ihanaa, me ei tehdä enempää lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhden äiti

Vieras
On sovittu miehen kanssa että tämä yksi riittää, ihanaa ettei tarvitse enää ikinä olla raskaana tai synnyttää vaikka kaikki olikin helppoa mutta lapsista en niin pidä että enempää niitä haluaisin.

on kaksi ja olen tosi onnellinen, ettei tartte olla enää koskaan raskaana. Se pahoinvointi on niin karmeeta, kaikesta muusta selviäis. Lapsia kyllä voisin halutakin enemmän.

Meilläkin on yksi lapsi, ja mä tiedän takuuvarmasti että toista ei haluta. Samana päivänä kun täytän 30v, aion marssia lääkäriin piuhoja katkomaan. :) Pidän kyllä valtavasti lapsista ja olen itsekin isosta perheestä (mulla on 10 sisarusta), mutta omaksi en halua enempää kuin tämän yhden apinanpoikasen. <3

ihanaa, me tehdään 4. lapsi <3 mies itse ehdotti ja mä salaa vauvakuumeisena tietysti ilahduin =) kyllähän nuo 3 työtä teettää mutta energiaa rakkautta riittäisi vielä yhdelle.

Alkuperäinen kirjoittaja yhden äiti;22466432:
On sovittu miehen kanssa että tämä yksi riittää, ihanaa ettei tarvitse enää ikinä olla raskaana tai synnyttää vaikka kaikki olikin helppoa mutta lapsista en niin pidä että enempää niitä haluaisin.

Ihanaa. mekään ei tehdä ennä enempää lapsia. Meillä niitä jo kolme.

En halua itsekkään enää lapsia. 1 poika on ja vaikka itselläni on ikää 26 niin en halua, mieskään ei halua ku on jo 41 v. Yhdenkaa on niin helppoa kun sivusta seurannut joilla 2 tai enemmän.

Yhteistyössä