mulla on nyt ollu 9päivää 38-40asteen kuumetta (tosin lääkkeellä laskee vähäks aikaa n.1h ajaks johonkin 35.1 ja sit nousee taas) ja olo ei ole mikään kauheen hyvä..tänään sit alkoi lisäksi kauhee pääkipu..niinkuin aivot tulis silmien kautta ulos.silmät vuotaa koko ajan ja valoon en pysty katsoonkaan.
Kävin keskiviikkona ekan kerran lääkäris jolloin olin syönyt jo antibiootteja 4päivän ajan ,jotka sain hampaaseeni..nyt on kuuri loppunut ja mitään hyötyä siitä ei ollut.
Tänään alkoi myös oksentelu.
Mitään en ole pystynyt syömään ainakaan 3päivään,sillä jos syön niin alkaa henkeen ottaan ja jo pienet matkat rasittaa niin paljon,että meinaan pyörtyä hengästyksestä..
perjantaina kokeissa kaikki oli normaalia..tosin tulehdusarvo oli 18..
no onneks on taas kohta lääkäri jos saisi jonkun selvyyden tähän..alkaa meinaa pikku hiljaa voimat hiipua =(
Kävin keskiviikkona ekan kerran lääkäris jolloin olin syönyt jo antibiootteja 4päivän ajan ,jotka sain hampaaseeni..nyt on kuuri loppunut ja mitään hyötyä siitä ei ollut.
Tänään alkoi myös oksentelu.
Mitään en ole pystynyt syömään ainakaan 3päivään,sillä jos syön niin alkaa henkeen ottaan ja jo pienet matkat rasittaa niin paljon,että meinaan pyörtyä hengästyksestä..
perjantaina kokeissa kaikki oli normaalia..tosin tulehdusarvo oli 18..
no onneks on taas kohta lääkäri jos saisi jonkun selvyyden tähän..alkaa meinaa pikku hiljaa voimat hiipua =(