Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi puolustat kiusaaja-jannea?

Ja turha sanoa ettet lue hänen faceaan, sieltä löytyy totuus. - eri
Missä mies on kiusannut? Tuo kiusaus sana on nyt tullut Suomessa lempisana ja käytetyin sana. Kaikki on nykyään kiusaamista. Olen lukenut täällä mitä ihmeellisempää tekstiä ja siinä sanotte aina sen kiusaa sana. Te myös kiusaatte Jannea kun kirjoitatte kaikkia niitä kommentteja hänestä. Mutta kun ei mee teidän jakeluun, ei. Sokeita ja kuuroja kun olette omille teoillenne.
 
vierailija
En oo ikinä sanonut en lue hänen Facea. Mistä tuon sait päähäsi?
”Sieltä löytyy totuus.” Onpa dramaattista . Puolustan koska kaikissa asioissa on kaksi puolta. En ole nähnyt Jannen kiusaavan ketään kuten te sanotte. Se että fanit kirjoittaa huonoa ihmisistä miehen sivulle, ei tarkoita että mies sen teki. Ja kun mies on arvostellut työkavereitaan, suuri osa maapallosta on möläytellyt samoja asioita. Myös minä. Kukaan meistä ei ole täydellinen vaikka te vihaajat kuvittelette te olette.
Miksi sitten fanitatte "ei kiusaamiselle" jannea kun itse kiusaa mm. anne-maria ja katrieta? Anne-maria haukkui suoraan facessa ja katrien juonto tuotti "myötähäpeää"?
 
vierailija
Tuo kiusaus sana on nyt tullut Suomessa lempisana ja käytetyin sana. Kaikki on nykyään kiusaamista. Olen lukenut täällä mitä ihmeellisempää tekstiä ja siinä sanotte aina sen kiusaa sanan. Te myös kiusaatte Jannea kun kirjoitatte kaikkia niitä kommentteja hänestä. Kiusaatte myös mua ja muita, kun haukutte mua ja muita faneja. Mut kun ei mee teidän jakeluun, ei. Sokeita ja kuuroja kun olette omille teoillenne.
 
vierailija
Miksi sitten fanitatte "ei kiusaamiselle" jannea kun itse kiusaa mm. anne-maria ja katrieta? Anne-maria haukkui suoraan facessa ja katrien juonto tuotti "myötähäpeää"?
Miten hän kiusasi heitä? En usko ymmärrät mitä se sanaa tarkoittaa. Kirjoittelet täällä muiden vihaajien lailla, koska haluat kuulua johonkin joukkoon ja ryhmään ja nyt olet löytänyt ryhmäsi. Onneksi olkoon vaan. Ja on ihan turha toistaa tuota samaa hokemaa miksi ja miksi kun siihen on vastattu sata kertaa jo. Ette vaan halua kuulla vastausta. Yritä jo ymmärtää ettet saa muuta vastausta kuin ne sata aiempaa.
 
vierailija
Tuo kiusaus sana on nyt tullut Suomessa lempisana ja käytetyin sana. Kaikki on nykyään kiusaamista. Olen lukenut täällä mitä ihmeellisempää tekstiä ja siinä sanotte aina sen kiusaa sanan. Te myös kiusaatte Jannea kun kirjoitatte kaikkia niitä kommentteja hänestä. Kiusaatte myös mua ja muita, kun haukutte mua ja muita faneja. Mut kun ei mee teidän jakeluun, ei. Sokeita ja kuuroja kun olette omille teoillenne.
Juurikin näin! Nappiin sanottu.
 
vierailija
Miten hän kiusasi heitä? En usko ymmärrät mitä se sanaa tarkoittaa. Kirjoittelet täällä muiden vihaajien lailla, koska haluat kuulua johonkin joukkoon ja ryhmään ja nyt olet löytänyt ryhmäsi. Onneksi olkoon vaan. Ja on ihan turha toistaa tuota samaa hokemaa miksi ja miksi kun siihen on vastattu sata kertaa jo. Ette vaan halua kuulla vastausta. Yritä jo ymmärtää ettet saa muuta vastausta kuin ne sata aiempaa.
En edelleenkään ole saanut vastausta, miksi fanitatte törkimys-jannea. Vain pelkkää liidapadaapaa. Janne kiusasi anne-maria facessa haukkumalla häntä "peen nuolijaksi" ja katrie "aiheuttaa myötähäpeää". Etkö lue jannen facea ollenkaan? Mustamaalasi myös eilen jotain kissanhoitajamummoa. Itse tekisin hänestä rikosilmoituksen. Oikeasti.
 
vierailija
Kun nää vihapöpöt kirjoittaa että mies julkisesti (kun se näyttää olevan iso pala heille, tuo ”julkisesti”) kirjoitti asioita, noh mitäs tää sitten on? Julkista myös. Se ettei teidän nimiä näy täällä ei merkkaa mitään. Edelleen on julkista. Että sen sanan voitte jo unohtaa kun haukutte miestä.
 
