Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja oli nukkunut pommiin. Tietääköhän asiakkaat, että Jannen hoitolassa koirat ja kissat saavat eka ruoan vasta puoliltapäivin? Todella huonon kuvan Janne antoi itsestään tuossa videossa.
Joo kiroili rankasti, kun ilmeisesti hoitokoiralta oli päässyt vahinko sisälle, Janne kun ilmeisesti päästää koirat ulos vasta puoliltapäivin? Törkeää, mitähän asiakkaat tykkäävät tuollaisesta?
 
vierailija
Livevideossa Jannelta tulee v * t t u a ja s * a tanaa ja h * l vettiä. Siinä teille "leppoisaa" Jannea...
Mitä sitten? Ootko ite joku hurskas joka ei ikinä kiroile? Kiroileminen on niin nykypäivää, että ihmettelen se vaivaa sua. Paitsi jos sä tai kukaan sun ystävistä tai lähipiiristä ei kiroile, niin sitten ehkä se pöyristyttää sua kuulla.
 
vierailija
Tuo kateuskortin esiin ottaminen on niin väsynyttä... Miksi kukaan olisi kateellinen ylipainoiselle, hampaattomalle (Jannella on tekarit), yksinäiselle, hiv-positiiviselle h o m o seksuaalimiehelle? Nuo kaikki asiat ovat totta, Janne on itse nämä kertonut julkisuuteen, ei ole haukkumista.
 
vierailija
Tuo kateuskortin esiin ottaminen on niin väsynyttä... Miksi kukaan olisi kateellinen ylipainoiselle, hampaattomalle (Jannella on tekarit), yksinäiselle, hiv-positiiviselle h o m o seksuaalimiehelle? Nuo kaikki asiat ovat totta, Janne on itse nämä kertonut julkisuuteen, ei ole haukkumista.
Mielenkiintoista miten sovellat sen elämääsi, että toistat mitä toinen ihminen on sanonut itsestään ja sitten sitä kautta virität sen niin ettet hauku. Eipä tuo kovin positiiviselta näyttänyt miten kirjoitit tuon listan. Ihan sama jos Janne on sanonut ne itsestään. Se että sä sanot ne selvästi ikävässä kontekstissa on haukkumista.
 
vierailija
Eikä anna todellakaan hyvää kuvaa jos nukkuu pommiin aamulla ja asiakas joutuu odottamaan ulkona että Jannea huvittaa herätä nousta sängystä ylös vastaanottamaan asiakas..
Ei hyvää asiakaspalvelua nukkua silloin kun asiakas saapuu
 
vierailija
O
Mielenkiintoista miten sovellat sen elämääsi, että toistat mitä toinen ihminen on sanonut itsestään ja sitten sitä kautta virität sen niin ettet hauku. Eipä tuo kovin positiiviselta näyttänyt miten kirjoitit tuon listan. Ihan sama jos Janne on sanonut ne itsestään. Se että sä sanot ne selvästi ikävässä kontekstissa on haukkumista.
Olet kirjoittanut tänne aika monta viestiä, ja haukkunut muita tänne kirjoittelijoita. Minä olen kirjoittanut tänne vain pari viestä vastikään. Nyt lähden töihin, hankkisit sinäkin elämän palstailun ja Jannen palvomisen sijaan.
 
vierailija
O


Olet kirjoittanut tänne aika monta viestiä, ja haukkunut muita tänne kirjoittelijoita. Minä olen kirjoittanut tänne vain pari viestä vastikään. Nyt lähden töihin, hankkisit sinäkin elämän palstailun ja Jannen palvomisen sijaan.
Janne on paras. Ja ei se sunkaan elämä kovin jännää ole, kun vastailet jollain palstalla ventovieraille.
 
vierailija
Katsoitko videon? Ensimmäiset sanat olivat v * t t u a ja s * a tanaa ja h * l vettiä. Minusta tuo on rankkaa kiroilemista. Tämä video on siis eliseltä tai toissapäivältä, ei tänään.
Video on eiliseltä ja joo katsoin sen, mutta ei se niin kamalaa ollut. Janne on Janne ja siksi monet tykkää hänestä. Ei esitä mitään muuta kuin mitä on. Harva uskaltaa olla oma itsensä nykyään, mikä on sääli.
 
vierailija
Saa pyytää mitä haluaa. Eri asia tietty saako sen. Eikä se juontajan työ ole niin helppoa kuin kuvittelet vaikkei hän ihmisiä pelastakkaan. Ootko itse ikinä kokeillut sitä?
Jos sinä pyytäisit palkankorotusta eikä sitä sinulle myönnetä, irtisanoisitko itsesi siltä istumalta ja jäisit työttömäksi? Hankkisit päiviisi sisältöä tekemällä facebook liveä. Ja samalla salaa toivoisit olleesi niin korvaamaton työntekijä, että kyllä se entinen pomo vielä pyytää sinut takaisin ja myöntyy vaatimaasi palkankorotukseen. Vai toimisitko niin, että kun pyytämääsi palkankorotukseen ei suostuta, jatkat työssäsi entiseen malliin. Mutta alat kuitenkin heti etsiä uutta työtä. Vasta kun uusi työpaikka on varmistunut ja nimet paperissa, irtisanoudut nykyisestä työstäsi? Just asking......
 
