Onks muka reiluu...? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Tyttö 4kk herää, syö ja päättää, että nyt ei sit muuten nukuta - nyt seurustellaan ja alkaa jokeltaa.
Hymyilee ja nauraa. Aloittaa itkun, suorastaan porun, jos en vastaa. Ei, ei asetu viereen nukkumaan omasta petistä ja vaunuista puhumattakaan.

Nousen ja seurustelen neidin kanssa muutaman minuutin sohvalla. Jätän tytön vaunuihin siksi hetkeksi, että käyn laittaas kaffet tippumaan ja piipahdan vessassa.
Vessasta tultuani huumaava kaffentuoksu jo leijuu nenääni. Ja mitä tekee juttukaverini?
Juu, nukkuu kuin tukki.

No mikäs ois mennä itsekin nyt maate... vaan arvatkaas nyt, nukuttaako sit enää, kun kaffearomi leijuu nenään, niin.
Mutta kyllä kohta nukuttaa juu, viimeistään parin tunnin päästä, kun herää koko muu sakki reuhaamaan :snotty:

Täällä oli jokusia aamulenkille lähtijöitäkin, palstalla siis... mutta kun mie en kykene lenkillekään... tai en vähän kuumeessaolevana uskalla lähteä, ja mulla on nilkkakin jotenkin nyrjähdyksissä - ainakin se on pirullisen aristava astuessa :/

Nyt sun ei auta kun lähtee kolistelemaan keittiöön niin että osa muusta perheestä joutuu heräämään sulle seuraks :D Tai sitten teet niin kuin minä juuri, että nautin ihan omasta seurastani nyt kun voin, eli kun muut nukkuu. Heräsin 4.50 ( olin unohtanut ottaa herätyksen pois päältä :D ) ja olen jo juonut pannullisen kahvia tässä hohhaillessani..

Yhteistyössä