vierailija
Kun nää vihapöpöt kirjoittaa että mies julkisesti (kun se näyttää olevan iso pala heille, tuo ”julkisesti”) kirjoitti asioita, noh mitäs tää sitten on? Julkista myös. Se ettei teidän nimiä näy täällä ei merkkaa mitään. Edelleen on julkista. Että sen sanan voitte jo unohtaa kun haukutte miestä.
Tässä on vain se ero, että Jannella on facebookissa 10 000 seuraajaa. Luuletko että meillä "vihapöpöillä" on yhtä suuret seuraajamäärät?? Mutta kiitos kuitenkin luottamuksesta, kiva kuulla että meilläkin siis lienee vähintään 10 000 seuraajaa 😂👍
 
vierailija
En edelleenkään ole saanut vastausta, miksi fanitatte törkimys-jannea. Vain pelkkää liidapadaapaa. Janne kiusasi anne-maria facessa haukkumalla häntä "peen nuolijaksi" ja katrie "aiheuttaa myötähäpeää". Etkö lue jannen facea ollenkaan? Mustamaalasi myös eilen jotain kissanhoitajamummoa. Itse tekisin hänestä rikosilmoituksen. Oikeasti.
Voi sinua vihan täyttämää reppanaa. Olen erittäin tarkkaan kirjoittanut täällä 9 kertaa miksi itse fanitan miestä. Eipä ole minun ongelma että olet pompannut niiden yli. Ja en enää aio toistaa niitä. Mene etsimään ne ja lue.
 
vierailija
En edelleenkään ole saanut vastausta, miksi fanitatte törkimys-jannea. Vain pelkkää liidapadaapaa. Janne kiusasi anne-maria facessa haukkumalla häntä "peen nuolijaksi" ja katrie "aiheuttaa myötähäpeää". Etkö lue jannen facea ollenkaan? Mustamaalasi myös eilen jotain kissanhoitajamummoa. Itse tekisin hänestä rikosilmoituksen. Oikeasti.
Olet siis suuri Katrien fani? Katsot Onnenarpaa nyt hartaasti?
 
vierailija
Tässä on vain se ero, että Jannella on facebookissa 10 000 seuraajaa. Luuletko että meillä "vihapöpöillä" on yhtä suuret seuraajamäärät?? Mutta kiitos kuitenkin luottamuksesta, kiva kuulla että meilläkin siis lienee vähintään 10 000 seuraajaa
Minulla on 1.5 miljoonaa seuraajaa muutekseen Instassa. Että kyllä täällä joillain on ihan hyvä seuraaja määrä. Ei tietenkään vihaajilla ole koska kuka heitä haluaisi seurata.
 
vierailija
Olen jo vauva. Fi sivuja aiemmin lukiessani ihmetellyt kun jankattiin että Jannea kadehditaan niin kukaan fani ei ole vastannut että mistä häntä kadehditaan.?
Tuo kateuskortti on ainut mihin Janne-fanit pystyvät. Pakkohan se on jotenkin koittaa perustella Janne-raukalle miksi häntä kiusataan. Ja koska fanit eivät muutakaan keksi, he sitten väittävät että kyseessä on kateus 🤦 Joo me kadehditaan Jannen homoseksuaalisuutta, HIViä, työttömyyttä, yksinäisyyttä, kaverittomuutta, sinkkuutta vastoin tahtoaan, yksipuolista ruokavaliota, lihavaa kroppaa, maksaläiskiä, tekopyhää luonnetta..... Jos joku erehtyy kauhistelemaan Jannen elukkahotellia kalliiksi, niin sehän on vain kateutta. KATEUTTA??!!??!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 
vierailija
Voi sinua vihan täyttämää reppanaa. Olen erittäin tarkkaan kirjoittanut täällä 9 kertaa miksi itse fanitan miestä. Eipä ole minun ongelma että olet pompannut niiden yli. Ja en enää aio toistaa niitä. Mene etsimään ne ja lue.
En "mene etsimään" kun en ole saanut muuta vastausta kuin " huumorintaju sopii yhteen". Eli kollegoiden ja onnenarpaan väärin vastanneiden henkilöiden pilkkaaminen menee "huumorintajusta" (eikä mene). Jos jannea pilkkattaisi noin, olisi rikosilmoitus tulilla. Enkä vitsaile.
 
vierailija
Minulla on 1.5 miljoonaa seuraajaa muutekseen Instassa. Että kyllä täällä joillain on ihan hyvä seuraaja määrä. Ei tietenkään vihaajilla ole koska kuka heitä haluaisi seurata.
Huoh! 🤦 Kun tässä ei nyt ole kyse siitä paljonko sinulla on seuraajia Onlyfansissa. Tai siellä instassa. Katsos kun tässä on tästä kyse: Janne Antin on tv:stä tuttu JULKKIS, jolla on facessa 10 000 seuraajaa. Jos hän siellä facessa 10 000 seuraajan edessä haukkuu esim. työkaverinsa, niin näkyvyys on jo melko suurta.

