Onks pakko jos ei tahdo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Poika on isällään tän viikonlopun ja ex eilen kysyi tulisinko tänään pojan kanssa hänen luokseen hänen jalkapallopelinsä ajaksi. Nyt mua alkoi ihan hirveästi ahdistaa ajatus mennä sinne meidän vanhaan kotiin (josta vappuna muutin lasten kanssa pois). Oonko mä nyt ihan hölmö jos vienkin pojan sen pelin ajaksi puistoon kun en haluais sinne vanhaan kotiin mennä vielä :ashamed:

Oonhan mä siellä käynyt kyllä, mutta mua nyt jotenkin ahdistaa mennä sinne "olemaan" pariksi tunniksi

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Ei ole pakkko jos ei halua :)

Eikä ole hölmöä, olette sentään väleissä ja voitte sopia lastenne hoitamisista niinkuin aikuiset. Pisteet teille siitä!

Joo, välit on hyvät ja molemmat pystytään joustamaan puolin ja toisin... ex on kyllä ollut täällä mun kotona lasten kanssa pari kertaa esim. siten, että on poikaa tullut hakemaan ja on jäänyt tänne sitten siksi aikaa että mä käyn kaupassa. Ja tapaa vauvaa lähinnä tuolla tavalla nyt että tulee tänne hetkeksi vauvan kanssa. Mua vaan nyt jotenkin ahdistaa palata sinne vanhaan kotiin kun se on kuitenkin se meidän yhteinen koti joka laitettiin yhdessä meidännäköiseksi. Ja kun tiedän, että siellä se uusi nainen todennäköisesti jo on ollut (silloin kun lapsi ei ole siellä ). Nyt kun näyttäis ilmakin hyvältä niin ehkä mennään sinne puistoon kuitenkin

Yhteistyössä