Onks nää nyt sit Retroo???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajattelitko myydä? Minun pitäisi laittaa myyntiin petivaatteita kaapin perältä, ovat niin rumia, ettei ole juuri tullut käytettyä =)

Mun pitäs tuolta kaapinpohjilta muita ällötys-retro-verhoja pistää myyntiin ku jaksais vaan joskus kuvata ja mitata ne...
ja paljon muutakin,mut ku ei saa aikasiks...Ehkä sit joskus :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:
Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Eli sit mä oon oivaltanu oikein tän homman,mitä rumempi kangas sitä retrommat ne on :ashamed: :whistle:

just näin ;)

siltä se vaikuttaa. mä oon nähnyt noi samat verhot/kankaan, mutta pohjaväri on ollut ruskea :)

No se vois menetelläkin.Nois niin kirkkaat värit,et meinaa ruokailun jälkeen sapuskat nousta ylöspäin jos satun noita vahingos vilkasemaan :laugh:
Jostain kumman syystä ovat ikkunas vaan 2pvää :whistle:

No se vois menetelläkin.Nois niin kirkkaat värit,et meinaa ruokailun jälkeen sapuskat nousta ylöspäin jos satun noita vahingos vilkasemaan :laugh:

Onko teillä anoppi kylässä tai joku muu, joka pitää saada äkkiä häädettyä? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja viras:

Onko teillä anoppi kylässä tai joku muu, joka pitää saada äkkiä häädettyä? ;)

No ku meil käy vaan sellasia vieraita joita kestää useemmankin tunnin...Tosin jos säästäis nuo ja laittas sukujuhlien(pojan syndet)ajaks ikkunaan,tai tekis itellesä juhliin mekon niistä :laugh:

Ihan kivat verhot.

Mutta sitä minä en tajuu, että kun huutiksessa myydään jotain ihan sairaan karseita vanhoja neonkeltasia paitoja tms. retrona, niin OSTAAKO joku niitä ihan oikeesti ja eikö niitä löydy jokaisen vintiltä??

Yhteistyössä