Onks noi ticketit niin hyviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ymmällään

Vieras
Niin, onko noi ticket to heavenin haalarit niin hyviä kun niistä puhutaan?

1v2kk tytölle etsin haalaria. Onko toi hintansa arvoinen?
Ja onko ne kuin reiluja, kun meillä tyttö käyttää 80 senttisiä vaatteita, onko 80 senttinen sopivan kokoinen haalari että ei nyt hukkuis siihen, mutta menis koko talven?

Vai onko ne oikeasti TOSI isoja niin kuin yksi tuttu väitti?

Kiitos jos joku viitsii auttaa tässä haalariviidakossa..

Kaikki merkkihaalarit on ihan järjestään tolkuttoman hintaisia, ja jokainen tietty puolustaa omaa merkkiään henkeen ja vereen. Totuus on, että halvemmilla ja merkittömillä pärjää ihan yhtä hyvin.

Kallishan se on, se on totta.
Huutonetistä saisi muutaman kympin halvemmalla uudenveroisia tai jopa uusia.

Eniten vain mietityttää tuo kokojuttu. 100 euroa on mulle kuitenkin aika iso raha.
Silti haluaisin satsata lapsen ulkoiluvaatteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi tollaiset erikoiset ovat juuri tarkoitettu kulutusta kestämään eli ei todellakaan nyt vuoden ikäiselle tällaista kannata hankkia jossa extra suojat yms.

Mitä mä sitten sille ostan?

Mä oon ihan ymmälläni, kun näitä vaihtoehtoja on ihan miljoona ja joka merkillä on vielä monta eri mallia ja versiota..

Minkä juuri SINÄ ostaisit?

No meillä oli kaks ekaa talvea reimatec ja silloin se toimi. Piti kosteuden ja kylmän poissa kun istui paljon maassa jne. Ja kovemmilla etelän pakkasilla ei tarvinnut pukea alle mitään lämmikettä lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
No meillä oli kaks ekaa talvea reimatec ja silloin se toimi. Piti kosteuden ja kylmän poissa kun istui paljon maassa jne. Ja kovemmilla etelän pakkasilla ei tarvinnut pukea alle mitään lämmikettä lisäksi.

Reimatecia olen myös miettinyt.. Kyllä kai sekin hyvä on.
On tää vaikeeta :)

Minä olen vankkumaton Tähti Jonathan-kannattaja, sillä käyttökokemukset ovat pelkkää plussaa...hinta on puolet Reimatecistä, mutta laatu ehkä jopa parempi! Ominaisuuksiltaan ovat suht samankaltaisia ja kuosit/värimaailma myös samantyylisiä.

Jesper Junior myy ko. merkkiä ja huutiksesta saa käytettynä/uusina/uudenveroisina...

Minulla samanikäinen tyttö, kuin sinulla ja kahdella vauhdikkaalla pojallani olen tuota TähtiJonathania käyttänyt ja sellainen tulee myös prinsessalle!

Aiemmin olen ollut Reimatecin kannattaja,mutta viime talvena ostettu puku oli iso pettymys.Tiedä sitten tuliko meille joku maanantai kappale,mutta peppu,polvet sekä jalansuut menivät melkeinpä heti todella kamalan näköisiksi.Jonathania ajattelinkin kokeilla täksi talveksi.