T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no juurihan tuossa totesit että jos vyötärö on yli 80cm on terveysongelmia :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 20:50 Töllin Ruusa kirjoitti:Jaaha.
Mä en kyllä susta puhunut mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 20:53 Gloria Mundi kirjoitti:Yksi tarkkasilmainen palstailija huomasi minulla talildomini-vamman,,,,,, ja mina olin ehtinyt elaa jo 44 vuotta tietamatta vammastani mitaan. Etta onneksi on juu tama palsta,,,,![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 20:52 Taare kirjoitti:\no juurihan tuossa totesit että jos vyötärö on yli 80cm on terveysongelmia :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 20:50 Töllin Ruusa kirjoitti:Jaaha.
Mä en kyllä susta puhunut mitään.
siis en ymmärrä, miten normaalilla vyötäröllä varusteltu voi olla lihava. kaikki jotka tuon 80 cm ylittää ei välttämättä ole läskejä- on suora lainaus. ja kyllä se on laihuuden ihannointia jos ei saa olla yhtään normeista poikkeava isompaan suuntaanAlkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 20:55 Töllin Ruusa kirjoitti:En.
Lääkärit sanovat riskirajan olevan naisilla 80 senttiä.
Sä väitit sitä laihuuden ihannoinniksi.
Mä totesin sen olevan yksinomaan terveydellisistä syistä se.
takkar och pokkarAlkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 20:55 Heili Karjalasta kirjoitti:Minusta oli kuvista muuten hienoa huomata Taare, että olet saanut lihaa luiden päälle siitä, millaisena minä sinut muistan viimeisimmäksi nähneeni... Olit kolmanneksen siitä, mitä minä olin ja miekään en vielä silloin kovin tuhti mielestäni ollut... (50-52 kiloako?!)
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 20:58 Taare kirjoitti:\siis en ymmärrä, miten normaalilla vyötäröllä varusteltu voi olla lihava. kaikki jotka tuon 80 cm ylittää ei välttämättä ole läskejä- on suora lainaus. ja kyllä se on laihuuden ihannointia jos ei saa olla yhtään normeista poikkeava isompaan suuntaanAlkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 20:55 Töllin Ruusa kirjoitti:En.
Lääkärit sanovat riskirajan olevan naisilla 80 senttiä.
Sä väitit sitä laihuuden ihannoinniksi.
Mä totesin sen olevan yksinomaan terveydellisistä syistä se.
samaa mieltä, sitten vielä ihmetellään miksi suomessa on anorektikoitaAlkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:03 Häirikkö kirjoitti:Poikkean hieman aiheesta. Minun mielestä painoindeksi on aivan turha. Sen perusteella ei ainakaan voi katsoa onko ylipainoinen vai ei. Yök.