vierailija
Jos sinä pyytäisit palkankorotusta eikä sitä sinulle myönnetä, irtisanoisitko itsesi siltä istumalta ja jäisit työttömäksi? Hankkisit päiviisi sisältöä tekemällä facebook liveä. Ja samalla salaa toivoisit olleesi niin korvaamaton työntekijä, että kyllä se entinen pomo vielä pyytää sinut takaisin ja myöntyy vaatimaasi palkankorotukseen. Vai toimisitko niin, että kun pyytämääsi palkankorotukseen ei suostuta, jatkat työssäsi entiseen malliin. Mutta alat kuitenkin heti etsiä uutta työtä. Vasta kun uusi työpaikka on varmistunut ja nimet paperissa, irtisanoudut nykyisestä työstäsi? Just asking......
Olen tehnyt tuon, että kun en saanut palkankorotusta, sanoin itseni irti. En kylläkään tehnyt mitään Facebook liveä sitten vaan sain toisen työpaikan hyvin nopeasti. Sitten entinen pomoni soitti minulle takaisin ja tarjosi työpaikkani minulle takaisin palkankorotuksella mutta olin jo toisessa paremmassa työssä, että piti sanoa ei kiitos. Mutta siis joo, näitä tapahtuu. Toivottavasti myös Jannelle. Tai kenelle vaan. Onhan se hienoa, kun saa tietää että onkin tarpeellinen ja haluttu.
 
vierailija
Miksi Jannesta pitää aina puhua pahaa, kysyn minä
Pahaa? Jos Jannen touhuissa on jotain "outoa" niin eikö sitä saisi kritisoida? Jos vaikka tuota Jannen Orimattila-keissiä ihmettelee, niin ei se ole pahan puhumista 🤦 Se nyt vaan on valitettavasti fakta, että Jannen touhut on monesti vailla järjen hiventä. Vai mitä mieltä mieltä olet siitä, että yks kaks ostaa kesämökin, ja saman tien iskee varauskirjan auki että mökkiä saa vuokrata. Ei mene kuin pari kuukautta niin tuo mökki onkin jo myyty pois, kun ei omat voimavarat ja osaaminen riittänyt mökin kunnostamiseen. Nyt tuo yllättävä irtisanoutuminen ja tyhjän päälle jääminen, lisäksi tuo Orimattilan varsin erikoinen talonmyyntijuttu. Ei nämä asiat ole haukkumista, ihmettelen vain suuresti Jannen tapaa hoitaa asiota 🤷
 
vierailija
Ja saivartelijoille tiedoksi että eihän se minulke kuulu miten Janne asiansa hoitaa, omapa on asiansa. Ostakoon vaikka kymmenen kesämökkiä jotka myy samantien taas pois. MUTTA minulla on oikeus omaan mielipiteeseeni, minulla on oikeus ihmetellä noita Jannen eriskummallisia touhuja.
 
vierailija
Pahaa? Jos Jannen touhuissa on jotain "outoa" niin eikö sitä saisi kritisoida? Jos vaikka tuota Jannen Orimattila-keissiä ihmettelee, niin ei se ole pahan puhumista Se nyt vaan on valitettavasti fakta, että Jannen touhut on monesti vailla järjen hiventä. Vai mitä mieltä mieltä olet siitä, että yks kaks ostaa kesämökin, ja saman tien iskee varauskirjan auki että mökkiä saa vuokrata. Ei mene kuin pari kuukautta niin tuo mökki onkin jo myyty pois, kun ei omat voimavarat ja osaaminen riittänyt mökin kunnostamiseen. Nyt tuo yllättävä irtisanoutuminen ja tyhjän päälle jääminen, lisäksi tuo Orimattilan varsin erikoinen talonmyyntijuttu. Ei nämä asiat ole haukkumista, ihmettelen vain suuresti Jannen tapaa hoitaa asiota
Antaa Jannen tehdä mitä lystää omassa elämässään. En ole ikinä nähnyt näin kiivasta keskustelua jonkun ihmisen talosta tai asumistilanteesta.
 
vierailija
Jos olisi itselläni rahaa niin ostaisin sen Orimattilan talo. On kaunis. Mutta myös luin jonkun vauva sivun keskustelun paikkakunnasta ja se on niiden ihmisten mukaan maapallon peppureikä, että ehken sitten halua muuttaa sinne 😂
 

Yhteistyössä