Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käsi ylös virheen merkiksi, sivuilla on edelleen yksi Jannen toimia kristisoiva kommentti ja näemmä joku yrittänyt myös kysyä, että eikö Jannea pyydetty takaisin jo onnenarpaan aiemmin hänen omien puheiden mukaan. Oletin, että nämä kommentit ja kommentoijat saisivat lähtöpassit ja äkkiä.
 
vierailija
Käsi ylös virheen merkiksi, sivuilla on edelleen yksi Jannen toimia kristisoiva kommentti ja näemmä joku yrittänyt myös kysyä, että eikö Jannea pyydetty takaisin jo onnenarpaan aiemmin hänen omien puheiden mukaan. Oletin, että nämä kommentit ja kommentoijat saisivat lähtöpassit ja äkkiä.
Kymmenen pistettä sulle vaikket siitä mitään välitäkkään Janne fanilta. Mutta kuitennii.
 
vierailija
Janne ei vain ole huomannut sitä kommenttia. On jäänyt ennenkin suorastaan ilkeitä kommentteja huomaamatta.
Tuo on täyttä valhetta. Janne on nähnyt tuon kommentin jo aikoja sitten. Mutta tiedätkö mitä? Minä suomalaisena kerron minkälaisia useat suomalaiset, erityisesti naiset, ovat nykyään. Kateellisia pikkumielisiä paskoja. Itse olen suomalainen nainen joka on asunut ulkomailla monessa eri maassa ja yhteensä 40 vuotta. Sitten muutin takas Suomeen ja tämä kateellisuus ja paskan puhuminen muista on ollut ihan toista luokkaa. Mitään tämmöistä en ole kokenut muualla. Ok. Suomella ja suomalaisille on joku pienuus kompleksi mutta get over it!! Tämän takia justiinsa maailmalla on tieto että Suomi ei kasva eteenpäin niinkuin muut pohjoismaat. Lukekaa jollette usko. Suomi jumittaa paikallaan. Miksi? Koska junttikansa elää täällä! Suomi on jäänyt takapajulaan. Ja täälläkin haukutaan jotain Janne ihmistä ilman mitään syytä. Antakaa Jannen elää ja porhaltaa eteenpäin. Vittu minua hävettää että synnyin tähän maahan. Kuinka pikkumaisia ihmiset täällä edes voi olla??
 
vierailija
Janne ei vain ole huomannut sitä kommenttia. On jäänyt ennenkin suorastaan ilkeitä kommentteja huomaamatta.
Ootko jotenkin simppeli eller hur? Janne on postannut paljon tämän kommentin jälkeen. Tämä kommentti on pisin kommentti hänen sivullaan ja niin myös most relevant koska FB tekee sen niin ja niin Janne on pakolla nähnyt sen. Nyt yrität vaan tavoitella taivasta epätoivoisena koska sun Janne vihalla ei ole mitään tolkkua. Just sun tyyppiset ihmiset on mikä on maailmassa vika nykyään. Et ymmärrä järkeä.
 
vierailija
Ai joo unohdin sanoa tämän, te pienet pillun puolikkaat: minua hävettää olla nainen! Naisten mukamas pitäis olla se parempi sukupuoli. Noh ei näköjään vitun näissä keskusteluissa!
 
vierailija
Ai joo unohdin sanoa tämän, te pienet pillun puolikkaat: minua hävettää olla nainen! Naisten mukamas pitäis olla se parempi sukupuoli. Noh ei näköjään vitun näissä keskusteluissa!
Wau! Todella älykästä tekstiä sinulta! 😱 Etkä yhtään sorru haukkumaan muita! Kyllä kannatti asua ulkomailla. Mikä sivistys ja käytöstavat SINULLA onkaan! Wau! 😱
 
vierailija
Wau! Todella älykästä tekstiä sinulta! Etkä yhtään sorru haukkumaan muita! Kyllä kannatti asua ulkomailla. Mikä sivistys ja käytöstavat SINULLA onkaan! Wau!
Kiitos 👍. Kerron miten näen sen. Eikös suomalaiset aina toitota miten ihanaa se on että ollaan suorasukaisia ja kerrotaan miten asiat on? Noh siinä sitä nyt on. Katos kun et nyt tykännyt siitä. Erikoista.
 
vierailija
Wau! Todella älykästä tekstiä sinulta! Etkä yhtään sorru haukkumaan muita! Kyllä kannatti asua ulkomailla. Mikä sivistys ja käytöstavat SINULLA onkaan! Wau!
Ja älä ees viitti antaa minulle mitään läksytystä! Kaksinaamaisuus oikein huipussaan täällä! Jannesta sanotte vaikka mitä paskaa mutta kun teistä haukkujista sanoo jotain, niin oi voi kuinka kamalaa 😂.
 
vierailija
Ja älä ees viitti antaa minulle mitään läksytystä! Kaksinaamaisuus oikein huipussaan täällä! Jannesta sanotte vaikka mitä paskaa mutta kun teistä haukkujista sanoo jotain, niin oi voi kuinka kamalaa .
Sä et taas tajunnut mitään, mutta eipä yllätä 🤷 Sä tulet tänne vauhkoamaan suu vaahdossa kuinka SINÄ olet asunut ulkomailla, ja kuinka ulkomaalaiset on paljon meitä suomalaisia fiksumpia. Annat kuvan että koska SINÄ olet asunut ulkomailla fiksujen, sivistyneiden ihmisten parissa, sinäkin olet sellainen. Nostat itsesi meidän junttien suomalaisten yläpuolelle, ja luulet olevasi meitä parempi. Sitten kuitenkin alennut haukkumaan meitä ja käytät törkykieltä. Eli toisin sanoen, et ole yhtään meitä parempi! 😂 Juntti mikä juntti 🇫🇮
 
vierailija
Täällä käy nyt yksi Janne-fani todella kuumana....Kannattaisi rauhoittua ennenkuin verisuonet poksahtaa....

Mutta siis.. Tulinpa tähän nyt kommentoimaan sellaista, että aina kun joku esittää mielipiteensä.. On se sitten Jannea vastaan tai Jannen puolesta. Niin miksi sen vastapuolen pitää heti tulla haukkumaan se kommentoija maan rakoon?! Eikö voitaisi jatkossa toimia niin, että kommentoidaan/räksytetään/haukutaan VAIN sitä epämieluisaa mielipidettä/kommenttia? Ja jätetään se kirjoittaja rauhaan. Mä en ymmärrä mitä kukaan voittaa sillä, että oman kommenttinsa pääpaino on siinä, että haukkuu sen toisen kirjoittajan. Kun voisi lytätä sen epämiellyttävän kirjoituksen??

Tunteeko kirjoittaja itsensä jotenkin fiksuksi, kun leimaa osan kirjoittajista "kateellisiksi, pikkumielisiksi paskoiksi"???
 

Yhteistyössä