Onks pakko js ei haluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä sinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä sinä

Vieras
Onko jotain mitä sinä et vielä aikuisenakaan haluaisi tehdä? Mikä ärsyttää joka kerta ja haluaisit luistaa asiasta. Minulla on erään vanhan perhetutun liian pitkä halaus, yääh
1744330pz84739fis.gif
...

-Lakanoiden ja varsinkin pussilakanoiden vaihto
-Tiskihommat
-Puhtaan pyykin laskostaminen
-Auton tankkaus
-Esikoisen vuositilin tekeminen
-Kurakeleillä ulkoilu
-Juurikasvun värjäys
-Sohvan irtopäällisten irrotus, pesu ja paikoilleenlaitto
-Sukulaisille soittaminen (Inhoan puhelimessa puhumista)
-Television taustan imuroiminen
-Lääkärissä (varsinkin korvalääkärissä tai gynellä) käynti

Ja siis näitähän riittää... Mutta ei mun elämä nyt silti ihan niin kamalan hankalaa ole mitä tästä listasta voisi päätellä :D

Viimeksi muokattu:
- Hammaslääkärillä ja gynellä käynti. Venytän käyntejä ihan liian pitkään.
- Puhelimessa puhuminen. Joskus ylitsepääsemättömän vaikeaa, hoidan kaiken mahdollisen sähköpostitse.
- Imurointi. Pystyn siihen vain pakon edessä (vieraita tulossa ja mies ei kotona) ja silloinkin tarvitsen kuulosuojaimet. Äänikin tekee niin pahaa, jotenkin vihloo...
- Laulaminen. En osaa, en kehtaa, en pysty.
- Small talk vieraiden kanssa. En osaa, enkä keksi mitään puhuttavaa. Nolostun ja alan panikoida kun huomaan, että taaskaan ei suju.

-Lakanoiden ja varsinkin pussilakanoiden vaihto
-Tiskihommat
-Puhtaan pyykin laskostaminen
-Auton tankkaus
-Esikoisen vuositilin tekeminen
-Kurakeleillä ulkoilu
-Juurikasvun värjäys
-Sohvan irtopäällisten irrotus, pesu ja paikoilleenlaitto
-Sukulaisille soittaminen (Inhoan puhelimessa puhumista)
-Television taustan imuroiminen
-Lääkärissä (varsinkin korvalääkärissä tai gynellä) käynti

Ja siis näitähän riittää... Mutta ei mun elämä nyt silti ihan niin kamalan hankalaa ole mitä tästä listasta voisi päätellä :D

Voisin tulla vaihtaa lakanat,viikkaamaan pyykkiä,tankkaamaan autot,kurailemaan(nykyään on ihan omat kurahousutkin hankittuna),värjäämään,imuroimaan tekkua ja puhumaan puhelimessa=)

Imurointi ( onneksi mies yleensä imuroi), hiusten värjääminen, lääkärissä käyminen ( en pelkää tms., en vain meinaa saada aikaiseksi), ostoskeskuksessa palloilu ilman päämäärää.
Silittäminen, lakanoiden vaihto, kesäaikaan siirtyminen.

Viimeksi muokattu:
Pelkään kuollakseni yleisön edessä esiintymistä. Tosin olen tullut pakon edessä paremmaksi siinä, kun töissä pitää välillä puhua jopa 400 ihmiselle. Mutta välillä silti iskee paniikki.

Verhojen vaihtoa tulee pitkitettyä kohtuullisen kauan; tänä vuonna vaihdoin jouluverhot pois maaliskuussa. Ei onneks kuitenkaan mitkään tonttuverhot, mut joulunpunaiset kummiski...

Vessan pesu, tosi veemäinen homma, mut isossa perheessä tehtävä kumminkin kerran viikkoon.

Kirjaston kirjojen palautus; aina vasta karhun tultua.

Yhteistyössä