onnellinen yhden äiti

  • Viestiketjun aloittaja Mitäs saitte lapsosiltanne?
  • Ensimmäinen viesti
Mitäs saitte lapsosiltanne?
Mä sain lapsen itsetekemän kortin ja korun. Oli todella ihanaa, eka kerta kun lapsi ite jotain tehnyt. Voi niitä pieniä säihkyviä silmiä, kun äidille selitettiin kuinka ja kenen kanssa oli tehty :). Voiko ihanemmin päivä alkaa?<3

Ihanaa Äitienpäivää kaikille!! :)
 
"Leea"
Sain kahdelta lapselta itsetehdyt korut ja yhdeltä itsetehtyyn ruukkuun istutetun kasvin. Ihanaa se aamun sipinä ja supina, pakko leikkiä nukkuvaa, että saavat yllättää ja herättää äidin...Kakunkin ehtivät aamulla koristelemaan ja sitä jo maisteltiin aamupalalla.
 
5n äiti
Eskarilta kortin ja kukan. Teinit alkavat pian leipomaan äidin herkkua. Kotihoidossa oleva 3-vuotias kysyi aamulla ekaksi, että mikä päivä tänään on :) ja totesi, että hän haluaa ostaa äidille lankaa (olen käsityöhullu). Aivan ihana aamu.
 
Lapsen (5v) ja isin piti tehdä aamupala mulle valmiiks ja yllättää, mutta valitettavasti lapsi itse unohti tämän ja pomppasi seiskan aikaan mun päälle. Sen piti siis herättää isi. :rolleyes: "Jostain syystä" heräsin siihen enkä kyennyt esittämään nukkuvaa :LOL: Nooh, häätivät mut tupakalle jotta saivat kaiken kuntoon, eli aarteet paikalleen ja kartta mulle. Toisesta piilosta löytyi pph:n kanssa tehtyjä keksejä ja toisesta tiskirätti johon lapsi piirtänyt mun kuvan :) Lisäksi sain ruusuja.

Toinen mummo saa tänään lapsen tekemän taulun, ja toinen saa kortin. :)
 
"mammis"
Ei mullekaan mitään ole laitettu, mutta 2,5 vuotias lapseni korjasi asian sanomalla ensimmäistä kertaa "rakastan sinua äiti" ja antoi vielä halin ja pusun(ei yleensä niitäkään jakele kauheasti). Kyllä lämmitti mieltä, muuta en tarvikaan.
 
Ekaluokkalaiselta sain uuden kahvimukin, suklaata ja mansikoita, sekä kortin jonka oli koulussa tehnyt ja saviastian jonka oli tehnyt piirrustuskoulussa. Lisäksi hän keitti mulle kahvia ja tiskasi sen uuden kahvimukin :D



Kuopus hyökkäsi kimppuun valtavan hali- ja pusutulituksen kanssa, ilmeisesti siskonsa yllyttämänä :rolleyes: :LOL:
Onneks masuasukki oli ehtinyt herättämään mut remuamisellaan jo ennen tota hyökkäystä niin pystyin vähän suojautumaan, ainooks vammaks tuli kipeä nenä ja isku polvesta kylkeen :D
 
"onnikas"
Aamiainen ja kakkukahvit vuoteeseen. Ihana kortti ja Kalevala Korun nimeltään Carmen. Parasta kuitenkin mukava yhteinen päivä :) Nyt muut päikkäreitä vetelee, mä katson balettia teemalta. Ihanaa <3
 
minä sain
2 vuotiaalta hoidossa tehdyn taulun jossa painetut kämmenenkuvat. Ekaluokkalaiselta itsetehtyinä kortin, avaimenperän ja kirjanmerkin. Kolmasluokkalaiselta itsetehtynä kortin ja pannunalusen puukässätunnilta ja kaupasta ostettuna komean kukkapuskan.

Lisäksi kolmasluokkalainen keitti tyytyväisenä kaurapuuroa koko perheelle; yksi lapsista kun oksenteli ja ripuloi edellisenä iltana ja kenelläkään ei tehnyt mieli "hienoa aamupalaa". Arvostaisin kovasti luontoäidiltä lahjana sitä, että me muut emme sarastuisi ;)
 

Yhteistyössä