Onneksi oma neuvolaterkka on mukava ja asiallinen, tänä kesänä on tullut koettua vaikka millaisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Oma neuvola on kiinni, joten jouduin asioimaan tänään kaupungin toisessa neuvolassa ja siellä oli joku kesälomatuuraaja ja mä ihan oikeasti mietin, että mikä siinä on kun kaikki pitää selittää kuin aivoinvalidille. Odotan kuitenkin toista lasta ja nämä asiat on mulle ihan normaaleja, jotenkin tuli sellainen olo siellä neuvolassa, että mä haluan täältä ulos ja äkkiä. Mulla oli pissa yhdellä plussalla ja siitä se jaksoi jaaritella vaikka kuinka ja kauan, vaikka sanoikin, että eihän se välttämättä mitään kerro, mutta jos nyt kuitenkin otat pissanäytteen ja viet sen labraan ja taas pitkät sepustukset, en tiedä kuinka monta kertaa se tuonkin mulle jankkasi.
Ensi kerralla pitää vielä mennä tuonne neuvolaan, mutta silloin on taas kyseessä eri terkka, kuin mitä nyt on, tänä kesänä saan juosta vähän joka neuvolassa. Lääkärineuvolassa nimittäin kävin siinä kaupungin kolmannessa neuvolassa, kun omassa ei ollut aikoja.

Minä oikeasti odotan elokuuta, jolloin pääsee taas omalle terkkarille.

Yhteistyössä