Onks täällä ketään muita joiden mielestä homoseksuaalisuus ei ole tervettä?!

Ihmettelee vaan tätä maailmanmenoa...
On homobaareja ja kerhoja ja ties mitä.. onhan niitä aina ollut, mutta nykyään tuntuu että sut leimataan ahdasmieliseksi jos et suvaitse homoseksuaalisuutta. Pitää olla niin avaramielinen kaikkea kohtaan.

Esim. mulla on kaveri, joka sanonut olevansa bi. Arvostan häntä kyllä ihmisenä enkä tuomitse muitakaan homoja/lesboja/bissejä, mut heidän "vakaumustaa" tai suuntautumistaan en arvosta, vaan minusta se on epätervettä. Ei minulla silti siihen ole nokankoputtamista, oma on asiansa.
Se vain ei mielestäni ole tervettä, onneksi on oikeus mielipiteeseen (enkä todellakaan ole mikään kadulla homoseksuaaleja päin sylkevä ämmä)

 
vieras
Ei. Vapaus omiin valintoihin kunniaan. Ei syyllistetä ja pidetään huoli, ettei omat teot loukkaa toisen vapautta omaan elämään. Jos oltaisiin vähemmän pistämässä sairaan ja terveen leimoja toistemme otsiin :)
 
vieras
No siinä mielessä "tyhmä" kysymys että tietääkseni kukaan homo ei ole mieltymystään valinnut vaan se on ollut hänessä jo alkujaan. Se mistä se kehittyy ja miksi on toinen ja minusta ihan mielenkiintoinenkin kysymys. Siis noin ihan lääketieteellisesti ajateltuna.
 
epänormaali
hmm... mä olen parisuhteessa elävä hetero, mutta et sä mustakaan päällepäin näe mitä mä tuolla kamarin puolella harrastan... :p ja mä saatan olla vaikka sun naapuris tai sukulaises! kauheeta, eikö vaan! ;)
 
Ketä kiinnostaa, mitä ihmiset puuhaavat makuuhuoneissaan? :eek: Eikä niihin homobaareihin ole kenenkään pakko mennä, jos pahaa tekee :LOL: Kyllä tässäkin makuuhuoneessa on kinkympiäkin juttuja tehty kun laitettu kikkeliä anukseen tai pimppiä nuoltu :p
 
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
no mun miehen mielestä 2 miestä on sairasta mutta 2 naista on ihan normaalia. :headwall: :headwall: mun mielestä on ihan okei to be gay.. =)
entäs sit jos ne 2 miestä ja 2 naista onkin kaikki yhessä? :p
 
No jokaisella ihmisellä on se seksuaalinen identiteetti jo syntymästään asti, että jos satut syntymään homoksi tai lesboksi, niin yhtä paljon siihen itse voit vaikuttaa kun siihen jos satut syntymään kehitysvammaiseksi. Että se siitä, onko se sitten kovin tervettä vai ei :eek:
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
no mun miehen mielestä 2 miestä on sairasta mutta 2 naista on ihan normaalia. :headwall: :headwall: mun mielestä on ihan okei to be gay.. =)
entäs sit jos ne 2 miestä ja 2 naista onkin kaikki yhessä? :p
no jos mies tökkii toista miestä b-rappuun niin se on miehen mielstä sairasta. ihan sama mitä ne muut touhuu.. :headwall:

 
On kyllä tosiaan pikkasen ahdasmielistä jos nykypäivänä ei suvaitse homoseksuaalisuutta. Mahtaako se olla kasvatuksesta ja elinympäristöstä kiinni? Luulisi jotenkin että tuo homokammo alkais jo olemaan vanhanaikaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
no mun miehen mielestä 2 miestä on sairasta mutta 2 naista on ihan normaalia. :headwall: :headwall: mun mielestä on ihan okei to be gay.. =)
entäs sit jos ne 2 miestä ja 2 naista onkin kaikki yhessä? :p
no jos mies tökkii toista miestä b-rappuun niin se on miehen mielstä sairasta. ihan sama mitä ne muut touhuu.. :headwall:
Siis anaaliseksi yleensä on sairasta vai se, että 2 miestä harrastaa sitä? Mikä ero siinä on, kumpi sukupuoli sitä tekee ja kenelle? Onko sairasta, jos nainen vetää toista naista sträpillä peppuun?
En voi ymmärtää miksi tää juttu on sukupuolesta kiinni :eek: Jos kaks naista suutelee, se on kaunista. Jos kaks miestä suutelee, se on oksettavaa ja sairasta? :eek:
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
no mun miehen mielestä 2 miestä on sairasta mutta 2 naista on ihan normaalia. :headwall: :headwall: mun mielestä on ihan okei to be gay.. =)
entäs sit jos ne 2 miestä ja 2 naista onkin kaikki yhessä? :p
no jos mies tökkii toista miestä b-rappuun niin se on miehen mielstä sairasta. ihan sama mitä ne muut touhuu.. :headwall:
Siis anaaliseksi yleensä on sairasta vai se, että 2 miestä harrastaa sitä? Mikä ero siinä on, kumpi sukupuoli sitä tekee ja kenelle? Onko sairasta, jos nainen vetää toista naista sträpillä peppuun?
En voi ymmärtää miksi tää juttu on sukupuolesta kiinni :eek: Jos kaks naista suutelee, se on kaunista. Jos kaks miestä suutelee, se on oksettavaa ja sairasta? :eek:
emmäkään ymmärrä! :eek: tää on taas sitä miesten logiikkaa...mun mielestä pääasia että ihmiset ovat onnellisia. =)
 
