Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älä kato sitten. Et kuitenkaan katso sitä siinä mielessä että oppisit jotain vaan että voit valittaa.
No eipä mua suoraan sanottuna kiinnosta oppia hivistä mitään. Samalla lailla mun pitäisi sitten sivistää itseäni reumasta, migreenistä, ms-taudista, keuhkoahtaumasta etc. Miksi nimenomaan hiv on jotenkin "tärkeämpi" kuin muut sairaudet? Senkö takia kun Janne Antinilla on hiv? Juu kiitos mutta ei kiitos. Hiv ei kosketa mua millään lailla, niin enpä jaksa itseäni sivistää. Syöpä sitten taas osuu lähipiiriin, kummasti syöpään perehtyminen jaksaakin kiinnostaa 🤷
 
vierailija
No eipä mua suoraan sanottuna kiinnosta oppia hivistä mitään. Samalla lailla mun pitäisi sitten sivistää itseäni reumasta, migreenistä, ms-taudista, keuhkoahtaumasta etc. Miksi nimenomaan hiv on jotenkin "tärkeämpi" kuin muut sairaudet? Senkö takia kun Janne Antinilla on hiv? Juu kiitos mutta ei kiitos. Hiv ei kosketa mua millään lailla, niin enpä jaksa itseäni sivistää. Syöpä sitten taas osuu lähipiiriin, kummasti syöpään perehtyminen jaksaakin kiinnostaa
No niin, tuossa just selitit miksei sinun kantsi kattoa Jannen showta. Miksi edes ottaa se puheeksi, en tiedä, mutta varmaankin halusit provosoida jotenkin.
 
vierailija
En kyllä itsekkään katsoisi mitään Lähetystä missä joku vinkuu ja vikisee sekä uhriutuu kun Homona on vaikeaa ja vaikeaa kun on Hiv. Homona ei saa töitä ei ystäviä ei ilmaista orjatyö apua.

Höpsis, itse tunnen paljon homoja/ homopariskuntia ja on hyvä työ , paljon ystäviä
Ei se homous työnsaamiseen eikä ystävien saamiseen vaikuta yhtään tai ei pitäisi..

Vaikuttaisi että Janne tekee itse itselleen Homoudesta sen ongelman ja laittaa kaiken Hiv:n sekä homouden syyksi että ei ystäviä eikä saa ilmaistatyöapua ..🤦‍♀️
 
vierailija
En kyllä itsekkään katsoisi mitään Lähetystä missä joku vinkuu ja vikisee sekä uhriutuu kun Homona on vaikeaa ja vaikeaa kun on Hiv. Homona ei saa töitä ei ystäviä ei ilmaista orjatyö apua.

Höpsis, itse tunnen paljon homoja/ homopariskuntia ja on hyvä työ , paljon ystäviä
Ei se homous työnsaamiseen eikä ystävien saamiseen vaikuta yhtään tai ei pitäisi..

Vaikuttaisi että Janne tekee itse itselleen Homoudesta sen ongelman ja laittaa kaiken Hiv:n sekä homouden syyksi että ei ystäviä eikä saa ilmaistatyöapua ..
Juurikin näin! Janne itse vetää aina homo- ja hiv-kortin esiin, kun elämässä on vaikeaa. Kyllä mullakin välillä asiat tökkii eikä elämä ole ruusuilla tanssimista. Mutta ei tulisi mieleenkään syyttää siitä homoja! Että mä en nyt saanut sitä hakemaani työpaikkaa, kun olen hetero! Ja rekrytoija oli homo!
 
vierailija
Janne taisi valehdella siitäkin että häntä muka olisi pyydetty takaisin Onnenarpaan. Hah! Miksi sitten pari päivää myöhemmin vonkui fanejaan laittamaan palautetta Arpa.fi:lle. "Jospa se jotain auttaisi..." Kyllä se nyt vaan taitaa olla niin, että Jannen tv-ura on ohi.
 
vierailija
Aika varmasti kuitenkin aiotte katsoa sitä. Ihan vaan uteliaisuuttanne. Kuten käytte tsekkaamassa hänen Facebook sivua, että mitä hän tekee seuraavaksi.
No totta hitossa aion katsoa! Aivan kuten arvasitkin, uteliaisuuttani aion katsoa! Haluan nähdä kuinka paljon Janne taas uhriutuu ja narisee. Ja kuinka paljon hän syyttää meitä heteroita omasta kurjuudestaan.
 
