Onnellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lady in Red
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lady in Red

Vieras
Olen syntisen onnellinen. Surullisen ja kolhuisen elämän jälkeen nostin itseni niskasta ylös ja sanoin ""ei"" epätoivoisille suhteille, mitäänsanomattomalle seksille, epärehellisille miehille... Opettelin kunnioittamaan itseäni, tietämään mitä haluan ja etenkin nauttimaan omasta elämästäni ihan yksin.

Ja mitä tapahtuikaan! Tapasin elämäni miehen. Juuri sellaisen, kun päiväkirjassani salaa haaveilin... Kaiken ihanan lisäksi tämä mies tuntee minua kohtaan yhtä vahvasti kuin minä häntä ja osaa arvostaa sitä itsekunnioitusta, jonka olen itsestäni löytänyt.

Kuinka oikealta ja hyvältä kaikki voikaan tuntua. Tiedän kyllä, että alkuhuuma on alkuhuumaa, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni olen suhteessa, jossa kaikilla kriteereillä mitattuna on onnistumisen edellytykset. Ja miehen kanssa, joka puhuu ja pussaa... Saa minut nauramaan ja itkemään onnesta. Sydämeni pamppailemaan ja tuntumaan siltä, kuin olisin taas 16 -vuotias.

Halusin jakaa tämän kanssanne, sillä olen niin onnellinen. Minua ei sittenkään ollut tuomittu yksinäisyyteen ja huonoihin suhteisiin... Se oli sittenkin minun oma valintani.

ihanan kuuloista. Onnea, oikeesti :-).

Olen täysin samaa mieltä... oma elämä on omien valintojen summa... pätee myös positiivisessa mielessä. Eikä siis vaan niiden p...skojen karsimiseen...

Onneksi olkoon. Syy siihen että olet vihdoin löytänyt kuvailemasi onnen on siinä että olet oppinut ja löytänyt itsesi. Nyt sinulla on jotain annettavaa suhteeseen. Ei selväpäinen mies tuollaista naista ohita! Olen iloinen puolestasi!
Ottakaa muutkin naiset sekä miehet ap:stä oppia, älkääkä rynnätkö heti uuteen suhteeseen vanhan suhteen ongelmat mukana, vaan löytäkää itsenne ensin.

""Minua ei sittenkään ollut tuomittu yksinäisyyteen ja huonoihin suhteisiin... Se oli sittenkin minun oma valintani.""

Punaiseen voi pukeutua vaikka ei olekaan rakastunut.
Punainen väri pukee minua. Värianalyysissä kehoitettiin pukeutumaan usein punaiseen.

Yksinäisyys voi olla oma valinta ja hyvä sellainen.
Alkuperäinen on sisäistänyt vähän aikaa sitten lukemani Rakkauden taito kirjan opit sataprosenttisesti.

Katsoin aamulla Ylen tv-uutisia. Tanja Karpela on erittäin hyväntuulinen ja hyvin voiva. Ehkä hänkin on löytänyt jotain itsestään kerrankin ilman miestä.

Yhteistyössä