urpo
on toi sit hassu ikuisuuskysymys. Kuten joku jo sanoikin niin jos niin en näe sen ihmeempää eroa jos heteropari kiihoittuu sitomisesta ja nipistelystä kun jos lesbopari toistensa rinnoista. Siis seksihän on vaan seksiä,fyyfistä mielihyvän tuottamista. Mä olen perheenäiti ja mieheni saa mut todella syttymään, mutta olempa kyllä naisenkin kanssa sängyssä ollut. Ei siinä musta sen kummempaa. Toiset on parisuhteessa naisen,toiset miehen kanssa. Toisille parisuhdetta on ystävyys,toisille lähinnä seksi. Turha sitä tässä määritellä ja eritellä. Mulle se on IHMINEN se joka muhun vetoaa,ei elin loppupeleissä
 
Homoliitoista ajatellaan heti vain niitä sänkyhommia, mutta kyllähän heilläkin vakisuhteessa on mukana rakkaus, välittäminen ja nää asiat kuten heterosuhteissakin.
En tajua miksi kuvitellaan vaan aina niitä panojuttuja.
 
vieras
no miun mielestä kahta pistorasiaa ei saa keskenään toimimaan eikä kahta töpseliä. Mutta töpseli sujahtaa pistorasiaan ihan "luonnostaan"

...ei tarvi rappuja kysellä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Homoliitoista ajatellaan heti vain niitä sänkyhommia, mutta kyllähän heilläkin vakisuhteessa on mukana rakkaus, välittäminen ja nää asiat kuten heterosuhteissakin.
En tajua miksi kuvitellaan vaan aina niitä panojuttuja.
Näinpä. Ajatellaan, että homot ja lesbot on kaiken lihan perässä juoksevia pervoja, joilla ei ole tunne-elämää :(
 
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no miun mielestä kahta pistorasiaa ei saa keskenään toimimaan eikä kahta töpseliä. Mutta töpseli sujahtaa pistorasiaan ihan "luonnostaan"

...ei tarvi rappuja kysellä...
mutta kun miehellä on pistorasia ja töpseli ja naisella kaks pistorasiaa... se meneekin jo vaikeemmaks, eikö?
 
vierahis
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Homoliitoista ajatellaan heti vain niitä sänkyhommia, mutta kyllähän heilläkin vakisuhteessa on mukana rakkaus, välittäminen ja nää asiat kuten heterosuhteissakin.
En tajua miksi kuvitellaan vaan aina niitä panojuttuja.
Näinpä. Ajatellaan, että homot ja lesbot on kaiken lihan perässä juoksevia pervoja, joilla ei ole tunne-elämää :(
ai eiks ne sit ookaan? moon ain luullu...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no miun mielestä kahta pistorasiaa ei saa keskenään toimimaan eikä kahta töpseliä. Mutta töpseli sujahtaa pistorasiaan ihan "luonnostaan"

...ei tarvi rappuja kysellä...
mutta kun miehellä on pistorasia ja töpseli ja naisella kaks pistorasiaa... se meneekin jo vaikeemmaks, eikö?
Ei oo, kuten sanoin eintarvi rappuja kysellä...vai lasketko sä kaikki reiät pistorasioiksi. Kokeilkaa korvaan naimista sitten...
 
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no miun mielestä kahta pistorasiaa ei saa keskenään toimimaan eikä kahta töpseliä. Mutta töpseli sujahtaa pistorasiaan ihan "luonnostaan"

...ei tarvi rappuja kysellä...
mutta kun miehellä on pistorasia ja töpseli ja naisella kaks pistorasiaa... se meneekin jo vaikeemmaks, eikö?
Ei oo, kuten sanoin eintarvi rappuja kysellä...vai lasketko sä kaikki reiät pistorasioiksi. Kokeilkaa korvaan naimista sitten...
se on liian pieni reikä, kuten myös napa ja sierain. äkkiä laskettuna pistorasioita on siis naisella 3, miehellä 2. ja vain yksi töpseli! että kiirettä pitää jos meinaa kaikista virtaa saada.
 

Yhteistyössä