Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:http://www.youtube.com/watch?v=hGEUhgwO1E4
ehkä hieman tukevahko
Alkuperäinen kirjoittaja 170/65:Pikkasen pyöree noilla mitoilla, BMI kertoo mielestäni kaikille..
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Liha painaa enemmän ku pläski,pläski,PLÄSKI,pläski
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Liha painaa enemmän ku pläski,pläski,PLÄSKI,pläski
Todellisuudessa, läski painaa lihasta enemmän. Että siitä vaan keksii uutta syytä "se on lihasta" -selitykselle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 170/65:Pikkasen pyöree noilla mitoilla, BMI kertoo mielestäni kaikille..
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:voiko sen aina päätellä numeroista suoraan? väitän vastaan :kieh: onhan ne aina jotenkin suuntaa antavia mutta ei muuta.
ei kukaan voi sanoa että jos esim on 158/70 että olet läski, vai onko noilla mitoilla teidän mielestä ilman näkemättä ihmistä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yli 170-senttinenkään ei ole timmi 70-kiloisena
(tämä ei siis koske TODELLA lihaksikkaita, kuten raskaan sarjan nyrkkeilijät ym.)
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ehkäpä sitten strategiset mitat? Itse en henkilökohtaisesti ole koskaan viitsinyt tuijotella vaa´an lukemia.
Olin omasta mielestäni aika pullea kun mittani olivat kaksivuotta sitten 104-89-121, nyt alan olla itseeni aikas tyytyväinen kun mitat ovat 93-69-99. Bmi on minulla hiukan lievän ylipainon puolella. Pituus on 163 ja painoa 68kg
Alkuperäinen kirjoittaja nbd:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ehkäpä sitten strategiset mitat? Itse en henkilökohtaisesti ole koskaan viitsinyt tuijotella vaa´an lukemia.
Olin omasta mielestäni aika pullea kun mittani olivat kaksivuotta sitten 104-89-121, nyt alan olla itseeni aikas tyytyväinen kun mitat ovat 93-69-99. Bmi on minulla hiukan lievän ylipainon puolella. Pituus on 163 ja painoa 68kg
oot vissiin aika urheilullinen, hyvät mitat
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 170/65:Pikkasen pyöree noilla mitoilla, BMI kertoo mielestäni kaikille..
Ei kerro. Rasvaprosentti kertoo ainoana totuuden.