Onnellisuusasiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvikirahvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahvikirahvi

Vieras
Kävin eilen allekirjottamassa työsopimuksen. Matkalla uudelta työpaikalta kotiin, ajattelin että taidan olla onnellinen.

Tuli tosi hyvä mieli kun ajattelin että rahatilanne helpottaa tosi paljon nyt kun on perheessä alkaa olemaan kaksi töissäkäyvää aikuista. Tunsin ylpeyttä itsestäni että ihan oikeasti, mä alan käymään töissä ja teen jotain rahani eteen (oon sen verran nuori että tähän asti oon ollut opiskelija, sitten kotiäiti, enkä oo ehtinyt vielä ikinä olla oikeissa töissä) ja saan jotain tekemistä kotiäitiyden lisäksi.
Tän lisäksi ajattelin että meillä on kiva koti, ja mulla on aivan ihana perhe. Sitten tajusin että mähän oon oikeasti onnellinen ja tyytyväinen elämääni.
Ja jokin aika sitte päätettiin miehen kanssa alkaa yrittämään toista lasta, josta oon haaveillut oikeastaan esikoisen syntymästä asti. Sitten kun saadaan toinen lapsi aluille niin ei varmasti enää onnellisempi vois ollakaan. Ja sitä odotellessa osaan ja aion kyllä nauttia nykyisestä tilanteesta ja esikoisesta täysin rinnoin.

Mutta ei mulla muuta, oli vaan hienoa tajuta että on onnellinen :)

Hienoa. lähdet töihin täysin tietosena siitä et hetken päästä jäät äitiyslomalle. Ja viestistäsi päätellä mitä nopeammin sitä parempi. Et sä ihan oikeesti halua töitä tehdä vaan haluat jotain tekemistä siihen asti kunnes voit taas olla kotona.

[QUOTE="joo";27274903]mut entä se sun miehes liian pieni muna? Ei haittaa enää?[/QUOTE]

Taidat sekottaa mun miehen omaas.

[QUOTE="vieras";27274927]Hienoa. lähdet töihin täysin tietosena siitä et hetken päästä jäät äitiyslomalle. Ja viestistäsi päätellä mitä nopeammin sitä parempi. Et sä ihan oikeesti halua töitä tehdä vaan haluat jotain tekemistä siihen asti kunnes voit taas olla kotona.[/QUOTE]

Mun lapsi on vasta vuoden, että ei todellakaan tarvitse mennä töihin nopean äitiysloman toivossa. Ja työ on sellainen mitä voi tehdä raskaanakin. Ja mikäli kiinnostaa niin edellisen raskauden aluille saamiseen, joka tosin meni kesken, kesti yli puoli vuotta niin tuskin senkään puolesta ihan heti joudun äitiyslomalle jäämään.
Että ihan rahatilanteen parantamiseks haluan töihin, ja että olis muutakin tekemistä kuin olla kotiäiti.
Ja se on sulta pois, miten? Etkö ite saa töitä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taidat sekottaa mun miehen omaas.

Mun lapsi on vasta vuoden, että ei todellakaan tarvitse mennä töihin nopean äitiysloman toivossa. Ja työ on sellainen mitä voi tehdä raskaanakin. Ja mikäli kiinnostaa niin edellisen raskauden aluille saamiseen, joka tosin meni kesken, kesti lähemmäs vuoden niin tuskin ihan heti joudun äitiyslomalle jäämään.
Että ihan rahatilanteen parantamiseks haluan töihin, ja että olis muutakin tekemistä kuin olla kotiäiti.
Ja se on sulta pois, miten? Etkö ite saa töitä?

Ei sun kannata noiden idioottien kommentteihin vastata. Ei kukaan järkevä täällä ajattele tuolla tavalla susta :hug:.

[QUOTE="joo";27276043]kysyin sitä munaa siks, kun sitä sivukaupalla puitiin! Mut, sori, olin tahditon, arka aihe.. Jännä et sitä ite halusit puida.[/QUOTE]

Linkki?

[QUOTE="Vieras";27276061]Linkki?[/QUOTE]

Mä haluan kans linkin, en oo tietääkseni mieheni munasta sanonu sanaakaan koko palstalla. Ennen tätä kommenttia siis.

Yhteistyössä