Onks orgasmiherkät naiset alttiimpia pettämiselle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mies"

Vieras
Tulipa mieleen tosta yhdestä ketjusta, että omien kokemuksien mukaan orgasmialttiimmat (ja orgasmikeskeisemmät???) naiset on alttiimpia pettämiseen tai parinvaihtoon.

Minä olen ollut elämässäni sängyssä 15 eri naisen kanssa. Nyt olen ollut saman naisen kanssa 10 vuotta ja uskon ja toivon olevani loppuelämäni. Hän ei ole mikään seksuaalinen hurjastelija, harvoin saa orgasmin yhdynnässä. Muitakin keinoja on, mutta ei hän koe sitä erityisen tärkeänä. Puhuttu asioista on ja paljon. Minulla (ja miehillä kai ylipäätään) se menee kyllä niin, että seksissä on "pakko" se orgasmi saada. Jos touhut aloittaa, se on vietävä loppuun. No harvalla miehellä tässä varmaan ongelmaa onkaan.

Mutta kun mietin näitä aikaisempia seksikummappaneita...niin siellä oli kyllä aika erilaisia tapauksia. Nää seksiorientoituneimmat olivat myös orgasmiherkkiä, osa heistä sai yhdynnässä "aina" orgasmin. Ja nämä samaiset naiset olivat tuolloin ja ovat olleet sen jälkeen (niiltä osin kuin tunnen) aikamoisia tapauksia... pettämistä tai sitten muuten vaan miehet vaihtuu kuin sukat.

Kaikki ei perustu edes omiin kokemuksiin vaan samaa juttua olen huomannut ihan juttelujen perusteella. En minä siis sano, että orgasmiherkkä nainen pettäisi tai ei kykenisi pitkään parisuhteeseen, mutta omien havaintojeni perusteella se on heidän piiriissään paljon yleisempää.

Mitäs mieltä? Onko orgasmiherkät naiset enemmän viettiensä vietävänä ja toteutuuko heillä enemmän tämmöinen miesmäinen "alapäällä ajattelu" ?

Ja en ehkä tarkoittanut ihan pelkkää pettämistä, mutta muutenkin sellaista elämäntapaa jossa ei harkinta ole niin vahvasti mukana. Mennään vaistojen varassa, tosin käytännössä sekavasti tempoillen. Ja yleensä sitten tieyntyyppiset miehet vetää jalat alta (ja nämä ovat juuri niitä epäturvallisia miehiä yleensä), sellaiset jotka vetoavat alkukantaisiin vietteihin...

Jotain yhteuksiä näillä asioilla minun mielestäni on, tosin kysymys käsittelee laajempaakin asiaa kuin tuota orgasmiherkkyyttä.

Tavallaan voit olla oikeassa. Itse saan kyllä aina orgasmin, joskus jopa useamman, se kun kuitenkin on ylensä korvien välissä sekin asia. Mulla ei ole koskaan ollut "yhden illan"-juttua, enkä ole koskaan pettänyt, mutta suhteessa seksillä on kyllä varmaankin suurempi merkitys kun monelle muulle tutulle naiselle. Mm erosin lapseni isästä pitkälti siitä syystä että seksipuoli kuivui lähes kasaan ja kun emme itse saaneet asiaa korjattua eikä mies halunnut mihinkään esim parisuhdeterapiaan tms. Hmmm, mielenkiintoinen katsontakanta sulla.

Eikös tuon voi kääntää toisin päinkin, että miehet on herkempiä pettämään kuin naiset koska voivat aina saada orgasmin yhdynnässä.

Ei taida kuulostaa ihan järkevältä teorialta kun ajattelet asiaa tarkemmin.

Eikös tuon voi kääntää toisin päinkin, että miehet on herkempiä pettämään kuin naiset koska voivat aina saada orgasmin yhdynnässä.

