Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joko olette laittaneet vihapostia Jannea kohtaan tuotannon emailiin? Joku mielipuolihan täällä jo ehdotti sitä.

Onko sulla oikeasti noin tylsäelämä kun yksin täällä jatkuvasti räksytät aivoinvalidina ilkeitä vihaviestejä ja purat pahaaoloasi.

Mikäli et saa muilta vastauksia niin jatkat ilkeätäräksyttämistä Mikä Jannefaneille on ihan normaaliakäytöstä.
 
vierailija
Mutua? Mikä sana tuo on? En ole ikinä nähnyt enkä kuullut.
”Mututieto, mututuntuma, mutu tai mutuväite on käsite, joka on lyhenne sanoista ”musta tuntuu”. Sitä käytetään kuvaamaan heikosti perusteltua väitettä tai arkikäsityksiä. Mutumenetelmä on epätieteellinen tai muu perustelematon tutkimus- tai päättelytapa, ”musta tuntuu -menetelmä”.”

Google on kaveri.
 
vierailija
”Mututieto, mututuntuma, mutu tai mutuväite on käsite, joka on lyhenne sanoista ”musta tuntuu”. Sitä käytetään kuvaamaan heikosti perusteltua väitettä tai arkikäsityksiä. Mutumenetelmä on epätieteellinen tai muu perustelematon tutkimus- tai päättelytapa, ”musta tuntuu -menetelmä”.”

Google on kaveri.
Ei tarvi Google kun ite vastasit. Thx.
 
vierailija
Onko sulla oikeasti noin tylsäelämä kun yksin täällä jatkuvasti räksytät aivoinvalidina ilkeitä vihaviestejä ja purat pahaaoloasi.

Mikäli et saa muilta vastauksia niin jatkat ilkeätäräksyttämistä Mikä Jannefaneille on ihan normaaliakäytöstä.
Mä oon eri, mutta onko sulla tosiaan noin tylsä elämä, että et viitsi opetella kirjoittamaan? Miksi kirjoitat sanoja yhteen etkä käytä pisteitä? Vai ootko aivoinvalidi kenties? Siis oikeasti? Jos olet niin sori.
 
vierailija
Hyvä Janne! Hieno idea. Kyllä Janne on vaan paras ❤.

”Huom! Helsingin koillis alueella meiltä saa kissalle myös tarvittaessa kotihoitoa omaan kotiin. Tällöin käymme toiveiden mukaisesti 1-2 kertaa päivässä paikan päällä katsomassa että kaikki on kunnossa. Annetaan ruokaa ja herkkuja, vaihdetaan vesi ja siivotaan vessa. Silityksiä, rapsutuksia, harjausta sekä jutustelua lemmikin kanssa. Samalla käynnillä hoituu myös kukkien kastelu ja postin sisään tuominen. Lisätietoa annetaan palvelua tarvitseville.”
 
vierailija
Hyvä Janne! Hieno idea. Kyllä Janne on vaan paras .

”Huom! Helsingin koillis alueella meiltä saa kissalle myös tarvittaessa kotihoitoa omaan kotiin. Tällöin käymme toiveiden mukaisesti 1-2 kertaa päivässä paikan päällä katsomassa että kaikki on kunnossa. Annetaan ruokaa ja herkkuja, vaihdetaan vesi ja siivotaan vessa. Silityksiä, rapsutuksia, harjausta sekä jutustelua lemmikin kanssa. Samalla käynnillä hoituu myös kukkien kastelu ja postin sisään tuominen. Lisätietoa annetaan palvelua tarvitseville.”
Tää ois tosi hyvä koirille. Kissat kun voivat olla yksin kauemmin kuin koirat.
 
vierailija
Onko sulla oikeasti noin tylsäelämä kun yksin täällä jatkuvasti räksytät aivoinvalidina ilkeitä vihaviestejä ja purat pahaaoloasi.

Mikäli et saa muilta vastauksia niin jatkat ilkeätäräksyttämistä Mikä Jannefaneille on ihan normaaliakäytöstä.
Haha! Mitä sinä minulle huutelet? Etkö muista miten itse olet paukuttanut kommenttia kommentin jälkeen täällä? On se vaikeaa, kun ei muista, että itse tekee just samaa mistä syyttää toisia. Ja sinun textit on hyvin helppo tunnistaa juurikin siitä miten kirjoitat 😂. Että älä viitti. Keksi vihdoinkin jotain uutta, jos aiot huudella minun perään täällä. Ok?
 
vierailija
Täältäkin poistuu näköjään viestejä, kuten vauvalla. Joku fanaattinen Jannefani kirjoitti pitkän tekstin, että Janne on kuninkaamme ja me Jannevihaajat olemme luusereita. Vastasin samalla mitalla ja molemmat viestit poistettiin alta aikayksikön. Eli kyllä nämä fanittajat ilmiantaa täällä viestejä apinanraivolla mutta onneksi suurin osa viesteistä pysyy.
 
vierailija
Täältäkin poistuu näköjään viestejä, kuten vauvalla. Joku fanaattinen Jannefani kirjoitti pitkän tekstin, että Janne on kuninkaamme ja me Jannevihaajat olemme luusereita. Vastasin samalla mitalla ja molemmat viestit poistettiin alta aikayksikön. Eli kyllä nämä fanittajat ilmiantaa täällä viestejä apinanraivolla mutta onneksi suurin osa viesteistä pysyy.
Haha huomasin saman 😅
 
vierailija
Täältäkin poistuu näköjään viestejä, kuten vauvalla. Joku fanaattinen Jannefani kirjoitti pitkän tekstin, että Janne on kuninkaamme ja me Jannevihaajat olemme luusereita. Vastasin samalla mitalla ja molemmat viestit poistettiin alta aikayksikön. Eli kyllä nämä fanittajat ilmiantaa täällä viestejä apinanraivolla mutta onneksi suurin osa viesteistä pysyy.
Sen viestin sitten poisti Jannen vihaaja, koska minä olen se joka kirjoitti sen alkuperäisen kommentin ja luonnollisesti olen Jannen fani. Että älä ala syyttelemään faneja kun te vihaajat itse ette kestä lukea kommentteja teistä. Minulle on melkein yhdentekevää vihaatteko te miestä vai mitä lie, mutta sitten kun alatte syyttämään faneja IHAN KAIKESTA, niin kuule anna olla ja järki käteen välillä! Ette tekään ole syyttömiä!
 
vierailija
Sen viestin sitten poisti Jannen vihaaja, koska minä olen se joka kirjoitti sen alkuperäisen kommentin ja luonnollisesti olen Jannen fani. Että älä ala syyttelemään faneja kun te vihaajat itse ette kestä lukea kommentteja teistä. Minulle on melkein yhdentekevää vihaatteko te miestä vai mitä lie, mutta sitten kun alatte syyttämään faneja IHAN KAIKESTA, niin kuule anna olla ja järki käteen välillä! Ette tekään ole syyttömiä!
Jos olisin tiennyt että Janne vihaaja poistattaa sen kommentin, kun ei halunnut kuulla rankkoja totuuksia itsestään, olisin kopioinut sen kommenttini ja laittanut sen uudestaan tänne. Noh ei voi mitään. En jaksa kirjoittaa sitä uudestaan, mutta ainakin pari näki sen koska kommentoivat siitä 😊. Hyvä.
 
vierailija
Mitä varten joku Jannen fani olisi poistanut Jannea ylistävän kommentin? Ei näköjään järki leikkaa vihaajilla. Sitä se tekee kun raivo sumentaa maalaisjärjen 😂🙄. Tai siis järjen ylipäätään.
 
vierailija
Jos olisin tiennyt että Janne vihaaja poistattaa sen kommentin, kun ei halunnut kuulla rankkoja totuuksia itsestään, olisin kopioinut sen kommenttini ja laittanut sen uudestaan tänne. Noh ei voi mitään. En jaksa kirjoittaa sitä uudestaan, mutta ainakin pari näki sen koska kommentoivat siitä . Hyvä.
Sun teksti oli kyllä aika paksua, aivan kuin sulla olisi psykoosit tulilla, sen verran korkealentoista tajunnanvirtaa se oli. Olen huolissani sinusta.

Poistatko tämänkin vastauksen?

Mutta minä lähden nyt iltavuoroon, kannattaisi sinunkin mennä töihin, sen sijaan että kirjoitat täällä yötä päivää sormet verillä ylistystä Kiusaaja-jannesta.
 
vierailija
Täältäkin poistuu näköjään viestejä, kuten vauvalla. Joku fanaattinen Jannefani kirjoitti pitkän tekstin, että Janne on kuninkaamme ja me Jannevihaajat olemme luusereita. Vastasin samalla mitalla ja molemmat viestit poistettiin alta aikayksikön. Eli kyllä nämä fanittajat ilmiantaa täällä viestejä apinanraivolla mutta onneksi suurin osa viesteistä pysyy.
Oikaisen tuota sinun lausetta, etten kirjoittanut Janne on meidän fanien kuningas vaan teidän vihaajien kuningas, koska te seuraatte häntä maailman ääriin ja seuraatte kaikkea mitä hän tekee.
 
vierailija
Sun teksti oli kyllä aika paksua, aivan kuin sulla olisi psykoosit tulilla, sen verran korkealentoista tajunnanvirtaa se oli. Olen huolissani sinusta.

Poistatko tämänkin vastauksen?

Mutta minä lähden nyt iltavuoroon, kannattaisi sinunkin mennä töihin, sen sijaan että kirjoitat täällä yötä päivää sormet verillä ylistystä Kiusaaja-jannesta.
En poistanut mitään kommenttia. Ja ei sinun tarvi aina ilmoittaa minulle että lähdet töihin. Miksi luulet se kiinnostaa minua? Etkös ole se sama tyyppi joka n viikko sitten kirjoitti ettet ikinä tule takas tälle sivulle lukemaan tai kirjoittamaan mitään ja silloinkin ilmoitit että nyt menet töihin? Noh kas kummaa, taidat olla ed täällä ja TAAS menossa töihin 👋.
 
vierailija
Onpas Katrie tänään myrtsinä telkkarissa. Ei pienintäkään hymyä.. Äänikin on ihan erilainen kun ei äänessäkään ole iloa. Ei kai vain Katrie ole saanut kuulla, että hernekeittojankkaaja tulee takaisin..? Vai liittyykö tuo olemus uuteen ohjaajaan, jonka Katrie sanoi olevan korvanapissaan... Vai vain väsynyt vauvan äiti...
 
vierailija
Itse en pidä Jannesta mutta minusta on viihdyttävää seurata hänen sekoilujaan ja toilailujaan, ja tätä keskustelua. Sen olen huomannut, että suurin osa viesteistä tässä keskustelussa on kirjoittanut joku fanaattinen jannefani, joka päivystää täällä 24/7 puolustaen idoliaan ja samalla haukkuen kaikkia kommentteja, jotka eivät ylistä Jannea. Minusta se on vähän maanista. Ei mulla muuta.
 
vierailija
Sun teksti oli kyllä aika paksua, aivan kuin sulla olisi psykoosit tulilla, sen verran korkealentoista tajunnanvirtaa se oli. Olen huolissani sinusta.

Poistatko tämänkin vastauksen?

Mutta minä lähden nyt iltavuoroon, kannattaisi sinunkin mennä töihin, sen sijaan että kirjoitat täällä yötä päivää sormet verillä ylistystä Kiusaaja-jannesta.
Ai joo, mistä tiedät en ole töissä juuri nyt? Tai lomalla? Tai minun ei tarvi tehdä töitä, koska tulen rikkaasta suvusta? Mutta mene sinä töihin ja sitten aamuyöstä tule paukuttamaan psykoottisia kommenttejasi tänne 😂.
 
vierailija
Itse en pidä Jannesta mutta minusta on viihdyttävää seurata hänen sekoilujaan ja toilailujaan, ja tätä keskustelua. Sen olen huomannut, että suurin osa viesteistä tässä keskustelussa on kirjoittanut joku fanaattinen jannefani, joka päivystää täällä 24/7 puolustaen idoliaan ja samalla haukkuen kaikkia kommentteja, jotka eivät ylistä Jannea. Minusta se on vähän maanista. Ei mulla muuta.
Eikö tämä keskustelu olisi tajuttoman tylsä, jos vaan lukisit kolmen ihmisen samaa jankutusta Jannen sormista ja syömisistä? Kuka hitto sitä viittis lukea?
 
vierailija
En poistanut mitään kommenttia. Ja ei sinun tarvi aina ilmoittaa minulle että lähdet töihin. Miksi luulet se kiinnostaa minua? Etkös ole se sama tyyppi joka n viikko sitten kirjoitti ettet ikinä tule takas tälle sivulle lukemaan tai kirjoittamaan mitään ja silloinkin ilmoitit että nyt menet töihin? Noh kas kummaa, taidat olla ed täällä ja TAAS menossa töihin .
En ole sama, täällä on monta eri kirjoittelijaa, Jannehullu. T. Työmatkalla, mene sinäkin töihin, niin saat järkevämpää sisältöä elämääsi
 

Yhteistyössä