Pakko hehkuttaa, olen niin iloinen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen

Vieras
Eilen aloitin ketjun rintojen pienennyksestä. Soitin tänään sit yksityiselle joka sanoi et pääsen ilman muuta kunnalliselle leikkaukseen!! :) vieläpä nopeampaa ku puolessa vuodessa, jos maksan extraa JA MINÄHÄN MAKSAN! Kun saan toteuttaa toiveen josta olen haaveillut murrosiästä asti. Voi että mä OLEN ONNELLINEN!! Harmi ku mies on töissä, haluaisin jakaa tän sen kans. Tai tietty mä ilmoitin mut se ei ole ehtiny soittaa :(

Ihanaa ku on muitakin onnellisia! Mä en pysty ees tekeen mitää kotihommia enkä mitää ku hymyilen vaan koko ajan :D lapset pitäis kyl vissiin pistää unille..

Jep, melkoinen taakka, mulla on kokoa 75G. Ja onhan nuo ihan järjettömän rumat myös. Oon aina kadehtinut pieniä sieviä rintoja ja NYT MÄ SAAN NE! Eli muut jotka miettii samaa niin soittakaa rohkeasti! Kyllä mäki keräsin voimia ja uskallusta pari vuotta.

Ihan varulta vaan sanon, että soita ensin sinne kunnalliselle ennen ku kauheesti hehkutat, ettei tuu isoa pettymystä. Monesti ne asiat ei sit olekkaan niin ku yksityinen sanoaa kunnallisella puolella menevän..

Mut hienoa, jos onnistuu !

Utelias, jos menee siihen ihan tavalliseen kunnalliseen niin keski-suomessa maksaa 70e/vrk ja mun yks tuttu oli sen 2vrk sairaalassa eli ei paljoa. Sit jos mä ehdin siihen erikoismaksuluokkaan (se loppuu helmikuussa) niin lysti maksaa mulle 250e kelakorvauksen jälkeen. Sit käyn yksityisellä sen ekan lääkärin ja kelakorvauksen jälkeen se on n.60e. Ja mä kannustan suakin soittamaan vaan lääkäriin (tk:n kauttakin voi mennä mut mä en halunnut ku ajattelin et oikea kirurgi ymmärtää tän ongelman ainakin täysin), kyllähän säki pääset koska sulla on isompi kuppikoko kuin mulla :) jospa loppuis ainainen pään ja hartioiden pakotus!

Ja jos kokonaan yksityiselle menee niin jotain 5000e luokkaa ilmeisesti maksaa. Sä joka sanoit ettei kunnallinen välttämättä hyväksykään, niin tää lääkäri minne olen menossa on kuulema ihan sairaalan kirurgi ja hoitaa siellä tavallista kauttakin tulleita potilaita. Ja mulla olis koko ajan tämä sama lääkäri. Toivon siis ainakin ettei muuta mieltään kesken kaiken...

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:
Ja jos kokonaan yksityiselle menee niin jotain 5000e luokkaa ilmeisesti maksaa. Sä joka sanoit ettei kunnallinen välttämättä hyväksykään, niin tää lääkäri minne olen menossa on kuulema ihan sairaalan kirurgi ja hoitaa siellä tavallista kauttakin tulleita potilaita. Ja mulla olis koko ajan tämä sama lääkäri. Toivon siis ainakin ettei muuta mieltään kesken kaiken...

No sithän se on varmaan vähän eri asia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:
Eilen aloitin ketjun rintojen pienennyksestä. Soitin tänään sit yksityiselle joka sanoi et pääsen ilman muuta kunnalliselle leikkaukseen!! :) vieläpä nopeampaa ku puolessa vuodessa, jos maksan extraa JA MINÄHÄN MAKSAN! Kun saan toteuttaa toiveen josta olen haaveillut murrosiästä asti. Voi että mä OLEN ONNELLINEN!! Harmi ku mies on töissä, haluaisin jakaa tän sen kans. Tai tietty mä ilmoitin mut se ei ole ehtiny soittaa :(

onnea! itse olen 11 vuotta sitte ollu vastaavassa leikkauksessa.. ja ihmettelen lähinnä mitä sä maksat.. siis mulle ei tullu sillo maksamaan kuin mammografia, poliklinikkakulut ja sairaalassa olo päivät kaiken muun kela makso kun pääsin terveydellisistä syistä leikkauksiin.. mitä akikkea sun pitää ite maksaa?

Ei leikkaavat lääkärit itse noin vain saa valita potilaitaan julkisella puolen. Vaikka menisi leikkaukseen erikoismaksuluokassa niin ei jonon ohi pääse ja jonot on pitkät. Ylitöinäkään lääkäri ei voi noita leikkauksiaa tehdä, sillä tuskin kunta maksaa koko leikkauspoppoolle ylitöistä. En oikein ymmärrä miten sinulle on menty tuollaista lupaileen.

Vieras, kiva kuitenkin kun varoitit. Yritän olla olematta liian innostunut etten ihan täysin romahda jos ei homma onnistukaan. Tää kyllä kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta, tää koko systeemi :D

Mä maksaisin siitä et pääsen tietylle lääkärille ja nopeampaa. Sitä en tiedä miten mulle tuommoisia luvattiin, mutta jos eivät lupauksiaan pidä niin en kyllä sit mitään maksakaan. Pitääpa kysellä asioista tarkemmin kunhan ne soittaa mulle. Kiitos varoituksista että osaan kysellä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei leikkaavat lääkärit itse noin vain saa valita potilaitaan julkisella puolen. Vaikka menisi leikkaukseen erikoismaksuluokassa niin ei jonon ohi pääse ja jonot on pitkät. Ylitöinäkään lääkäri ei voi noita leikkauksiaa tehdä, sillä tuskin kunta maksaa koko leikkauspoppoolle ylitöistä. En oikein ymmärrä miten sinulle on menty tuollaista lupaileen.

mikä on nykyää toi pitkä jono?? siis kuin pitkä? kun todella tollo 11 v sitte mä aloin kesällä puhumaan omalle lääkärille ja se pisti asian eteenpäin ja helmikuussa olin jo leikkauksessa. ja sain jopa itse valita millo menen leikkaukseen.. enkä käynnyt millään yksityisellä.

Yhteistyössä