Kaikki miehet ei todellakaan saa aina orgasmia, tai se voi olla ainakin erittäin vaikeaa. Impotenssista puhumattakaan. Ja sekin on usein korvien välissä.

En itse ainakaan ole ja muiden puolesta en voi puhua. Koska olen löytänyt kumppanin, jonka saada maailmaa räjäyttäviä orgasmeja perä perää, se sitouttaa minut häneen yhä tiukemmin. Ei ole tarvetta ajatella muita.

[QUOTE="Lola";24701024]Kaikki miehet ei todellakaan saa aina orgasmia, tai se voi olla ainakin erittäin vaikeaa. Impotenssista puhumattakaan. Ja sekin on usein korvien välissä.[/QUOTE]

Luitko tuon sanan voivat. Rautalanka aina oltava tällä palstalla mukana kun muuten tullaan heti pätemään. Ne miehet jotka ei tunnu saavan orgasmia yhdynnässä ovat harvinaisuus verrattuna niihin jotka saavat. Impotenssi taas on todella viisas vetää tähän. Vedetäänkö samalla aseksuaalisuus ja kaikki muutkin asiat mitkä voivat vähentää tai poistaa kokonaan halun seksuaaliseen kanssakäymiseen? Ei herranen aika mikä pölö.

No minä kyllä uskon, että miehet ovat perustasoltaan paljon helpompia pettämään. Onhan tätä testattu. Se, että miehet eivät petä kauheesti sen enempää kuin naiset, johtuu ihan siitä, että miesten on vaikeampia ONNISTUA pettämisessä.

Olihan tästä joskus semmoinen katutesti, jossa Saksassa joku hyväänäköinen nainen meni ehdottelemaan kadulla suoraan miehille. 8/10 miehistä oli heti lähdössä hommiin (ja aika moni siis oli naimisissa/seurusteli). Naisista komistuksen matkaan olisi lähtenyt 1/10 (joka ei todennäköisesti seurustellut).

Mutta en silti usko, että se tuosta lähtee. Jos kaikki olis orgasmista kiinni, niin kyllä mies (ja nainen) hoittaa homman itsenäisesti. Eli ei se ole siitä orgasmin saamisesta itsessään kiinni vaan kokonaisuudesta.

luonto ja tikanpoika. itse saan orgasmin herkästi. nuorena olin varsin lennokas, mutta mieheni kanssa olen ollut yksissä 12 vuotta. kertaakaan en ole pettänyt, vaikka välillä on ollut hiljaisiakin kausia.

veikkaisin että orgasmihekkyys korreloisi seksistä pitämisen ja seksuaalisesti virittymisen kanssa ehkä, mutta enpä menisi sanomaan, että se pettämiseen johtaisi. pettämine on kuitenkin ihan tietoinen päätös ja ohimeneviä himojaan vieraisiinkin voi vastustaa niin mies uin nainenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja elletär;24701037:
En itse ainakaan ole ja muiden puolesta en voi puhua. Koska olen löytänyt kumppanin, jonka saada maailmaa räjäyttäviä orgasmeja perä perää, se sitouttaa minut häneen yhä tiukemmin. Ei ole tarvetta ajatella muita.
ISO peesi

Ai siksikö miehet onkin aina pettäviä sikoja ja ties mitä, kun heidän kohdallaan yhdyntä useimmiten päättyy orgasmiin? Koetko itse tarvetta pettää siksi että sun on aina saatava orgasmi?

Mä luulen, että olet vain valinnut vääränlaisia naisia. Ja onhan sulla itsellläsikin aika monta seksikumppania ollut...

Mä saan (harvoja poikkeuksia lukuunottamatta) orgasmin aina, usein vieläpä monta kertaa, ja mulla on ollut tasan yksi seksikumppani, ja olen hänen kanssaan naimisissa. En harrasta edes mitään "viatonta flirttailua" muiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja elletär;24701037:

Juu tämä siinä on positiivinen kääntöpuoli. En minä ole tässä mitään ehdotonta väittämässä. Ylipäätään se itse orgasmi on aika pieni osa sitä seksuaalisuutta.

