Onks muuten olemassa mtn aikakauslehtien kierrätyspisteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Tossa mietin, kun mulla noi lehtipinot kasvaa kasvamistaan, että onko olemassa keinoa, millä noi sais muille luettavaksi?

Siis taviskierrätyksen lisäksi semmosia paikkoja, että niitä vois jakaa luettavaksi muillekin halukkaille?

Tietenkin kirppismyynti, mut emmä semmosta jaksa...

Joo, terveyskeskukset ainakin ottaa mielellään vastaan uusia lehtiä, niissä pyörii aina ne samat vuosia vanhat lehdet.
Asutko kerrostalo- tai rivitaloyhtiössä? Perustakaa esim. roskiskatoksen /-huoneen yhteyteen tai pyykkitupaan lehtihylly, johon voi viedä lehtiä ja josta voi hakea luettavaksi. Tai vaikka lukea pyykkikoneen käymistä odotellessa.

[QUOTE="qwer";25257177]Joo, terveyskeskukset ainakin ottaa mielellään vastaan uusia lehtiä, niissä pyörii aina ne samat vuosia vanhat lehdet.
Asutko kerrostalo- tai rivitaloyhtiössä? Perustakaa esim. roskiskatoksen /-huoneen yhteyteen tai pyykkitupaan lehtihylly, johon voi viedä lehtiä ja josta voi hakea luettavaksi. Tai vaikka lukea pyykkikoneen käymistä odotellessa.[/QUOTE]

Eikun omakotitalossa asun.
Mut hoksasin just, että miehen mummon palvelutalossa on semmonen lehtien kierrätyspiste, josta ne vanhukset ottaa lehtiä luettavakseen! Sinnekinhän mä voisin viedä!

Paitsi, että kiinnostaako heitä esmes Kauneus ja Terveys- tai Kaksplus-lehdet :whistle:

moi....mä olen vienyt esim meidän perhe lehtiä, kaksplussaa ja vauvaa neovolaan. siel on sellanen kori josta saa sitte ottaa mukaan lehtiä halutessaan.

sitten ohikulkiessani olen esim labraan ja terveysasemalle saattanut viedä lehtiä sinne lehtilootiin. siis aika uusia sellaisia...kun niissä on yleensä vaan vanhoja

Kiitti vastauksista!

Laitoin tuossa nippuun lehtiä ja ajattelin huomenna käydä viemässä jonnekin - katotaan ny, mihin ajaudun =)

Tuo kirjasto-idea täytyy myös laittaa korvan taakse. Totta puhuen siitä on niin pitkä aika, ku olen kaupungin kirjastossa vieraillut, etten edes tiedä onko siellä mtn tommosta.