Onneksi kohta alkaa valon määrä vähenemään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pimeyden lapsi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pimeyden lapsi.

Vieras
Kohta juhannuksen jälkeenhän alkaa valon määrä luonnossa vähenemään kun aamulla on yhä pitempään pimää ja illalla taas vastaavasti tulee yhä aikaisemmin pimeä. Tuskin maltan odottaa sitä kun on vaikka marraskuu ja on oikein pimeää. Minä rakastan pimeyttä, olen aina rakastanut. Se vain on niin romanttista ja turvallista, kun ulkona on pimeää, tuulista ja kylmää. Silloin on ihanaa kuljeksia kaikenlaisilla hautausmailla, takapihoilla ja sivukaduilla. Sellainen minä vain olen, pimeyden lapsi joka on luotu elämään elämän sivukujilla ja takapihoilla, siellä missä on aina synkkää, ikävää, likaista, saastaista, pimeää, köyhää, kylmää, itkua, valitusta, surua ja huokauksia.

Mä tykkään kanssa, kun alkaa pimenemään ja muutenkin tykkään pimeistä, viileistä illoista ja jne. Mutta en mä kyllä erityisesti tykkää itkusta, valituksesta, surusta... Kylmäkin on ihan kivaa, kunhan ei liian paljon pakkasta ja hautausmaat on kans kivoja.

Pimeää minäkin toivon, mutta en noin synkässä mielessä. Nyt kun on niin valoisaa, niin on vaikea itsekin nukkua. Ja talon lähettyviltä kuuluu öisin jatkuva juoppojen nauru, örinä ja koirien haukunta. Omatkin eläimet provosoituu haukkumaan tuosta. Pimeällä saa sentään paremmin nukuttua ;)

Yhteistyössä