[QUOTE="vieras";24701066]Ai siksikö miehet onkin aina pettäviä sikoja ja ties mitä, kun heidän kohdallaan yhdyntä useimmiten päättyy orgasmiin? Koetko itse tarvetta pettää siksi että sun on aina saatava orgasmi?

Mä luulen, että olet vain valinnut vääränlaisia naisia. Ja onhan sulla itsellläsikin aika monta seksikumppania ollut...

Mä saan (harvoja poikkeuksia lukuunottamatta) orgasmin aina, usein vieläpä monta kertaa, ja mulla on ollut tasan yksi seksikumppani, ja olen hänen kanssaan naimisissa. En harrasta edes mitään "viatonta flirttailua" muiden kanssa.[/QUOTE]

Heh, mun noi irtosuhteet/ lyhyet suhteet kuuluivat nuoruuteen. Ja mielestäni en ole mikään huikee hurjastelija jos mulla on 18-25v 14 eri seksikumppania. 3:n kanssa oli seurustelua n. 6 kk, muut olis sitten yhden illan/ 1-2 viikon juttuja. Yksi tapaus oli panosuhde, joka kesti yli 3 vuotta. Tosin se aina vaihteli kun nainen seurusteli jonkun kanssa. Aina kun meni bänks halus kiihkeetä seksiä mun kanssa. Ja hän oli aika orgasmiherkkä ja muutenkin seksuaalinen. Ei ole onneaan vieläkään löytänyt.

[QUOTE="ap";24701050]No minä kyllä uskon, että miehet ovat perustasoltaan paljon helpompia pettämään. Onhan tätä testattu. Se, että miehet eivät petä kauheesti sen enempää kuin naiset, johtuu ihan siitä, että miesten on vaikeampia ONNISTUA pettämisessä.

Olihan tästä joskus semmoinen katutesti, jossa Saksassa joku hyväänäköinen nainen meni ehdottelemaan kadulla suoraan miehille. 8/10 miehistä oli heti lähdössä hommiin (ja aika moni siis oli naimisissa/seurusteli). Naisista komistuksen matkaan olisi lähtenyt 1/10 (joka ei todennäköisesti seurustellut).

Mutta en silti usko, että se tuosta lähtee. Jos kaikki olis orgasmista kiinni, niin kyllä mies (ja nainen) hoittaa homman itsenäisesti. Eli ei se ole siitä orgasmin saamisesta itsessään kiinni vaan kokonaisuudesta.[/QUOTE]

Joo tuohan ei todista muuta kuin sen että nainen ja mies ajattelee eri tavalla. Ei se sitä todista että jompi kumpi sukupuoli automaattisesti on hanakampi pettämään. Et voi testata samalla tavalla eri sukupuolien seksuaalista aktivoitumista kun se tapahtuu eri tavalla. Naiset kiihoittuu usein aivojen kautta, miehet erittelee taas seksin vaan omaksi mekaaniseksi toiminnaksi millä ei haeta mitään henkistä täyttymystä vaan kassien tyhjennystä. Naiset haluaa kokonaisvaltaisempaa tyydytystä.

Huomio, teksti sisältää lievää yleistystä ja kärjistämistä, koska puhumme yleisellä tasolla emmekä yksilöistä. Ja joitain piirteitä voidaan tunnistaa sukupuolien välillä, vaikka niitä esiintyy yksilöissä sukupuoleen katsomattakin.

Luitko tuon sanan voivat. Rautalanka aina oltava tällä palstalla mukana kun muuten tullaan heti pätemään. Ne miehet jotka ei tunnu saavan orgasmia yhdynnässä ovat harvinaisuus verrattuna niihin jotka saavat. Impotenssi taas on todella viisas vetää tähän. Vedetäänkö samalla aseksuaalisuus ja kaikki muutkin asiat mitkä voivat vähentää tai poistaa kokonaan halun seksuaaliseen kanssakäymiseen? Ei herranen aika mikä pölö.

