Onkse niin kamalaa jos kaupan paistopisteessa ei käytä pihtejä, kun otat leivonnaisia itselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks siellä pitää olla pihdit joilla jo valmiiksi nipistää leivonnaisen joko lyttyyn tai repii sitä, miksei vois olla latteapäistä kauhaa?
Sulla on lattepää omasta takaa.
Kai tämä alotus on lauantain provo!
Pidä ne kourasi irti pullalaarista, tiedä mitä visvasyylää kannat. :devil:
Kauhotko irtokarkit ja salaatitkin (vaikka pizzeriassa) käsin?

Jos on tilanne että otan 5 piirakkaa, ja tiskillä On vain viisi, niin en käytä pihtejä
Karpo.jpg

Sulla on lattepää omasta takaa.
Kai tämä alotus on lauantain provo!
Pidä ne kourasi irti pullalaarista, tiedä mitä visvasyylää kannat. :devil:
Kauhotko irtokarkit ja salaatitkin (vaikka pizzeriassa) käsin?
Ku oiskin leivonnaisilla samanlainen lapio kuin karkeilla.
Irtokarkkeja on kymmeniä, en mä nyt jokaista käpälöi yksitellen.

Mitä sillä väliä mitä visvaa mä eritän, jos meidän perhe syö ne munkit? Oon mä joskus noille heittäny vaikka leipäpussista leipää aamiaispöytään enkä oo pessy käsiä. Varmasti jokainen äiti on siihen syyllistynyt.

Kai te ymmärrätte ettei ne pihdit ole sitä varten että teillä olisi helpompi elää, vaan yleistä kansanterveyttä silmällä pitäen.
Joku vanha irstas äijä on smeduissaan käyttäny sitä pihtiä mua ennen, vs.mä tartun siihen munkkiin itse, ainoastaan kuvun luukkuun kosken.

Ku oiskin leivonnaisilla samanlainen lapio kuin karkeilla.
Irtokarkkeja on kymmeniä, en mä nyt jokaista käpälöi yksitellen.

Mitä sillä väliä mitä visvaa mä eritän, jos meidän perhe syö ne munkit? Oon mä joskus noille heittäny vaikka leipäpussista leipää aamiaispöytään enkä oo pessy käsiä. Varmasti jokainen äiti on siihen syyllistynyt.

Ongelma on siinä että työnnät kätesi pullalaariin, sieltä laarista ostavat muutkin pullaa. Se nyt on sama vaikka kotona söisitte kakkanne mämminä, mutta ei siitä pidä kansanterveyden kärsiä.

Ongelma on siinä että työnnät kätesi pullalaariin, sieltä laarista ostavat muutkin pullaa. Se nyt on sama vaikka kotona söisitte kakkanne mämminä, mutta ei siitä pidä kansanterveyden kärsiä.
Ahaa, eli tuoko on the syy. No miten mun kädestä pöllyää sitä p*skapilveä sinne muihin munkkeihin?

Kun olen päättänyt ottaa jonkun Omarin niin mähän otan sen, en mä nyt jää jänskätyksen vallassa tökkimään muitakin "haa, miltäs tämä Omar tuntuu, onko tää isompi/rasvasempi?" Eikä mun sormet hipaisekaan niitä muita.

(Varoitus edelleen palstaperwoille pysymään aisoissa)

Ahaa, eli tuoko on the syy. No miten mun kädestä pöllyää sitä p*skapilveä sinne muihin pulliin?

Kun olen päättänyt ottaa jonkun Omarin niin mähän otan sen, en mä nyt jää jänskätyksen vallassa tökkimään muitakin "haa, miltäs tämä Omar tuntuu, onko tää isompi/rasvasempi?" Eikä mun sormet hipaisekaan niitä muita.

(Varoitus edelleen palstaperwoille pysymään aisoissa)
Kyllä ne paskapöllyt vaan pöllyää, kai sen maalaisjärkikin sanoo että kädellä pullan saisi kätevimmin, mutta siihen on syy miksei näin tehdä.

Joskus voi miettiä muitakin, eikä vain omaa napaa. Jos siis on käytöstapoja opetettu.

Kyllä ne paskapöllyt vaan pöllyää, kai sen maalaisjärkikin sanoo että kädellä pullan saisi kätevimmin, mutta siihen on syy miksei näin tehdä.

Joskus voi miettiä muitakin, eikä vain omaa napaa. Jos siis on käytöstapoja opetettu.
Kyllähän mä teen mitä käsketään. Mut joskus haluaa tietää perustelut jollekin käytössäännölle.

Isoin ongelma on ne luukut ja ne pihdit, joita käpälöi kymmenet, sadat tyypit päivän aikana. Entäs maksupääte kassalla, sitä räpeltää kaikki.

Siihen verrattuna se, että mä kosken siihen munkkiin joka tulee vain mulle tai perheenjäsenelleni, on paljon pienempi pulma.

Yök, siis oikeastiko ihmiset (aikuiset, järkevät) tunkee sinne laariin likaiset räpylänsä. Olen muksuja yrittänyt valistaa ettei irtarilaareihin ikinä tungeta käsiä eikä niistä alimmista kannata edes karkkia ottaa, mutta minkäs teet, kun aikuiset näyttää mallia. No, tiedänpähän olla ottamatta mitään laarin viimeisiä pullia...

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Kyllähän mä teen mitä käsketään. Mut joskus haluaa tietää perustelut jollekin käytössäännölle.

Isoin ongelma on ne luukut ja ne pihdit, joita käpälöi kymmenet, sadat tyypit päivän aikana. Entäs maksupääte kassalla, sitä räpeltää kaikki.

Siihen verrattuna se, että mä kosken siihen munkkiin joka tulee vain mulle tai perheenjäsenelleni, on paljon pienempi pulma.
Ei siihen päähän pihtejä, joilla sä pullan otat, kukaan ole koskenut. Eikä sun kätesi niistä pihdeistä sen enempää saastu kuin esim ostoskärryistä... juuri siksihän niitä pihtejä käytetään, ettei kaupassa kenenkään kädet ole puhtaat. Jokainen järkevä ihminen tietysti pesee kätensä kotiin tultuaan, mutta ne pullat tahtoo siitä vähän kärsiä...

Ei siihen päähän pihtejä, joilla sä pullan otat, kukaan ole koskenut. Eikä sun kätesi niistä pihdeistä sen enempää saastu kuin esim ostoskärryistä... juuri siksihän niitä pihtejä käytetään, ettei kaupassa kenenkään kädet ole puhtaat. Jokainen järkevä ihminen tietysti pesee kätensä kotiin tultuaan, mutta ne pullat tahtoo siitä vähän kärsiä...
No, on tuo ihan järkeenkäypää.
Mut edelleenkään en koske kuin siihen leivonnaiseen minkä otan.

Pihdit ja maksupäätteet on vähän eri asia kuin elintarvikelaari.

Tänään oli kaupan lootassa 4 berliinimunkkia enää jäljellä, joten otin ne omin käsin. Ei haparointia pihtien kanssa. Ahh.

Elämän pieniä iloja. :love:

(Ne munkit ei tuu mulle, vaan mieheni vieraalle)

Yhteistyössä