onks mun lapsella jotenkin iso jalka...?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
anni*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kun oon kattellu noita vaatepaketteja kokoo 98-104cm niin niissä on joissakin kenkiä myös mukana mutta koko on aina 25-26
meidän likka käyttää kokoo 28
tyttö on aika pieni kokoinen kyllä muuten. ikää on 4 vuotta ja pituus on vissiin n.100cm.

mites muilla?
meillä tyttö täyttää kesällä 3.v ja kenkä nro 27,vaatekoko 100-110cm, tytön pituus 98,5cm.

kiki
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
tyttö 8 v ja kengän koko 36-37 :D :whistle:
Meillä tyttö 9v ja kengän koko 37 ja kaikki kauhistelee et miten voi olla noin iso jalka, tyttö on kyl yli 140 senttiä pitkäkin.
serkkutyttö on vuoden vanhempi ja hänellä kengän koko 33

pox
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
meidän isojalka täytti just 2v. ja kenkä on kokoa 27, kesäkengät varmaan pitää ostaa jo kokoa 28. Vaatekoko on 92
Meillä saman ikäinen käyttää 86-92 cm vaatteita ja jalka on kokoa 21. :D Tosin itsellänikin on kengän numero 35.

Meidän pienikokoinen tyttö (täyttää 3v keväällä) on käyttänyt nyt talvihaalaria kokoa 98cm ja kenkiä kooltaan 23. Tosin haalari aika reilu ja menee varmaan vielä syksylläkin, jolloin kenkäkoko ehkä 25. Eli hänellä on pieni jalka. Veljillä ollut jalka isompi, mutta ovat muutenkin pidempiä ollut ikäiseksen kuin tyttö. Sitä en vain muista, että miten heillä meni koot ja kengät pienempänä.

Oho, tajusin just, että taitaa olla kaverin lapsella iso kinttu kun käyttää 1,5v 26 numeron kenkiä. On silti isoveikallakin 35 ja se on 5v. Itelläkin kuitenkin vaan 37, niin parissa vuodessa tuo ystävän poika ottaa jalkani koon kiinni.

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kun oon kattellu noita vaatepaketteja kokoo 98-104cm niin niissä on joissakin kenkiä myös mukana mutta koko on aina 25-26
meidän likka käyttää kokoo 28
tyttö on aika pieni kokoinen kyllä muuten. ikää on 4 vuotta ja pituus on vissiin n.100cm.

mites muilla?
Kahteen vuoteen ei sitten siitä kasvanutkaan;D

Yhteistyössä