"Eikös tuon voi kääntää toisin päinkin, että miehet on herkempiä pettämään kuin naiset koska voivat aina saada orgasmin yhdynnässä".

Joo, kirjoitat tässä että miehet nimenomaan voivat saada aina orgasmin, ei mulla ole ongelmaa luetunymmärtämisessä, ei. Kommentoin siis että väitteesi ei pidä paikkaansa sit alkuunkaan. Jos et vielä tiennyt, niin voin kertoa että esim aseksuaalisuus ei millään tavalla liity tähän aiheeseen sillä aseksuaalista ihmistä ei voisi seksi vähempää kiinnostaa missään muodossa.

Luitko tuon sanan voivat. Ne miehet jotka ei tunnu saavan orgasmia yhdynnässä ovat harvinaisuus verrattuna niihin jotka saavat..

Joo no kyllä se riippuu vähän naisestakin saako vai eikö... ainakin minulla. Jos nainen on vähemmän kiihottava, vatsakas tai lyhyt tukkainen tai naama ei vaan ole niin nätti, niin mulla yleensä lerpahtaa tai sitten vaan jyystää kunnes väsyy.

Mutta kauniin ja kiihkeän naisen kanssa mulla seisoo vielä orgasmin jälkeen ja olen valmis heti uuteen koitokseen. Monta kertaa päivässä pystyy sellaisen kanssa. Toki se henkinenkin puoli vaikuttaa eli oman kumppanin kanssa aina paremmin (ja ne nyt yleensä on kauniitakin samalla).

[QUOTE="Lola";24701090]"Eikös tuon voi kääntää toisin päinkin, että miehet on herkempiä pettämään kuin naiset koska voivat aina saada orgasmin yhdynnässä".

Joo, kirjoitat tässä että miehet nimenomaan voivat saada aina orgasmin, ei mulla ole ongelmaa luetunymmärtämisessä, ei. Kommentoin siis että väitteesi ei pidä paikkaansa sit alkuunkaan. Jos et vielä tiennyt, niin voin kertoa että esim aseksuaalisuus ei millään tavalla liity tähän aiheeseen sillä aseksuaalista ihmistä ei voisi seksi vähempää kiinnostaa missään muodossa.[/QUOTE]

Luuletko että impotenttia kiinnostaa seksi? Aika harvaa kiinnostaa. ihan sama missä se vika piilee, oli fyysinen tai psyykkinen syy. Jos itse vedät hatusta jonkun esimerkin mikä vaikeuttaa tai kokonaan poistaa halua normaaliin seksuaalisuuden harrastamiseen ihmiseltä olet jo itse alunperin vääristänyt yleisellä tasolla käytävän keskustelun miehen ja naisen seksuaalisuus eroista. Ongelmat on aina erikoistapauksia eikä niitä voi vetää normaaliin keskusteluun, koska sillä vaan apinoidaan se keskustelu pilalle. Mitään ei voi väittää tai sanoa, kun aina voi jonkun tilanteen vääntää esille mikä on poikkeus asiaan. Liittyi se siihen alkuperäiseen asiaan tai ei. Koita nyt ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja Aiheen vierestä mutta;24701107:
Joo no kyllä se riippuu vähän naisestakin saako vai eikö... ainakin minulla. Jos nainen on vähemmän kiihottava, vatsakas tai lyhyt tukkainen tai naama ei vaan ole niin nätti, niin mulla yleensä lerpahtaa tai sitten vaan jyystää kunnes väsyy.

