Onks se netti-ilmiö avokaadopasta hyvää?

  • Viestiketjun aloittaja Köökkipiika
  • Ensimmäinen viesti
Köökkipiika
Aattelin että vois koittaa, mutta kun jotenkin reseptin perusteella ei millään voi uskoo että ois hyvää. Mun mies on maultaan aika tyypillinen suomalainen mies, liha maistuu. Kyllä se silti syö kasvisruokiakin, joskaan ei se esim. avokaadosta ole erityisemmin piitannut. Maistuuko se jotenkin eri tavalla tossa vai onko tää ruoka kaiken hehkutuksen väärtti?

Ja onko se niin helppo tehä kuin vaikuttaa?
 
..
No kyllä se avokadolta maistuu, että jos ei tykkää, niin tuskin tuostakaan. Itselle se kyllä maistui, ehkä hitusen mauton. Jatkossa laitan lisää mausteita ja juuston isoina lastuina eikä raasteena.

Aika pitkälle samat raaka-aineethan siinä on kuin itsetehdyssä guacamolessa. Plus juusto.
 
---
No kyllä se avokadolta maistuu, että jos ei tykkää, niin tuskin tuostakaan. Itselle se kyllä maistui, ehkä hitusen mauton. Jatkossa laitan lisää mausteita ja juuston isoina lastuina eikä raasteena.

Aika pitkälle samat raaka-aineethan siinä on kuin itsetehdyssä guacamolessa. Plus juusto.
Mä taas tykkään syödä avokadoa leivän päällä parmesaanin ja pippurin kanssa, joten mulle varsinkin se Raflan versio oli yllätys, kun maistui enemmän valkosipulilta kuin avokadolta. Nyt vähän aikaa sitten anoppi teki avokadopastaa, ja se oli kyllä avokadoisempaa ja vähemmän juustoista.
 
lsdknf
Mä tykkäsin todella paljon! Riippuu tietenki minkälaisina paloina esimerkiksi avokadon laittaa.. mutta maistuu juustolta, valkosipulilta ja avokadolta. Voisin kuvitella, että mun mies ei tykkää, mutta mä tykkäsin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ´testannut;27445568:
On hyvää. Meillä siihen tuli ihan himo. Lisäsin vaan vähän extra avokadoa ja limeä. Muistakaa laittaa tarpaaksi suolaa ja mausteita!
Eihän se ruoka silloin hyvää ole, jos siihen täytyy muistaa laittaa ekstrana aineksia ja hukuttaa mauttomuus suolalla ja mausteilla. :D
 

Yhteistyössä