Onneksi tajusin lopettaa pihtauksen ja valittamisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei enään pihtaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei enään pihtaaja

Vieras
Minulla ja miehelläni oli melko tavanomainen tilanne. Syntyi kaksi lasta pienen ajan sisällä, muutettiin paikkakuntaa, väsymys painoi yms. Seksiä ei tehnyt mieli yhtään.

Mies valitti seksin puutteesta ja minä kaikesta mahdollisesta muusta kuten kotityöt yms. Oli enään pienestä kiinni ettemme täyttäneet eropapereita.

Sitten luin erään artikkelin parisuhteen parantamisesta jossa ihme ja kumma ei käsketty jutella kumppanin kanssa. ( meillä keskustelut johtivat aina vain pahempiin riitoihin) Ohjeena oli vain kokeilla olla viikko sellainen kumppani kuin toinen haluaa ja ajatelle taas hyväksyvänsä toisen sellaisena kuin on.

En kertonut kokeilustani miehelleni koska halusin kokeilla miten asia vaikuttaisi häneen. Alku oli vaikeaa, sillä nöyryyttä hieman tarvitsee muuttaa itseään.

Kehuin miestäni enemmän ja tein hänen hyväkseen monia pieniä asioita. En valittanut mistään asioista ja kuuntelin häntä ja hänen mielipiteitään enemmän. Vaikka seksiä ei tehnyt mieli, sanoin hänelle että haluan olla häntä varten ja antaudun hänelle ja hänen nautinnolleen. Harrastimme jopa kiihkeämpää seksiä kuin koskaan ennen ja nautin lopulta enemmän kuin uskoinkaan.

Tällä tiellä olemme edelleen. ja nyt on kulunut jo pari vuotta. Mies huolehtii omista asioistaan paremmin ilman minun käskemistäni, auttaa minua enemmän, kunnioittaa ja arvostaa enemmän ilman valittamista. Minä taas sain itselleni itsevarman, intohimoisen ja rakastavan kumppanin. Seksiä ei enään pihdata ja nykyään jopa mies joutuu valittamaan väsymystä minun kiehnatessa halukkaana.

Tuohan kuulostaa hienolta että seksi alkanut sinullekin maistua.Ole kuitenkin kohtuullinen ettei liika innokkuus käänny sinua vastaan.Mieluummin pikku puutteessa kuin tukahduttaa toinen liialla halulla.Pikku nälässä maistuu paremmalta.

Kyllä välillä on hiljaisempaakin toki kun kuitenkin lapsiperheessä eletään. Oksennustautien yms. keskellä ei välttämättä seksitouhut kiinnosta kumpaakaan, mutta pointti olikin se, että ihminen joka ei halua suostua toisen aloitukseen voi muuttua myös niin että tekee itse aloitteita.

Se alkoi aluksi siitä, että otti tavallaan erillaisen roolin, mutta ajatus olikin siinä, että itse oli ehkä oppinut väärän tavan tavoitella asioita ja kun kokeili erillaista tapaa ja huomasi sen toimivan ei tarvinnut palata entiseen.

Tästä uudesta tavasta suhtautua asioihin on tullut osa meidän elämää ja muuttanut sen paremmaksi. Miksi palaisin siihen katkeraan ja valittavaan tyyliin jolla en kuitenkaan saanut aikaan haluamiani asioita.

Minun ei tarvitse tukahduttaa ajatuksiani vaan olen löytänyt erillaisen tavan tuoda ne esille. Kun käyttäydyin miestäni kohtaan paremmin ja vähemmän vaatien hän antoikin enemmän koska sai tehdä sen omasta halusta eikä siksi että olin valittanut asiasta. Sama vaikutus seksissä. Kun en ajatellut, että nyt on taas pakko harrastaa seksiä mieheni painostuksesta vaan ajattelin, että haluan mieheni saavaan nautintoa aloin itsekin nauttia jo ihan siitä nautinnon antamisesta. En ikinä haluaisi palata siihen marttyyri tyyliseen pakkoseksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kremliini:
Seuraava keino seksin laadun parantamiseksi voisi olla kokeilu vieraan kanssa. Suosittelen, vaikka itse olenkin jo täyteen buukattu parin vakiparin toimesta.

Tämä kirjoittaja todella ymmärsi aloittajan viestin. Hyvä hyvä!

Siis sinä käyttäydyt kuin 50-luvun pikkuvaimo omat halusi ja tarpeesi unohtaen, miestäsi kaikin mahdollisin tavoin palvelle ja hänelle alistuen ja olet onnellinen jos joskus saat mieheltä pieniä armopaloja?

Alkuperäinen kirjoittaja ?????_:
Siis sinä käyttäydyt kuin 50-luvun pikkuvaimo omat halusi ja tarpeesi unohtaen, miestäsi kaikin mahdollisin tavoin palvelle ja hänelle alistuen ja olet onnellinen jos joskus saat mieheltä pieniä armopaloja?

Niinpa niin... lukutaidottomia nayttaa olevan muitakin, heh heh. 'Ei enaa pihtaaja' osuu juurikin oikeaan siina, etta omaa asennetta muuttamalla asiat vasta muuttuu. Toisen pakottamana syntyy vain vastustusreaktio ja silloin asit ei muutu mihinkaan. Fiksumpi ja jarkevampi osapuoli on se, joka muutoksen saa aikaan eika toinen sita valttamatta edes huomaa/tajua. Kertakaikkiaan mainio tekniikka, ja se toimii kun ei olla enaa 50-luvulla :D.

Uusimmat

Yhteistyössä