"Onneksi koulu alkaa kohta"-ketju

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tuota tappeluvapaata aikaa mäkin odottelen B)
Mulla alkaa tiistaina loma, ihan laskelmoiden otin lomani niin että mies on töissä ja lapset koulussa, jotta saan tehdä opinnäytetyötäni rauhassa aamupäivisin.

B)

Ja voinhan minä vähän nauttia rauhastakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Tähän ketjuun liityn minäkin :wave:
itelläkin jatkuu taas koulu ja eipä ole paha asia sekään. Näkee kavereita hih...
Mun ei tarvi enää kouluun iltaluennoille, mutta se jo ylempänä mainittu on saatava valmiiksi marraskuun puoliväliin mennessä.
Meillä kulkee nimellä kehittämistehtävä.
tuottaa harmaita hiuksia jo nyt

 
Gloria Mundi
Meilla viela menee melkein kuukausi siihen. Vanhin lahtee kylla opiskelemaan jo elokuun puolessa valissa, mutta noilla muilla alkaa vasta elokuun lopussa. Ja JEES - odotan kylla - varsinkin sita etta ruokalasku varmasti puolittuu!
 
bdt
Onneksi alkaa niin pääsen vihdoin näkemään onko tuo teini kypsynyt kesän aikana niin kuin ope lupasi. Onneksi alkaa myös senkin takia että lapset joutuvat silloin aiemmin nukkumaan luontaisen väsymyksen vuoksi . Nyt ollaan sekaisin kuin seinäkellot. Joka iikka.
 
Mä oon onnellinen siitä että lapset oikeasti viihtyy ja saa ikäistään seuraa,eivätkä tappele tai kitise tylsyyttä.Toinen menee kouluun ja toinen aloittaa eskarin.Mutta toisaalta oon enemmän surullinen ku iloinen...kun aika menee liian nopeaan ja pian ne ei kaipaa sitä äitin syliä tms juuri koskaan,on omat menot jne!Onneksi on vielä tuo kuopus=)
 

Yhteistyössä