Onneksi koululaiset kauppaa noita pesuaineta!

• Viestiketjun aloittaja "Jes"
  • Ensimmäinen viesti
Aineita joo
Mä kans olen ostanut vessapaperin, konetiskiaineet ja pyykinpesuaineet koululaisilta. Ne on ihan jees tapa kerätä varoja. Karkit ja keksit ei ole mun juttu vaan lähinnä ärsyttää niitä kauppaavat!

"vieras"
Ei se lapsi voi päättää mitä myyvät, yleensä se on vanhempainyhdistys joka päättää nuo myytävät tuotteet. Eli voi sille keksejä myyvälle lapselle sanoa ihan kohteliaasti että ei kiitos. Meidänkin lapsilla kokemuksia tiuskivista ihmisistä jotka eivät halua ostaa.

Blue
[QUOTE="Jes";29002886]Tilasin heti naapurin muksulta isot satsit, ei tarvi jatkuvasti olla kantamassa kaupasta.

Ja saa kannatettua helposti koululaisten luokkaretkirahan keruuta.[/QUOTE]

Ihana aloitus! Mahtava että on näin ajattelevia ihmisiä! Kiitos sinulle. :)

Aineita joo
[QUOTE="vieras";29003087]Ei se lapsi voi päättää mitä myyvät, yleensä se on vanhempainyhdistys joka päättää nuo myytävät tuotteet. Eli voi sille keksejä myyvälle lapselle sanoa ihan kohteliaasti että ei kiitos. Meidänkin lapsilla kokemuksia tiuskivista ihmisistä jotka eivät halua ostaa.[/QUOTE]

Joo, en mä niille lapsille tiuski enkä ilkeile ja jopa ostan niitä keksejä ja karkkeja kun sisarusten lapset niitä on kaupannu. Inhottaa vaan kun ne namilootat pyörii vielä vuoden päästäkin avaamattomina kaapissa. Mieluummin ostan niitä aineita..

"jes"
[QUOTE="vieras";29003087]Ei se lapsi voi päättää mitä myyvät, yleensä se on vanhempainyhdistys joka päättää nuo myytävät tuotteet. Eli voi sille keksejä myyvälle lapselle sanoa ihan kohteliaasti että ei kiitos. Meidänkin lapsilla kokemuksia tiuskivista ihmisistä jotka eivät halua ostaa.[/QUOTE]Täällä lapset ihan itse saavat päättää. Ala-aste luokista joku myy keksejä ja karkkeja. Niistä ostan hyviksi todettuja ja kohteliaasti kieltäydyn epämieluisista. yleensä tosin kannatuksen vuoksi annan rahaa jonkin verran vaikka en osta, eihän se lasten syy ole etten pidä heidän tuotteistaan.

"vieras"
Mutta eiks ne oo aika kalliita?? Yksi tuttu äskettäin kaupitteli konetiskiaineita ja pyykkipulveria jonkin joukkueen hyväksi, mutta laskeskelin ja katselin kaupassa että aika paljon kalliimpia ovat.

"Vieras"
Onhan niissä se kate kohdillaan , mutta kun yleensä siinä on se keräyskohde jota halutaan tukea. mUn mielstä urehiluharrastus tai luokkaretki on ihan hyvä asia. Sitäpaitsi kauppareissutkaan eivät ole ilmaisia.

"Jes"
Hintaa niille tulee pikkasen enemmän kuin kaupasta ostettuna, mutta ei paljoa. Että itselläni esim. nuo on just niitä mitä en muista ostaa ja sitten loppuvat niin on vain hyvä että saa kerralla isommat satsit. Ja rahat menee hyvään!

"Jes"
[QUOTE="lippis";29004069]Onko niissä tuoksuttomia allergiavaihtoehtoja ja mitä merkkejä? Kellään esitettä?[/QUOTE]Löyty näitäkin, ainakin meidän myyjältä. Merkkejä en muista, mut samoja mitä kaupoistakin saa.

Yhteistyössä