mikä on läski ja mikä ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
voiko sen aina päätellä numeroista suoraan? väitän vastaan :kieh: onhan ne aina jotenkin suuntaa antavia mutta ei muuta.
ei kukaan voi sanoa että jos esim on 158/70 että olet läski, vai onko noilla mitoilla teidän mielestä ilman näkemättä ihmistä?

Tiettyyn pisteeseen asti mitat eivät kerro mitään.
Voi olla hoikka/normaali esim. 165/50 ja edelleen normaali 165/70

Toisaalta 165/80 alkaa olla jo pläskiä jos ei ole tehtyjä lihaksia.

Vai onko eri näkökantoja tähän?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Liha painaa enemmän ku pläski,pläski,PLÄSKI,pläski

Todellisuudessa, läski painaa lihasta enemmän. Että siitä vaan keksii uutta syytä "se on lihasta" -selitykselle;)

Höpöhöpö. Jos sulla on kymmenen kiloa läskiä niin se näkyy ihan törkeen paljon enemmän ku kymmen kiloo lihasta.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
voiko sen aina päätellä numeroista suoraan? väitän vastaan :kieh: onhan ne aina jotenkin suuntaa antavia mutta ei muuta.
ei kukaan voi sanoa että jos esim on 158/70 että olet läski, vai onko noilla mitoilla teidän mielestä ilman näkemättä ihmistä?

158/70 ON LÄSKI!!!
yli 170-senttinenkään ei ole timmi 70-kiloisena
(tämä ei siis koske TODELLA lihaksikkaita, kuten raskaan sarjan nyrkkeilijät ym.)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yli 170-senttinenkään ei ole timmi 70-kiloisena
(tämä ei siis koske TODELLA lihaksikkaita, kuten raskaan sarjan nyrkkeilijät ym.)

170/70 on timmi, jos vähänkään liikkuu. Joku 170/60 on jo alipainoinen. Tai ehkä timmi==alipainoinen

ehkäpä sitten strategiset mitat? Itse en henkilökohtaisesti ole koskaan viitsinyt tuijotella vaa´an lukemia.
Olin omasta mielestäni aika pullea kun mittani olivat kaksivuotta sitten 104-89-121, nyt alan olla itseeni aikas tyytyväinen kun mitat ovat 93-69-99. Bmi on minulla hiukan lievän ylipainon puolella. Pituus on 163 ja painoa 68kg

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ehkäpä sitten strategiset mitat? Itse en henkilökohtaisesti ole koskaan viitsinyt tuijotella vaa´an lukemia.
Olin omasta mielestäni aika pullea kun mittani olivat kaksivuotta sitten 104-89-121, nyt alan olla itseeni aikas tyytyväinen kun mitat ovat 93-69-99. Bmi on minulla hiukan lievän ylipainon puolella. Pituus on 163 ja painoa 68kg

oot vissiin aika urheilullinen, hyvät mitat

...pysty pelkästä painosta päättelemään, siis. Sellaiset kunnon lihaspatit painaa ihan törkeästi, mullakin pari urheilijakaveria on BMI:n mukaan niin punaisella ja rasvaprosentti on varmaan melkein nolla (sikspäkkikin näkyy). Ite taas sellainen "laiha läski", paino tosi hintsusti kun sen sanoo mutta höllön löllöä koko roppa ja viärin jaettu sekkii :D.

Alkuperäinen kirjoittaja nbd:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

oot vissiin aika urheilullinen, hyvät mitat

Voi kun olisinkin :( aika löysä vartalo kyllä on :D

Yhteistyössä