A
auts.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:muikka! Olen yökkönä täällä kuntoutuskeskuksessa. Pohdin täällä viikko sitten, kun raskaustesti verestä näytti negaa. Sit mulle joku kerto, ettei noin aikaseen edes veritesti voi näyttää plussaa, kun oli silloin vasta muutama päivä hedelmöityksestä Olin vaan niin varma et olen raskaana. Oltiin miehen kanssa vaan kerran ilman ehkäsyä ja tänään sain testistä plussan. haalean mutta kuitenkin.
Yökkö täälläkin ja plussa pamahti tänään, tosin ei ollenkaan toivottu sellainen. Kyllä maalima romahti kerralla. =(
Mullekin on vähän sellain suunnittelematon tämä raskaus. Mulla on jo kolme lasta. Tämä oli semmonen hetken hurmos ja heti raskaana. mut en ole pahoillani kuitenkaan. Onks tää sulle kuin mones raskaus??
Kolmas. Hetken hairahdus meilläkin ja jälkiehkäisypilleri ei TAASKAAN tehonnu mulla vaikka heti aamulla otin sen. Mä en pysty tätä raskautta loppuun saattamaan joten keskeytys edessä...Huomenna lääkäriin.![]()
Voi. Harmi että joudut tekemään noin vaikean ratkaisun. Mutta kyllä sinun kannattaa pitää itsestäsi huoli, jos tuntuu ettet jaksa kolmen kanssa. Onko sulla ollut rankkaa kahden ekan kanssa?
Mä olen nuori vielä, lapset on kyl helppoja ollu mutta haluan elää itselle ja miehelle myös. Haluan tehdä töitä ja kehittää itteeni. Eikä yksinkertaisesti jakseta aloittaa sitä rumbaa alusta. sen ikäisiä nuo lapset, että ovat jo omatoimisia melkein kaikessa.