vierailija
Eipä siinä huomisessa lähetyksessä varmaan paljoa ehditä homoudesta ja hivistä narista. Kun lähetys kestää muutenkin vain tunnin, ja silti mukana on taas se typerä kirjekuoripeli. Mummot soittelee into piukeana Jannelle ja koittavat arvata mikäs esine se tänään on Jannen meikkilaukussa 🤦 Ja palkintona on varmaan taas niitä myymättä jääneitä Jannen seinäkalentereita. Parempi kun jättäisi nyt sen typerän leikin välistä ja puhuisi sen tunnin asiaa. Tai no.... Onko heteroiden syyllistäminen asiaa....?
 
vierailija
Janne taisi valehdella siitäkin että häntä muka olisi pyydetty takaisin Onnenarpaan. Hah! Miksi sitten pari päivää myöhemmin vonkui fanejaan laittamaan palautetta Arpa.fi:lle. "Jospa se jotain auttaisi..." Kyllä se nyt vaan taitaa olla niin, että Jannen tv-ura on ohi.


Tätä mieltä minäkin ja miettinytkin että tuskin Jannea on oikeasti pyydetty takaisin juontamaan vaan kunhan lämpimikseen höpöttää kun miksi kyselisi faneiltaan että mitä mieltä pitäisikö mennä takas kun on mukamas pyydetty ja sit vielä pyytää faneiltaan apua että laittaa palautetta että otettaisiin takas 🤦‍♀️ Janne on 54vuotias ja kyselee faneiltaan mielipiteitä ihanko ei itse osaisi päättää ...🤦‍♀️🤦‍♀️
 
vierailija
Tätä mieltä minäkin ja miettinytkin että tuskin Jannea on oikeasti pyydetty takaisin juontamaan vaan kunhan lämpimikseen höpöttää kun miksi kyselisi faneiltaan että mitä mieltä pitäisikö mennä takas kun on mukamas pyydetty ja sit vielä pyytää faneiltaan apua että laittaa palautetta että otettaisiin takas Janne on 54vuotias ja kyselee faneiltaan mielipiteitä ihanko ei itse osaisi päättää ...
Antaa miehen kysellä faneiltaan. Ei se maailmaa kaada.
 
vierailija
Omituinen äijä tuo antin.Puhuu itsestään me muodossa.Me etsimme orimattilaan lemmikkihoitolan pitäjää. ME?
Ja mikä tämä Orimattilan hotellisotku nyt sitten taas on? Janne irtisanoi Orimattilan talon vuokralaiset, ja nyt sinne väsätään Jannen lemmikkihotellia. Hotellin pitäjä saa ilmeisesti asua ilmaiseksi?? Ja työ on täysin provikkapohjainen... Eli kun Janne potki maksavat vuokralaiset pihalle, nyt Janne maksaa niin Tapanilan kuin Orimattilan kämppien vuokrat? Ja tuo Orimattilan lemmikkihotellin pitäjä saa sitten pienen siivun hotellin tuotoista, Jannen kahmiessa enimmät rahat? Veikkaan kyllä että Orimattilan hotelli ei tule kauaa pystyssä olemaan. Jos nyt alunperinkään kukaan ryhtyy tuohon sekametelisoppaan.. Ei kai kukaan nyt lemmikkejään Orimattilan hoitolaan vie jollekin randomille, kun se Suuri, Kuuluisa, Lutuinen, Ihana Janne on hotelleineen Helsingin Tapanilassa.
 
