O
"onnekas"
Vieras
Lapsi saa kaiken huomion ja saa harrastaa kaikkea mitä haluaa. Minulle aikoinaan kokenut lastenlääkäri sanoi että huomaa että lapseemme on panostettu, useamman lapsen perheessä ei usein niin ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi voi... otan osaa lapsesi tulevan puolison puolesta.
Olen parisuhteessa perheensä ainoana lapsena olleen kanssa ja itsekkäämpää/itsekeskeisempää ihmistä saa hakea. Syö jopa lastensa edestä ruuat alta ettei varmaan jäisi itte ilman.
Just näin. Useammankin lapsen voi kasvattaa kieroon ja passata pilalle, ja anoppini on tehnyt juuri niin. Onneksi mies on ollut kiltti ja helposti koulutettava ;-)puolison valinnan tekee jokainen itse,vanhempiaan ei voi valitaettä jos noin itsekkään puolison olet itsellesi kelpuuttanut,et voi syyttää kuin itseäsi..mun tyttö on ollut ja on vielä hetken ainoa lapsi ja kaikkea ei ole saanut,rakkautta kyllä yllin kyllin..olen sen tehnyt selväksi jo pienestä pitäen,että kukaan ei saa kaikkea mitä haluaa.
Voi voi... otan osaa lapsesi tulevan puolison puolesta.
Olen parisuhteessa perheensä ainoana lapsena olleen kanssa ja itsekkäämpää/itsekeskeisempää ihmistä saa hakea. Syö jopa lastensa edestä ruuat alta ettei varmaan jäisi itte ilman.