V
vierailija
Vieras
sikarien kääreiksiMä tiedän! Mummon kasvattisisko kasvatti huussin takana. Ite se ei kyllä polttanut, mut myi kai jonnekin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sikarien kääreiksiMä tiedän! Mummon kasvattisisko kasvatti huussin takana. Ite se ei kyllä polttanut, mut myi kai jonnekin.
Kyllä ne tupakan lehdet kuivattiin ja niistä tehtiin sätkäainesta.sikarien kääreiksi
En usko.Eikös jokainen joka tupakoi ennen vanhaan kasvattanut kessunsa itse jos oli peltoa.
sehän on perenna !Mä tiedän! Mummon kasvattisisko kasvatti huussin takana. Ite se ei kyllä polttanut, mut myi kai jonnekin.
sehän on perenna !
kuulemma sellainen kukka oli ikkunalla siksi et se houkutteli kirvoja ym, jotka sitten tuupertuivat pian siihen ja hyötykasvit toisaalla huoneessa säästyvät.Eikös jokainen joka tupakoi ennen vanhaan kasvattanut kessunsa itse jos oli peltoa.
luitko uutisen glyfosaatista tänään?Mä tiedän! Mummon kasvattisisko kasvatti huussin takana. Ite se ei kyllä polttanut, mut myi kai jonnekin.
luitko uutisen glyfosaatista tänään?
"Myös ympäristöllinen epäoikeudenmukaisuus tuli esiin. Mustien tai naimattomien vanhempien lapset olivat yli 60 kertaa muita todennäköisemmin alipainoisia tai erittäin alipainoisia, ja heillä oli lähes kaksi kertaa suurempi painon lasku.Ootteko syöneet soijaa?
Ei onnistu mitenkään. Pari tuntia oon yrittänyt.En ku oon kanarialla. Linkkaa tai kerro.
Laitoin jo päivällä sen linkin mut kertaakaan ei ole mennyt läpi
On joku muukin voinut yrittää. On tuo valtavan suuri asia. Tietääkö edes sotepäälliköt?Laitoin jo päivällä sen linkin mut kertaakaan ei ole mennyt läpi
Ne kaikki eivät ole edes lääkäreitäOn joku muukin voinut yrittää. On tuo valtavan suuri asia. Tietääkö edes sotepäälliköt?
Se savu oli yhdessä ohjelmassa: puhalsivat pussiin, joka oli kasvin ympärillä. Joku ötökkä katosi sillä.Mä tiedän! Mummon kasvattisisko kasvatti huussin takana. Ite se ei kyllä polttanut, mut myi kai jonnekin.
Se savu oli yhdessä ohjelmassa: puhalsivat pussiin, joka oli kasvin ympärillä. Joku ötökkä katosi sillä.
Onko sekin vedetty Gaussinkäyrälle?Mailmanlaajuisesti katsottuna olet todennäköisesti kuitenki hyvätuloinen?
Ne munat täytys saada pois. Jospa se vanha systeemi et kasvattaa ensin niille oman taimen, ja kun siihen on munittu, syöttää sen tipuille, olisi parempi ennen myrkkyjä? Kanoille oat kasvattaneet virikekaalia: ne ekat reikäiset kaalinkerät kun vesirikan kasvu alkaa jo olla ohi?Villakilpikirvaa joku joskus yritti noin tuhota. En tiä onnistuiko.
Lue Tastulan Maaritin kirja. Voi loppua kohta kaupoistaMä tiedän! Mummon kasvattisisko kasvatti huussin takana. Ite se ei kyllä polttanut, mut myi kai jonnekin.
Lue Tastulan Maaritin kirja. Voi loppua kohta kaupoista
En tiedä kuinka paljon painavat kerrallaLue Tastulan Maaritin kirja. Voi loppua kohta kaupoista
Kuinka moni on?Ne kaikki eivät ole edes lääkäreitä