vierailija
Ja mikä tämä Orimattilan hotellisotku nyt sitten taas on? Janne irtisanoi Orimattilan talon vuokralaiset, ja nyt sinne väsätään Jannen lemmikkihotellia. Hotellin pitäjä saa ilmeisesti asua ilmaiseksi?? Ja työ on täysin provikkapohjainen... Eli kun Janne potki maksavat vuokralaiset pihalle, nyt Janne maksaa niin Tapanilan kuin Orimattilan kämppien vuokrat? Ja tuo Orimattilan lemmikkihotellin pitäjä saa sitten pienen siivun hotellin tuotoista, Jannen kahmiessa enimmät rahat? Veikkaan kyllä että Orimattilan hotelli ei tule kauaa pystyssä olemaan. Jos nyt alunperinkään kukaan ryhtyy tuohon sekametelisoppaan.. Ei kai kukaan nyt lemmikkejään Orimattilan hoitolaan vie jollekin randomille, kun se Suuri, Kuuluisa, Lutuinen, Ihana Janne on hotelleineen Helsingin Tapanilassa.
Korjaus siis aiempaan: Orimattilan talo lienee Jannen? Tähän asti siellä on ollut vuokralaiset, mutta ei ole kauaa kun Janne irtisanoi heidät. Kai tuossakin kämpässä on juoksevia kuluja, ja nyt loppui Jannelta vuokratulot. Mutta antaa Jannen säätää...
 
vierailija
Pakko katsoa tänään se Jannen liveshow. Kiinnostaa nähdä ja kuulla, kuinka paljon Janne uhriutuu. Janne hyvin usein haukkuu meitä suomalaisia ahdasmielisiksi, emme muka edelleenkään hyväksy homoja ja HIV:tä. Tuosta sairaudesta en osaa sanoa, mutta uskaltaisin väittää että kyllä homoseksuaalit meillä jo hyväksytään. Julkisuudessakin on paljon suosittuja homoja: Niko Saarela, Antti Holma, Jari Sillanpää, Jorma Uotinen, Antti Tuisku... (No Siltsu pilasi oman maineensa kyseenalaisilla touhuillaan, ei liity homoseksuaalisuuteen se...) Ja lähes joka tv-ohjelmassa on se homo- tai lesbokiintiö. Marko Björs sai telkkariin jopa oman deittiohjelman. Joten kyllä se on Jannen turha syyttää suomalaisia homofoobikoiksi. Onhan se tietysti helpompi Jannelle itselleen aina selittää kaikki vastoinkäymiset homovastaisuudella, sen sijaan että hakisi vikaa vaikka omasta käytöksestään...

Mainitaanpa vielä sekin, että Janne on useasti maininnut kirjoituksissaan, ettei häntä oteta hyvin vastaan homopiireissäkään (koska HIV.). Eli siis, homotkin syrjivät homoa 😂
 
vierailija
Janne kyllä keittelee nyt itselleen kunnon keitot mut siinäpä keittää kun on aloittanutkin ..

- Ensin sai töistä potkut
-Sitten irtisanoo orimattilassa vuokralaisten vuokrasopimuksen
-nyt suunnittelee että avaa orimattilaan uudelleen hoitopaikan ja etsii työntekijää/ hoitopaikan pitäjää provisiopalkalla 🤦‍♀️🤦‍♀️
Miksi Janne ei itse irtisano Tapanilan asuntoa ja muuta takaisin orimattilaan sotkujensa kanssa
 
vierailija
Pakko katsoa tänään se Jannen liveshow. Kiinnostaa nähdä ja kuulla, kuinka paljon Janne uhriutuu. Janne hyvin usein haukkuu meitä suomalaisia ahdasmielisiksi, emme muka edelleenkään hyväksy homoja ja HIV:tä. Tuosta sairaudesta en osaa sanoa, mutta uskaltaisin väittää että kyllä homoseksuaalit meillä jo hyväksytään. Julkisuudessakin on paljon suosittuja homoja: Niko Saarela, Antti Holma, Jari Sillanpää, Jorma Uotinen, Antti Tuisku... (No Siltsu pilasi oman maineensa kyseenalaisilla touhuillaan, ei liity homoseksuaalisuuteen se...) Ja lähes joka tv-ohjelmassa on se homo- tai lesbokiintiö. Marko Björs sai telkkariin jopa oman deittiohjelman. Joten kyllä se on Jannen turha syyttää suomalaisia homofoobikoiksi. Onhan se tietysti helpompi Jannelle itselleen aina selittää kaikki vastoinkäymiset homovastaisuudella, sen sijaan että hakisi vikaa vaikka omasta käytöksestään...

