvien asioiden toteamista Sille minä taas en voi mitään, jos Janne-faneja nyt v*tuttaa kun näitte että oikeassa olin koko ajan.
Oliko tämä tärkeää kertoa? Ei.
 
vierailija
Taas on poistunut liuta kommentteja jannen Facesta, kun ihmiset kehittivät vetämään hiukan henkeä ja olemaan sekoilematta. Ja toki kommentointimahdollisuus parista julkaisusta hävisi samalla.
 
vierailija
Taas on poistunut liuta kommentteja jannen Facesta, kun ihmiset kehittivät vetämään hiukan henkeä ja olemaan sekoilematta. Ja toki kommentointimahdollisuus parista julkaisusta hävisi samalla.
Jannella menee nyt pikkuisen liian lujaa. Kannattaisi vetää happea ennenkuin ryhtyy tuumasta toimeen. Janne uhkaa kertoa "totuuksia" Onnenarpaan/tuotantoryhmään liittyen, vaikka joutuukin siitä sitten oikeuteen. Moni fiksusti kommentoi että ei kannata ruveta moiseen, mutta Jannehan on päättänyt puhua! No, eipä siinä. Luvassa on taas viihdettä ja draamaa kun Janne pistää tuulemaan 😂 Ei muuta kun popparit esille!
 

Yhteistyössä