Onnea arjen pienistä hetkistä!

Tiikerintassu

Jäsen
23.02.2008
116
0
16
Yleensä täällä valitetään, mutta miten olisi jos välillä hehkutettaisiin niitä arjen pieniä onnenhetkiä?!!! Mikä Sinut tekee onnelliseksi?

Meillä kuului äsken ulkoa itkuhälyttimestä juttelua ja pieni punaposkinen tyttö (1 v 4 kk) siellä killitteli silmät kirkkaina päiväunilta heränneenä. Nyt tepastelee villahaalari päällä, posket punaisena ja hymy naamalla kissan perässä. Tulee halaamaan ja nauraa. Itselleni tämä on onnen hetki. On ihanaa olla olemassa ja koekea tämäkin hetkiä. Näitä muistellessa jaksaa vaikeatkin hetket!

Kertokaa te oma onnen hetkenne ja laitetaan hyvä tuuli kiertämään!

Minun pieni onnen hetkeni oli tänään kun kissa söi raksuja ensimmäistä kertaa sitten lauantain.
Parka oli syömättä 2 päivää ja maanantaina käytiin lääkärissä. Sen jälkeen on lähinna nuollut kastikkeet märkäruuista.

Tänään ensimmäiset ruuan narskuttelut kun kuului niin olin onnesta sekaisin! :)

Se, että kotona odottaa ruoka kun pääsen töistä :heart:
Se, että pystyn edes hieman lyhentämään opintolainaani.
Se, että aurinko paistaa ja tulee KEVÄT! Kevät on mulle aina kova voimapiikki. Talven aikana "sammun" enkä jaksa mitään, kevään tullen uhkun energiaa :D

Tänä päivänä riittäisi, jos vauva väläyttäisi edes yhden hymyn. Pieni on kai kipeämpi kuin ajattelin ja toinen korva erittää jotain.

Taapero onneksi halailee ja paijaa vähän väliä. :heart:

Se, että on mun omaharrastuspäivä :) Mies hoitaa lapsirumban, ja pääsen tapaamaan hyviä ystäviä.
Yleensä se hetki, kun lapsi jossain vaiheessa tulee yhtäkkiä yllättäen halaamaan ja toteaa, että määä rrrrakastan susta äiti.

Koululainen tekee läksyjä ja itkee ja huutaa kun ei osaa niitä. Paha neuvoa yhteenlaskuissa hirveästi. Pitäisi vaan itse opetella, yrittää ja laskea. Mutta kyllä meni taas tältä päivältä fiilikset. Voi näitä onnenhetkiä.

Kyllä mulla joskus oli pieni söpö hassu tyttö. Niitä hetkiä jos jaksaisi muistella.

Tällä hetkellä eniten ilahduttaa se että vihdoin keksin lupaavalta kuulostavan kouluvaihtoehdon esikoiselle. =) Törmäsin sattumalta hänen päiväkotikaverin äitiin jonka tytär siis on syksyllä lähdössä kouluun ja he ovat kiertäneet tutustumassa erilaisiin erityiskouluihin lähiympäristössä. Yksi koulu josta kertoi tuntui heti osuvan kuin nappi silmään meidän pojua ajatellen ja netistä kun katselin lisää niin lupaavalta tuntui.

Ja nyt on vielä kivasti vuosi aikaa näitä miettiä ja tutustua muihinkin vaihtoehtoihin, mutta tämä on mukavantuntuinen alku.

Yhteistyössä