Taru kuuli mökkirannassa outoa loiskintaa – törmäsi huimaan näkyyn
Videolla näkyy kalan saalistanut rantakäärme.
oisin häipynyt paikalta ja lujaa ilman ainuttakaan kuvaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen täysin samaa mieltä, ei niissä ole aina edes viihde arvoa.sun lapset on hävenneet sua varmaan läpi elämänsä
olet tyhjänpäiväisten aloitusten ja kommenttien mestari
Isoäiti tuo mukavia aloituksia. Kun täällä yleensä politiikka,mamu jankkauksia.sun lapset on hävenneet sua varmaan läpi elämänsä
olet tyhjänpäiväisten aloitusten ja kommenttien mestari
Mut mitä pelottavaa on rantakäärmeessä?![]()
Taru kuuli mökkirannassa outoa loiskintaa – törmäsi huimaan näkyyn
Videolla näkyy kalan saalistanut rantakäärme.www.is.fi
oisin häipynyt paikalta ja lujaa ilman ainuttakaan kuvaa
lähinnä typeriä ja montakin kertaa/pvIsoäiti tuo mukavia aloituksia. Kun täällä yleensä politiikka,mamu jankkauksia.
Ja yleensä puolillaan kirjoitusvirheitä.Niin kuin iltapäivälehtien lööppi, kesken jäänyt otsikko ja kun klikkaa auki, asia onkin yhtä tyhjän kanssa.
Mikä siitä tekee typerää? Siis jos ilmoittaa et pelkää käärmeitä. Pelkäätkö sinä käärmeitä ja miten reagoisit jos näkisit? Ja onko se typerää haukkua toista ja aiheuttaa tahalleen pahaa mieltä? Miksi et halua toisia iloiseksi? Töissä on vissiin taukoi jotka saa käyttään haluamallaan tavalla? Ja joskus on hiljaisempaa.lähinnä typeriä ja montakin kertaa/pv
töitä se ei ehdi tekemään
vai saiko jo kenkää?
ap on hysteerinen petoeläimistäMut mitä pelottavaa on rantakäärmeessä?
tiedän, se ei ole myrkyllinen, mutta mulla on sellainen käärmefobia, ja yleensäkkin liero kuin liero, niin häivyn paikaltaMut mitä pelottavaa on rantakäärmeessä?
Nojoo emmäkään niin tykkää käärmeistätiedän, se ei ole myrkyllinen, mutta mulla on sellainen käärmefobia, ja yleensäkkin liero kuin liero, niin häivyn paikalta
puhuin monikossa, esim tämä tänäänMikä siitä tekee typerää? Siis jos ilmoittaa et pelkää käärmeitä. Pelkäätkö sinä käärmeitä ja miten reagoisit jos näkisit? Ja onko se typerää haukkua toista ja aiheuttaa tahalleen pahaa mieltä? Miksi et halua toisia iloiseksi? Töissä on vissiin taukoi jotka saa käyttään haluamallaan tavalla? Ja joskus on hiljaisempaa.
kyllä ihmislierot ne vasta vaarallisia onkin. kyyn purema on yleensä vaarallinen lapsille ja vanhuksille. mutta jos kyy puree, niin iästä huolimatta on kehotus mennä päivystykseen. syöhän ne toki noita tuhoeläimiä.Nojoo emmäkään niin tykkää käärmeistä . Mut aattele jos olisi käärmeitä siinä mökin lähellä ni pysyy tuhoeläimet loitolla rotat ja muut. Olikos kyyn purema hoitamattomana vaarallinen en nyt muista. Entäs ihmislierot lähetkö niitäkin karkuun?.
Mä en näe et toisen haukkuminen olisi suoraa puhetta vaan ehkä uhmaikäisen tapa koetella vanhempiaan kun ei ole viellä oppinut kommunikoimaan aikuisten tasolla eli haukkuja huutaa hätäänsä ja on jumahtanut menneeseen. Esim mä viikonloppuna olin tiukasti erimieltä yhden naisen kaa ja puhuttiin suoraan siksi kait jäin vähän kaipaamankin häntä. Mutta vaikka puhuimne suoraan ei meidän tarvinnut haukkua toista tai sanoa toisen mielipidettä typeräksi. Keskustelu nyt vaan on semmoista kaikesta voi jutella mut toista ei tarvitse oman ylemmyyden tunnolla lytätä. Jotkut haluaa puhua käörmeistä eikä se ole typerää. Mä en esim oo puhunut käörmeistä kenenkään kanssa oikeestaan.puhuin monikossa, esim tämä tänään
tuokin erdogan vois mennä vaikka autiolle saarelle
en tarkoittanut tätä käärmejuttus varsinaisesti vaikka ihan turha olikin, usein niihin ei kukaan kommentoi kun koetaan turhiksi ja **periksi
ihailisin käärmeitä kun näkisin, en pelkää mitään eläimiä
suomalaisilla nyt on tapana sanoa asiat suoraan niin ei jää epäselväksi mikään
Eli pitäiskö kokeilla et otat boan niskoillesi ja siedätät käärmeille ittes?. Oliko teillä muuten omaa mökkiä?kyllä ihmislierot ne vasta vaarallisia onkin. kyyn purema on yleensä vaarallinen lapsille ja vanhuksille. mutta jos kyy puree, niin iästä huolimatta on kehotus mennä päivystykseen. syöhän ne toki noita tuhoeläimiä.
