Onneksi Saksa jyrää Brasilian :D

• Viestiketjun aloittaja mä nautin
  • Ensimmäinen viesti
No ei nyt niin kivaa ollut :( Sääliksi kävi brasseja, niille kuitenkin hirmuisen paljon isompi juttu kuin saksalaisille. Ja noin täydellinen romahdus on jotenkin vaan yli.

Mut silleen ei nokan koputtamista, Saksa tänään parempi (ei kylläkään ihan noin teurastuslukemilla :D). Hauska et joku muukin mainitsee Joachim Löwin...itse en fanita Saksaa joukkeena, mut kylläkin Löwiä. Jotenkin käsittämättömän kuuma ;) Mielenkiintoinen loppu tulee - Argentiinaa vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarkastinen Hörhelö;30075532:
No ei nyt niin kivaa ollut :( Sääliksi kävi brasseja, niille kuitenkin hirmuisen paljon isompi juttu kuin saksalaisille. Ja noin täydellinen romahdus on jotenkin vaan yli.

Mut silleen ei nokan koputtamista, Saksa tänään parempi (ei kylläkään ihan noin teurastuslukemilla :D). Hauska et joku muukin mainitsee Joachim Löwin...itse en fanita Saksaa joukkeena, mut kylläkin Löwiä. Jotenkin käsittämättömän kuuma ;) Mielenkiintoinen loppu tulee - Argentiinaa vastaan.
Joachim on todella komea minunkin mielestä, varsinkin, kun huomioi hänen ikänsä, 54 vuotta. Sunnuntaina hän saa sitten sen kauan himoitun mestaruuden, kun Saksa voittaa loppuottelun.

vieraas
Alkuperäinen kirjoittaja Sarkastinen Hörhelö;30075532:

Miksi se on paljon isompi juttu brasseille kuin saksalaisille? Brassit ovat voittaneet mestaruuden useammin kuin kukaan muu maa. Isäntämaana tietty hieman ikävä tilanne.

Yhteistyössä