Onks tää nyt jo hieman itsekästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViVa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViVa

Aktiivinen jäsen
20.10.2007
1 506
0
36
Kaverin lapsella alkoi eilen oksennustauti (ja olimme heidän kanssa just silloin,että varmaan on kohta meilläkin).
Mutta siis lapsi oli tosi kipeen olonen ja oksenteli koko mahan sisällön pihalle pariin kertaan. Sitten oli kuulemma vielä yöllä oksentanut.
Niin tuossa kun kuulumisia kyselin niin kertoikin että oli vienyt lapsen hoitoon,kun oli töihin ihan pakko mennä tänään.

Siis vie tosi kipeen lapsen hoitoon tartuttamaan koko muun ryhmän vaan kun "pakko mennä töihin"! Ei sellasta pakkoa kyllä voi olla.. Väärin mun mielestä niin lasta kuin hoitopaikkaakin kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Kaverin lapsella alkoi eilen oksennustauti (ja olimme heidän kanssa just silloin,että varmaan on kohta meilläkin).
Mutta siis lapsi oli tosi kipeen olonen ja oksenteli koko mahan sisällön pihalle pariin kertaan. Sitten oli kuulemma vielä yöllä oksentanut.
Niin tuossa kun kuulumisia kyselin niin kertoikin että oli vienyt lapsen hoitoon,kun oli töihin ihan pakko mennä tänään.

Siis vie tosi kipeen lapsen hoitoon tartuttamaan koko muun ryhmän vaan kun "pakko mennä töihin"! Ei sellasta pakkoa kyllä voi olla.. Väärin mun mielestä niin lasta kuin hoitopaikkaakin kohtaan.

No ei se kauaa oo kun joutuu hakemaan kotiin :headwall:

Mä en pystynyt sille enää vastaamaan viestiin kun sanoi että oli se lapsi vielä yöllä oksentanut mutta vei silti hoitoon.. ois ollut painokelvoton mun mielepide asiasta niin ehkä vaan pidän suuni kiinni.

Voi kiesus! Meillä käännytetään tuollaiset tapaukset ovelta kotiin. Kiitti ja moi, tulkaa takaisin kun olette terveitä! Ja on ihan oikeasti jouduttu käännyttämään porukkaa kotiin hoitamaan muksut terveiksi...

Niin,ihmettelen millanen hoitaja edes ottaa kipeetä lasta hoitoon,kun omien sanojensa mukaan oli kertonut (varmaan vähän kaunistellen,veikkaan). Mutta siis musta tossa tilanteessa sen hoitajan aateltava muiden lasten parasta ja ilmoitettava että ei voi tulla hoitoon.
Mutta enhän voi tietää oliko oikeesti mitä sille hoitajalle sanonut..
kyllä jokaisen äidin pitäs tajuta ton verran

Alkuperäinen kirjoittaja tarhatäti:
Voi kiesus! Meillä käännytetään tuollaiset tapaukset ovelta kotiin. Kiitti ja moi, tulkaa takaisin kun olette terveitä! Ja on ihan oikeasti jouduttu käännyttämään porukkaa kotiin hoitamaan muksut terveiksi...

okei,eli näitä siis löytyy enemmänkin.

Joo, näitä ihan oikeasti on muitakin. Yks mamma koitti tuoda oksennustautista hoitoon ja käännytettiin ovella pois. Oli tosi näreissään ja kysyi meiltä, että mihin hän tän pojan nyt sitten vie? Katottiin kaikki suu auki että onko tuo tosissaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voi sitä lasta... Miten inhottavaa on joutua menemään kipeenä. :/

niinpä,kun itsekkin miettii kuin kamalaa kipeenä on,hyvä kun sängystä pääsee ylös. ja sitten joutus johonkin hoitoon missä ulkoiltava ja "oltava" reipas vaikka olo ois miten kamala.

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
kaveris on idiootti |O |O

Täysin samaa mieltä. |O

mä sille äsken kirjotin viestin tosta.. mutta en pystyny lähettää. kun mietin että ei se kuitenkaan tajua ja suuttuu siis vaan mulle. Ja koska lapsi on mun kummilapsi niin tahdon olla väleissä vaikka en kyllä tosiaan tollasta toimintaa arvosta!!

Yhteistyössä