onneks olin kotona

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Vessasta alkoi kuulua kumma loiske ja rapina. Meidän uusi kissanpentu oli tippunut pönttöön. Jos en ois kotona ollut ni sinne ois hukkunut, kun ei omin voimin pois päässyt. reppana! ja nyt pysyy pöntön kansi kiinni.

4xkissa
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Hui! On aika vaiva muistaa aina laittaa kansi kiinni. Kannattaisi varmaan laittaa aina myös ovi kiinni.
no kyllä sen muistaa tuommoisen tapauksen jälkeen. jos ovi on kiinni, niin onko kissanvessa olkkarissa?

hui että, onni onnettomuudessa...niin ja lappu oli meilläkin vessassa, sen lisäksi oli pakko vielä piilottaa vessapaperit kaappiin, kun repi rullan aina, siitäkin raapustin runon, koska noloa jos vieras/vieraat joutuu aina huutelemaan et saisko paperia...

meidän vessapaperi runo meni näin:

"on pieni kissanpentu mulla, siksi puuttuu tästä rulla.
jos on tarve sille sulla, niin annan pienen vinkin tulla:
paperia löytyy kaapista"
=)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:
hui että, onni onnettomuudessa...niin ja lappu oli meilläkin vessassa, sen lisäksi oli pakko vielä piilottaa vessapaperit kaappiin, kun repi rullan aina, siitäkin raapustin runon, koska noloa jos vieras/vieraat joutuu aina huutelemaan et saisko paperia...

meidän vessapaperi runo meni näin:

"on pieni kissanpentu mulla, siksi puuttuu tästä rulla.
jos on tarve sille sulla, niin annan pienen vinkin tulla:
paperia löytyy kaapista"
=)
:D

km
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä kissa avaa ite ovet kahvasta joten ei auta ovien kiinni laitto,aina saa ne auki.
useampi mun tuntema kissaihminen on tuosta syystä vaihtanu ovien kahvat niin, että kun ovi avataan, pitää kahvaa työntää ylöspäin, ei alaspäin, kuten tavallisesti. :D Siihen ei monikaa kissa kykenen :D

?
Vessasta alkoi kuulua kumma loiske ja rapina. Meidän uusi kissanpentu oli tippunut pönttöön. Jos en ois kotona ollut ni sinne ois hukkunut, kun ei omin voimin pois päässyt. reppana! ja nyt pysyy pöntön kansi kiinni.
ai teidän UUSI kissanpentu, vedittekö sen vanhan sitten pöntöstä alas?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
ai teidän UUSI kissanpentu, vedittekö sen vanhan sitten pöntöstä alas?
Vanha pentu on jo 2v. Ja tämä on uusi, kun on vasta tullut.

Yhteistyössä