KUN taas toinen puoli on se, että joku nimetön random kirjoittelee KAKSPLUSSAN keskustelupalstalla. Tällä randomilla ei todellakaan ole 10 000 seuraajaa jossain yksittäisessä keskustelussa. SIINÄ ON SE ERO!!!!!!!!!
 
vierailija
En "mene etsimään" kun en ole saanut muuta vastausta kuin " huumorintaju sopii yhteen". Eli kollegoiden ja onnenarpaan väärin vastanneiden henkilöiden pilkkaaminen menee "huumorintajusta" (eikä mene). Jos jannea pilkkattaisi noin, olisi rikosilmoitus tulilla. Enkä vitsaile.
Eli et hyväksy vastausta. Noh mitä sitten aina kyselet? Ootko hidas eller hur??
 
vierailija
Tuo kateuskortti on ainut mihin Janne-fanit pystyvät. Pakkohan se on jotenkin koittaa perustella Janne-raukalle miksi häntä kiusataan. Ja koska fanit eivät muutakaan keksi, he sitten väittävät että kyseessä on kateus Joo me kadehditaan Jannen homoseksuaalisuutta, HIViä, työttömyyttä, yksinäisyyttä, kaverittomuutta, sinkkuutta vastoin tahtoaan, yksipuolista ruokavaliota, lihavaa kroppaa, maksaläiskiä, tekopyhää luonnetta..... Jos joku erehtyy kauhistelemaan Jannen elukkahotellia kalliiksi, niin sehän on vain kateutta. KATEUTTA??!!??!!!!
Hyvin kirjoitettu!
 
vierailija
Huoh! Kun tässä ei nyt ole kyse siitä paljonko sinulla on seuraajia Onlyfansissa. Tai siellä instassa. Katsos kun tässä on tästä kyse: Janne Antin on tv:stä tuttu JULKKIS, jolla on facessa 10 000 seuraajaa. Jos hän siellä facessa 10 000 seuraajan edessä haukkuu esim. työkaverinsa, niin näkyvyys on jo melko suurta.

KUN taas toinen puoli on se, että joku nimetön random kirjoittelee KAKSPLUSSAN keskustelupalstalla. Tällä randomilla ei todellakaan ole 10 000 seuraajaa jossain yksittäisessä keskustelussa. SIINÄ ON SE ERO!!!!!!!!!
Koska jollain randomilla ei ole pokkaa kirjoittaa oman nimensä alla vihakommentteja. SIINÄ ON SE ERO!!! To quote you.
 
vierailija
Huoh! Kun tässä ei nyt ole kyse siitä paljonko sinulla on seuraajia Onlyfansissa. Tai siellä instassa. Katsos kun tässä on tästä kyse: Janne Antin on tv:stä tuttu JULKKIS, jolla on facessa 10 000 seuraajaa. Jos hän siellä facessa 10 000 seuraajan edessä haukkuu esim. työkaverinsa, niin näkyvyys on jo melko suurta.

KUN taas toinen puoli on se, että joku nimetön random kirjoittelee KAKSPLUSSAN keskustelupalstalla. Tällä randomilla ei todellakaan ole 10 000 seuraajaa jossain yksittäisessä keskustelussa. SIINÄ ON SE ERO!!!!!!!!!
😂😂😂😂😂 kuule kukaan muu kuin hänen fanit ja te stalkkaajat ei lue hänen Face tai tiktok postauksia. Älä ny viitti. Tuo oli kyä hauska. Kiitos nauruista.
 
vierailija
Jep. En ole suomalainen. Tosin kaiketi joillain niilläkin on paljon seuraajia mutta yleensä se toimii paremmin muiden maiden kanssa. Tietenkään et usko, onneksi se on sinun häpeä .
Miten sä luulet että se sun 1.5 miljoonaa instaseuraajaa liittyy nyt tähän aiheeseen??!! Vai kirjoitteletko sinä siellä instassakin Janne Antinista? Sitten minä ymmärränkin kommenttisi. Mutta muutoin en. (Koska kyse on nyt Kaksplussan viestiketjussa kirjoittelusta ja siitä paljonko täällä meillä on "seuraajia" ja "julkisuutta".)
 
vierailija
kuule kukaan muu kuin hänen fanit ja te stalkkaajat ei lue hänen Face tai tiktok postauksia. Älä ny viitti. Tuo oli kyä hauska. Kiitos nauruista.
Öööööö.. Tuota.. Kukapa muukaan lukisi Jannen facekirjoituksia kuin hänen intohimoiset faninsa tai vihaajansa? 😂 Että kiitos vaan itsellesi nauruista! 😂 Tajuatko kuinka päätön tuo sinun kommenttisi on???
 

Yhteistyössä