Onks Plussalaiset taas päässeet Iltalehteen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mii

Vieras
Mistä löytyisi joulukalenteri?
18.11.2008 14:03
Suosituimmat joulukalenterit on monin paikoin myyty jo loppuun, vaikka joulukuun alkuun on aikaa parisen viikkoa.

Onnekkaimmat vanhemmat tosin saavat nimensä kauppojen varauslistoille, jos kalentereita vaikka vielä saataisiin maahantuojalta.

Internetin keskustelupalstoilla äidit vaihtavat jo vinkkejä siitä, mistä liikkeestä vielä voisi löytää jälkikasvulleen juuri sen tietyn joulukalenterin. Joulun suosikkikalentereissa on sisällä leluja tai makeaa syötävää.

Helsingin Forumin BR-Leluista todetaan, että muutamat hittikalenterit tulivat ja menivät. Sama tilanne on monen muunkin kaupan hyllyillä. Halutuimpia kalentereita ei löydy myöskään Helsingin keskustan Sokokselta tai Stockmannilta.

Keskiviikon 19.11.2008 Iltalehti kertoo, mitkä ovat tämän joulun halutuimmat kalenterit ja paljonko ne maksavat

Meillä on tuollanen puinen laatikkorekka-kalenteri, joten ei muita kalentereita hommata kun tuolta löytyy ihan tarpeeks mahtis-yllärit :whistle:
Ellei nyt partiolaisten kalenteria joku tule myymään :D

Meillä lapset osti kalenterit mumminsa kanssa. Saivat valita minkä halusivat, niin kuopus 1v7kk valitsi vaaleanpunasen muumikalenterin(1,99e) ihan sen takia että pitää muumeista. Keskimmäinen tyttö valitsi sen sellasen 0,99e keltapohjasen kalenterin jossa on kuusi ja pukki, koska takana on kiva kuva jonka voi sitten värittää ja esikoispoika valitsi vaaleansinisen muumikalenterin, koska takana oli sitten irti leikattavat sorminuket... :)

Katselin just ruokakaupassa "ihan kivannäköisiä kalentereita", maksoi 14,95 kpl! Meillä kun kaksi lasta menis melkein 30?! Sikakallista. Päätin et teen itse: sisälle karkkia, kiiltokuvia, tarroja jne.

kerrankin olen tyytyväinen, että olin ajoissa liikenteessä.. meillä kun tenavilla yleensä ollut vain tavan suklaakalenterit ja tänä vuonna lupasin extraa :saint:

lahden cittarissa oli vielä little pets shop-kalentereita :whistle: