Only for men

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mariina>30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mariina>30

Vieras
Kertokaapakaikki mukavat miehenmussukat millainen vaatetus naisen yllä saa Sinut syttymään? Vai onko syttymisellä mitään tekemistä naisen pukeutumisen kanssa?

Ehdottomasti on merkitystä.
Riippuu tietenkin tilanteestakin.
Tietenkin ennen vaatteita menee naisen yleinen siisteys eli pitää olla terveen oloinen ja hymy paikallaan eli pientä flirttiä saa olla.
Ja sitten vaatteet:
Jos naisella on hamepuku ( en ole vaatenimien asiantuntija )eli hame, jossa on myös pusero-osa; sopivasti piilotavalla kaula-aukolla ( ei saa olla napaan asti auki ); samassa ja hameosa on lyhyt, niin siinä on minusta aineksia syttymiseen, varsinkin jos nainen sattuu sopivasti pyllistämään ja hame nousee......
Myös hyvällä pepulla varustetulla naisella näkisin mielelläni sellaiset pepun päältä tiukahkot puuvillahousut, joissa peppu pääsee siellä sisällä vähän pyörimään ja sitten tähän kun yhdistetään löysähkö t-paita, ilman tissiliivejä, niin johan katselee mielellään ja saattaa vähän tehdä muutakin.
Onhan niitä muitakin asuja, jotka saavat aikaan vaikka mitä esim. ruusunpunaiset tissiliivit ja pikkarit.....

Minun mielestäni minihame sopii nimenomaan juuri ei niin kovin pitkälle naiselle tai oikeastaan minun mielestä se ei sovi ollenkaan esim. 190 senttiselle, heille sopii sitten muunlaiset vaatteet.
160 senttiselle sopii erittäin hyvin. Edellä kuvasin sitä hamepuseroyhdistelmää minihameosalla ja jos se olisi juuri 160 päällä siinä pyllistystilanteessa, niin saattaisi alkaa vaikka........

pukeutumisella on todellakin suuri merkitys miehen valloittamiseksi, muotojen korostaminen lienee etusijalla, rinnat, takapuoli, sääret, korosta niitä, tietysti kampaus, kasvojen meikkaus, tuoksut, tässä tulikin jo aika paljon,

Mun mielestä voi olla minihame yhdistetty sukkahousuilla missä olisi jonkinlaista kuviointia, joku pusero jossa on iso aukko ja rinnat näkyy hieman noin kutsuvasti. Voihan se ollakin vaikkapa varovoisesti läpinäkyvää :)

Musta sulle sopisi parhaiten kireät valkoiset housut, valkoinen vartalon myöntäinen paita, push up liivit...
Aaah! Olisi herkullista katsottavaa sinun päälläsi... Vois aiheuttaa melkoista puristusta alapäässä... :)

Marinalle!

Tuossa edellä tuli varsin hyviä vinkkejä pukeutumisen suhteen.
Varmista se että ne ovat sopusoinnussa olemuksesi kanssa, elikkä muodostat vaatetuksella ilmiasustasi sopusointuisen, ""silmää hivelevän"" kokonaisuuden. Jos olet epävarma jossakin, käytä ""makutuomaria"".
Ota vaivihkaa selville tämän kaverin mieltymykset pukeutumistyyliin. Sovita omasi siihen.
Älä ole ""liian tyrkyllä"", etene hienovaraisesti, mikäli haluat tehdä vaikutuksen ko. kaveriin. Näpsäkkä, ei niin tyrkyllä oleva sytyttää tavoittelun halua.

Mutta tämän kaikenhan jo tiesitkin, eiko niin? Halusit vain peilata erilaisia mieltymyksiä ja fantasioita!
Menestystä operaatiollesi!

.. sellainen revitynkireä, tissit kaulaansaakkanostava ultralyhythameinen jakkupuku ja saumalliset sukkanauhasukat ja sairaan korkeat korkkarit ja korsetti tietty sekä piukeanpaukea nuttura, joka miehen syliin hypätessäsi avautuu ja reväyttää auki tukan, jolla voi täyttää pienen yksiön. Muista tuhma, pikkutyttömäinen hymy sekä sikari kulmahampaiden välissä..

:)

(teksti lainattu suomi24.fi:sta)

Pukeudu aitoon leopadin turkisista valmistettuun asuun ja jääkarhu turkista valmistetulla päiväpeitteen päällä availet
silkkistä yöpukua jonka kaulusta koristavat strutsin sulat.

Ja telkarista tulee hifki ja kärppä finaali.

mariina hyvä minihame käy kyllä pienillekkin naisille mutt lait KORKKARIT jalkaan!
mikään ei ole karmeamman näköistä kuin nainen minihameessa läskipohjat jalassa!
aikoinaa mun ympärillä pyöri ihan sexikäs n155cm 60 kg nainen hirveissä läskipojasaappaissa ja minihameessa... sanoin sille pari kertaa sen kengistä että sä et sytytä mua noissa sappaissa..
tämäpä tuli hakemaan mua kotoa piikkari jalass aja kysyi kelpaanko?
meillä oli aika kiihekeä yö!!

Hyvinkin erilainen vaatetus voi saada syttymään. Ehkä varmin on jokin väljä paita ilman alaosaa. Tärkeintä on tietysti naisen näköinen nainen siellä vaatteiden alla.