onneksi tuo mies ei ole mustasukkaista sorttia, tipautin sitten korvikseni yöllä toisen miehen sänkyyn..

lisäksi jätin sinne asuntoon villatakin, hanskat ja meikkipussin.. tyypillistä.
jos mie en hukkaa jotain, niin sitten hajotan tai toisinpäin... :LOL:


ja kyse on nyt siis miespuolisen kaverin tupareista, jossa olin viime yönä. ängettiin kaikki pieneen makkariin kuuntelemaan musiikkia tietokoneelta ja mie köllöttelin siinä sängyllä muutaman muun tyypin kanssa..semmoista rentoa teinimeininkiä :) meikkejä pestessäni sitten tajusin, että toinen koru puuttuu.. Kalevalan tähtikorvis, vielä mieheltä lahjaksi saadut.
olipa muuten hirveä paniikki että uloshan se on tipahtanut. vaan ei onneksi ollut !
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Onneks meikäläisenkään miespuolikas ei oo mustasukkkasta sorttia. Mies oli lapsen kanssa pari yötä reissussa ja mä käytin ajan tehokkaasti hyväkseni tekemällä suursiivouksen. Löysin kirjahyllyn alta ikivanhan kortsupaperin ja nakkasin sen roskiin. Miehen kotiuduttua hän kysäs ohimennen onko mulla käyny vieraita, ja ihmeissäni vastasin että ei. Ja sitten mies mainitsi että oli nähny tyhjän kortsupaperin roskiksessa :D Siitä olis varmaan saanu kunnon riidan aikaseks jos olis halunnu.
 
hömöti
Mun suhteen keskivaiheilla (siinä 4v) mies ois kyllä ihan täysin kilahtanu siitä että puolet vaatteista ois toisen miehen asunnolla.. Siinä ei ois mikkää selittelyt auttanu ku ois tullu suoraa huutoa vaan. Onneksi asiat on nykyään toisin ja mustasukkaisuus on kadonnut kokonaan :)
 
hohhoi
Tyypillinen hämärämuistikuvisten kännipanojen jälkeinen selitys. Menisi ehkä läpi täysin sinisilmäiselle kakaralle jossain teinisuhteessa mutta oletan että olette aikuisia.
 
"Höh"
Mun mies ei edes päästäisi mua yhdenkään miehen asuntoon. Tai edes asuntoon, jossa olisi muita miehiä. Saatika, että mulla saisi olla miespuolisia kavereita. Mulla ei enää olisi miestä, jos kävisi niinkuin ap:lle. Mikä olisi kyllä ihan hyvä juttu :)

Joten kyllä, oli mielenkiintoinen ja silmiä avaava aloitus!
 

Yhteistyössä