Mainitaanpa vielä sekin, että Janne on useasti maininnut kirjoituksissaan, ettei häntä oteta hyvin vastaan homopiireissäkään (koska HIV.). Eli siis, homotkin syrjivät homoa
Suomalaiset ovat hyvin ahdasmielistä ja tiukkapipoista kansaa. Se huomaa jo siitä miten sä ja muut täällä kirjoittaa. On se hienoa kun on se sananvapaus ja saa kirjoittaa ihan mitä ryönää haluaa. Ajatella, jos ihmiset tekis jotain hyödyllistä sillä ajalla.
 
vierailija
O
Pakko katsoa tänään se Jannen liveshow. Kiinnostaa nähdä ja kuulla, kuinka paljon Janne uhriutuu. Janne hyvin usein haukkuu meitä suomalaisia ahdasmielisiksi, emme muka edelleenkään hyväksy homoja ja HIV:tä. Tuosta sairaudesta en osaa sanoa, mutta uskaltaisin väittää että kyllä homoseksuaalit meillä jo hyväksytään. Julkisuudessakin on paljon suosittuja homoja: Niko Saarela, Antti Holma, Jari Sillanpää, Jorma Uotinen, Antti Tuisku... (No Siltsu pilasi oman maineensa kyseenalaisilla touhuillaan, ei liity homoseksuaalisuuteen se...) Ja lähes joka tv-ohjelmassa on se homo- tai lesbokiintiö. Marko Björs sai telkkariin jopa oman deittiohjelman. Joten kyllä se on Jannen turha syyttää suomalaisia homofoobikoiksi. Onhan se tietysti helpompi Jannelle itselleen aina selittää kaikki vastoinkäymiset homovastaisuudella, sen sijaan että hakisi vikaa vaikka omasta käytöksestään...

Mainitaanpa vielä sekin, että Janne on useasti maininnut kirjoituksissaan, ettei häntä oteta hyvin vastaan homopiireissäkään (koska HIV.). Eli siis, homotkin syrjivät homoa
Ootko ihastunut häneen vai miksi puhut hänestä ihan koko ajan? Siis ihan koko ajan.
 
vierailija
Jotkut suomalaiset ovat ahdasmielisiä ja tiukkapipoisia. Sen huomaa jo näistä kirjoituksista täällä. Tää viimeinenkin, joka kirjoitti nuo pitkät jaaritukset täällä: ei kovin näytä ettetkö olisi ahdasmielinen.
 
vierailija
Pakko katsoa tänään se Jannen liveshow. Kiinnostaa nähdä ja kuulla, kuinka paljon Janne uhriutuu. Janne hyvin usein haukkuu meitä suomalaisia ahdasmielisiksi, emme muka edelleenkään hyväksy homoja ja HIV:tä. Tuosta sairaudesta en osaa sanoa, mutta uskaltaisin väittää että kyllä homoseksuaalit meillä jo hyväksytään. Julkisuudessakin on paljon suosittuja homoja: Niko Saarela, Antti Holma, Jari Sillanpää, Jorma Uotinen, Antti Tuisku... (No Siltsu pilasi oman maineensa kyseenalaisilla touhuillaan, ei liity homoseksuaalisuuteen se...) Ja lähes joka tv-ohjelmassa on se homo- tai lesbokiintiö. Marko Björs sai telkkariin jopa oman deittiohjelman. Joten kyllä se on Jannen turha syyttää suomalaisia homofoobikoiksi. Onhan se tietysti helpompi Jannelle itselleen aina selittää kaikki vastoinkäymiset homovastaisuudella, sen sijaan että hakisi vikaa vaikka omasta käytöksestään...

Mainitaanpa vielä sekin, että Janne on useasti maininnut kirjoituksissaan, ettei häntä oteta hyvin vastaan homopiireissäkään (koska HIV.). Eli siis, homotkin syrjivät homoa
Homot pystyvät syrjimään homoja siinä missä muutkin pystyy syrjimään muita. Tuo ei ole mitään uutta.
 
vierailija
Tuolle, joka sanoi että homot ”muka” syrjii homoja. Kyllä se näin on, että saman ryhmän ihmiset syrjivät muita samankaltaisia. Tämä ei ole mitään uutta. Etkö ole tiennyt tätä? Kautta aikojen tätä on tapahtunut.
 

Yhteistyössä