Mutta kauniin ja kiihkeän naisen kanssa mulla seisoo vielä orgasmin jälkeen ja olen valmis heti uuteen koitokseen. Monta kertaa päivässä pystyy sellaisen kanssa. Toki se henkinenkin puoli vaikuttaa eli oman kumppanin kanssa aina paremmin (ja ne nyt yleensä on kauniitakin samalla).

Kuinka moni ehdoin tahdoin menee omasta mielestään epäkiinnostavan henkilön kanssa sänkyyn? Lähinnä ääritapauksia tälläiset tai joka tapauksessa marginaali osastoon kuuluvia. Se taas vääristää keskustelua oikeasta seksuaalisuudesta ja siitä mitä se on yleisellä tasolla sukupuolien välillä kun ajatellaan tätä ketjun aihetta.

Luuletko että impotenttia kiinnostaa seksi? Aika harvaa kiinnostaa. ihan sama missä se vika piilee, oli fyysinen tai psyykkinen syy. Jos itse vedät hatusta jonkun esimerkin mikä vaikeuttaa tai kokonaan poistaa halua normaaliin seksuaalisuuden harrastamiseen ihmiseltä olet jo itse alunperin vääristänyt yleisellä tasolla käytävän keskustelun miehen ja naisen seksuaalisuus eroista. Ongelmat on aina erikoistapauksia eikä niitä voi vetää normaaliin keskusteluun, koska sillä vaan apinoidaan se keskustelu pilalle. Mitään ei voi väittää tai sanoa, kun aina voi jonkun tilanteen vääntää esille mikä on poikkeus asiaan. Liittyi se siihen alkuperäiseen asiaan tai ei. Koita nyt ymmärtää.

Kuule ystävä hyvä. Impotenssilla ei todellakaan ole kyse siitä etteikö seksiä haluaisi tai se ei kiinnosta. Otappa selvää ennekuin rupeat huutelemaan täällä erinomaisuuttasi. Ainoita apinoita täällä on ne keskenkasvuiset jotka ei kestä omien kirjoitustensa kommentointia.

[QUOTE="Lola";24701125]Kuule ystävä hyvä. Impotenssilla ei todellakaan ole kyse siitä etteikö seksiä haluaisi tai se ei kiinnosta. Otappa selvää ennekuin rupeat huutelemaan täällä erinomaisuuttasi. Ainoita apinoita täällä on ne keskenkasvuiset jotka ei kestä omien kirjoitustensa kommentointia.[/QUOTE]

Kestän oikein hyvin kun pysytään asiassa ja impotenssista puhuminen on pikkaisen tyhmää jos ketjun aihe on yleistävässä hengessä väitös naisten kevytkenkäisyyden ja orgasmiherkkyyden relevanssista. Ikäänkuin se olisi joku mittari sille miten edesvastuuton tai yleensäkin impulsiivinen on henkilö jos hänen on helppo saada orgasmi.

Yleisesti ottaen miehilla on helppo saada orgasmi, joten pitäisihän tämän teorian sitten toimia myös miehiinkin, lisää rautalankaa tässä jos ymmärrys vaikka nyt riittäisi.

Kestän oikein hyvin kun pysytään asiassa ja impotenssista puhuminen on pikkaisen tyhmää jos ketjun aihe on yleistävässä hengessä väitös naisten kevytkenkäisyyden ja orgasmiherkkyyden relevanssista. Ikäänkuin se olisi joku mittari sille miten edesvastuuton tai yleensäkin impulsiivinen on henkilö jos hänen on helppo saada orgasmi.

Yleisesti ottaen miehilla on helppo saada orgasmi, joten pitäisihän tämän teorian sitten toimia myös miehiinkin, lisää rautalankaa tässä jos ymmärrys vaikka nyt riittäisi.

Musta on hienoa että sä voit loistaa täällä palstapoliisina ettei kukaan vaan puhu aiheen vierestä. Mut ymmärrän sua toki, pitäähän jokaisen saada tuntea olevansa tärkeä jollain tavalla. Tsemppiä :D !!

Yhteistyössä