Onneksi en vietä joulua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vapaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva juttu!

Meillä on ollut mukava joulu, rahaa ei oo mennyt yhtään sen enempää mitä oltiin varauduttu (joulu kun ei tullut ihan yllätyksenä tänäkään vuonna), riitelyä ei ole ollut ja lahjat on jokaselle näyttänyt kelpaavan. :)

Hienoa sinulle!!! Onneksi olet aidosti onnellinen siitä, ettet vietä joulua, etkä katkeroitunut vanha harakka, sellaisiakin täältä löytyy...:)!! Se on hyvä että olet niitä harvoja, jotka ovat ymmärtäneet, ettei toisten onni ja ilo ole sinulta pois!! Saanhan silti toivottaa sinulle hyvää joulunaikaa, vaikket sellaista vietäkään...=)??

[QUOTE="Tonttu";22739708]Hienoa sinulle!!! Onneksi olet aidosti onnellinen siitä, ettet vietä joulua, etkä katkeroitunut vanha harakka, sellaisiakin täältä löytyy...:)!! Se on hyvä että olet niitä harvoja, jotka ovat ymmärtäneet, ettei toisten onni ja ilo ole sinulta pois!! Saanhan silti toivottaa sinulle hyvää joulunaikaa, vaikket sellaista vietäkään...=)??[/QUOTE]

Kiitos, kyllä toivottaa saa vaikkei tämä aika minulle muusta ajasta eroakaan (paitsi et kaupat on kiinni). En todellakaan ole katkera, en vaan näe syytä miksi hössöttää kuukausitolkulla yhden päivän takia mutta en tietenkään arvostele niitä jotka niin haluavat tehdä. Hyvää viikonloppua Sinulle :)

Kiitos, kyllä toivottaa saa vaikkei tämä aika minulle muusta ajasta eroakaan (paitsi et kaupat on kiinni). En todellakaan ole katkera, en vaan näe syytä miksi hössöttää kuukausitolkulla yhden päivän takia mutta en tietenkään arvostele niitä jotka niin haluavat tehdä. Hyvää viikonloppua Sinulle :)

Siis ihan aidosti olen hyvilläni siitä, että osaat nähdä asiat eri tavalla kuin "massat", voisi tehdä hyvää monille muillekin=)!! Hyvää viikonloppua myös Sinulle:)!!

Säästynpähän joka vuosi siltä hössötykseltä, rahan haaskuulta, pettymykseltä ja riitelyltä mitä täälläkin on saanu taas lukea.

Normaalisti varmaankin ajattelisin, että kiva kun joku löytänyt itselle sopivan oman tavan elää ja olla.
Tänään tulee kuitenkin pieni haikeus puolestasi; paljon kaunista ja ihanaa menetät. Sentimentaalinen ajatus pitkän päivän päätteeksi.

:)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä