Onneksi ei tarvitse tehdä enempää lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1 äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

1 äiti

Vieras
Olisi kurjaa jos joutuisi taas olemaan raskaana,aloittamaan pienen vauvan hoidon yms. Ihanaa kun ei tarvitse enempää lapsia tehdä. Naisella kuitenkin kurjaa kun joutuu olemaan raskaana ja synnyttämään.

nii... raskaus on kyl tosi tosi hirveää aikaa, sen voin tunnustaa et sitä en todellakaan kaipaa. vauvoja tosin voisin hoitaa... siit on jo jokunen tovi ku olen viimeemmäks hoitant vauvaa ni en muista ennää miten "kamalaa" se oli.

Oliko ap:n aloitus "Porvoosta päivää"? On nimittäin pikkasen tulenarka aihe tällä palstalla :D

Mun raskaus oli aivan ihanaa aikaa, vauva-aika todellista helvettiä kuunnella jatkuvaa kirkumista, mutta rakkauden täyteistä :heart: vaikeuksien keskellä.

Vaikka en jaksa käydä kaikkea uudelleen läpi ja todennäköisesti tämä yksi jää meidän ainoaksi niin kyllä se silti mietityttää.

Tällä kokoonpanolla perhe ja avioliitto pysyy kasassa ja selviämme rahallisesti. Mutta vaikka meillä oli hyvä elämä jo ennen lasta niin elämän parhaat kokemukset liittyvät aivan ehdottomasti lapseen. Lisäksi mietityttää, että kaipaako lapsi sisaruksia. Minä en itselleni olisi kaivannut ja ystävät ovat enemmän perhettä kuin sisarukseet. Mutta silti. On se, hyvä, että on sinut asian kanssa, oli ratkaisu mikä tahansa.

Yhteistyössä