et sitten lukenut tai ymmärtänyt tätäkäänJotkut haluaa puhua käörmeistä eikä se ole typerää.
Mä vastasin sun yleiseen asenteeseen muita kohtaan. Et taisit missata itse. Ja hyvinhän niihin on tullut kommentointia. Ja sä puhut vain omasta puolestasi mikä on turhaa vai ootko siinä suuruusharhassa et voit vastaa muidenkin puolesta mikä on turhaa ja siksi käytät monikkoa. Ja isoäidillä on ollut pitkiäkin ketjui monia. Kaikkia aiheita tarvitaan. Joten elä koeta lyttää et isoäiti vähentäisi aloituksia.et sitten lukenut tai ymmärtänyt tätäkään
”en tarkoittanut tätä käärmejuttua varsinaisesti vaikka ihan turha olikin, usein niihin ei kukaan kommentoi kun koetaan turhiksi ja **periksi”
kyllä ihmislierot ne vasta vaarallisia onkin. kyyn purema on yleensä vaarallinen lapsille ja vanhuksille. mutta jos kyy puree, niin iästä huolimatta on kehotus mennä päivystykseen. syöhän ne toki noita tuhoeläimiä.
et ymmärtänyt taaskaan, monikko oli sen takia kun niitä on ollut monia!Mä vastasin sun yleiseen asenteeseen muita kohtaan. Et taisit missata itse. Ja hyvinhän niihin on tullut kommentointia. Ja sä puhut vain omasta puolestasi mikä on turhaa vai ootko siinä suuruusharhassa et voit vastaa muidenkin puolesta mikä on turhaa ja siksi käytät monikkoa. Ja isoäidillä on ollut pitkiäkin ketjui monia. Kaikkia aiheita tarvitaan. Joten elä koeta lyttää et isoäiti vähentäisi aloituksia.
Ja se on vaan sun mielipitees. Onko sulla yleinenkin tapa määräillä mistä saa puhua ja mistä ei? Ja hetikun sua ei miellytä haukut muita typeräksi. Onneksi emme elä natsien mielenmukaan mille pitää laittaa stoppi ja mille ei vaan kaikenlainen pölinä on sallittua. Ja musta kevyet aiheet on kiva lukea ei ole aina niin raskasta joten ehdoton kyllä löpinälle. Ja esim li andersson vastailee kysymyksiin ja koittaa auttaa sen minkä kerkiää. Tulipa mieleen kun mun isopyörä heitti ni luulin mörköä et se oli li andersson vuonna 2015 ja mä menin pyytää li anderssonin kättäet ymmärtänyt taaskaan, monikko oli sen takia kun niitä on ollut monia!
turhille ketjuille ehdoton STOP!
silloin ei tule tiukkaa palautettakaan
Tulipa mieleen kun mun isopyörä heitti ni luulin mörköä et se oli li andersson vuonna 2015 ja mä menin pyytää li anderssonin kättä pyysin et mennäänkö naimisiin. Se vastasi kyllä ja oli kohtelias
Eipä heitä ehkä vähän liiankin tasapaksua meno. Mut tiettyi asioita ratkottavana. Ja joo kyl jos se olisi se elämä on kaunista ja rakasta hulluus tulisi takaisin ottaisin sen nanosekunnissa yhdessä raudanlujan rohkeuden kanssa.Näkyy heittävän vieläkin
Pitkäänkö olit suljetulla osastolla?
Vaikea on ymmärtää sanomaasiEipä heitä ehkä vähän liiankin tasapaksua meno. Mut tiettyi asioita ratkottavana. Ja joo kyl jos se olisi se elämä on kaunista ja rakasta hulluus tulisi takaisin ottaisin sen nanosekunnissa yhdessä raudanlujan rohkeuden kanssa.