T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:muikka! Olen yökkönä täällä kuntoutuskeskuksessa. Pohdin täällä viikko sitten, kun raskaustesti verestä näytti negaa. Sit mulle joku kerto, ettei noin aikaseen edes veritesti voi näyttää plussaa, kun oli silloin vasta muutama päivä hedelmöityksestä Olin vaan niin varma et olen raskaana. Oltiin miehen kanssa vaan kerran ilman ehkäsyä ja tänään sain testistä plussan. haalean mutta kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:muikka! Olen yökkönä täällä kuntoutuskeskuksessa. Pohdin täällä viikko sitten, kun raskaustesti verestä näytti negaa. Sit mulle joku kerto, ettei noin aikaseen edes veritesti voi näyttää plussaa, kun oli silloin vasta muutama päivä hedelmöityksestä Olin vaan niin varma et olen raskaana. Oltiin miehen kanssa vaan kerran ilman ehkäsyä ja tänään sain testistä plussan. haalean mutta kuitenkin.
Yökkö täälläkin ja plussa pamahti tänään, tosin ei ollenkaan toivottu sellainen. Kyllä maalima romahti kerralla. =(
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:minkäs tähren te muut valvoskelette? kiitos onnitteluista. toivon että kaveri pitää pintansa ja pysyy masussa viimeselle kuulle asti.
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:minkäs tähren te muut valvoskelette? kiitos onnitteluista. toivon että kaveri pitää pintansa ja pysyy masussa viimeselle kuulle asti.
Mä valvon siksi, että olen yökyöpeli.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:minkäs tähren te muut valvoskelette? kiitos onnitteluista. toivon että kaveri pitää pintansa ja pysyy masussa viimeselle kuulle asti.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:muikka! Olen yökkönä täällä kuntoutuskeskuksessa. Pohdin täällä viikko sitten, kun raskaustesti verestä näytti negaa. Sit mulle joku kerto, ettei noin aikaseen edes veritesti voi näyttää plussaa, kun oli silloin vasta muutama päivä hedelmöityksestä Olin vaan niin varma et olen raskaana. Oltiin miehen kanssa vaan kerran ilman ehkäsyä ja tänään sain testistä plussan. haalean mutta kuitenkin.
Yökkö täälläkin ja plussa pamahti tänään, tosin ei ollenkaan toivottu sellainen. Kyllä maalima romahti kerralla. =(
Mullekin on vähän sellain suunnittelematon tämä raskaus. Mulla on jo kolme lasta. Tämä oli semmonen hetken hurmos ja heti raskaana. mut en ole pahoillani kuitenkaan. Onks tää sulle kuin mones raskaus??
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:minkäs tähren te muut valvoskelette? kiitos onnitteluista. toivon että kaveri pitää pintansa ja pysyy masussa viimeselle kuulle asti.
Onks sillai ettet saa unta vai tykkäätkö valvoa yöllä?
Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Onnea tyttöjen äidille! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:minkäs tähren te muut valvoskelette? kiitos onnitteluista. toivon että kaveri pitää pintansa ja pysyy masussa viimeselle kuulle asti.
Onks sillai ettet saa unta vai tykkäätkö valvoa yöllä?
Tykkään valvoa yöllä, se on sitä mun ihan ikiomaa aikaa. Tää ilo loppuu sitten, kunhan menen työelämään. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:muikka! Olen yökkönä täällä kuntoutuskeskuksessa. Pohdin täällä viikko sitten, kun raskaustesti verestä näytti negaa. Sit mulle joku kerto, ettei noin aikaseen edes veritesti voi näyttää plussaa, kun oli silloin vasta muutama päivä hedelmöityksestä Olin vaan niin varma et olen raskaana. Oltiin miehen kanssa vaan kerran ilman ehkäsyä ja tänään sain testistä plussan. haalean mutta kuitenkin.
Mullekin on vähän sellain suunnittelematon tämä raskaus. Mulla on jo kolme lasta. Tämä oli semmonen hetken hurmos ja heti raskaana. mut en ole pahoillani kuitenkaan. Onks tää sulle kuin mones raskaus??
Kolmas. Hetken hairahdus meilläkin ja jälkiehkäisypilleri ei TAASKAAN tehonnu mulla vaikka heti aamulla otin sen. Mä en pysty tätä raskautta loppuun saattamaan joten keskeytys edessä...Huomenna lääkäriin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Niin. On se ihanaa, että välillä saapi olla rauhassa, jos on ollut rankkaa lasten kanssa tai on ollut paljon päivällä säpinää. Mun mielestä on ihana poltaa kotona yöllä tuoksukynttilöitä ja lukea.
Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:minkäs tähren te muut valvoskelette? kiitos onnitteluista. toivon että kaveri pitää pintansa ja pysyy masussa viimeselle kuulle asti.
Täällä kärsitään unettomuudesta. Jeps, tsemppiä sinulle ja masuasukille =)
Maidoton imetysdieetti? mikä se on? Ai syökö vaan kiinteitä ja vettä, vai tarkotatko että et nyt vaan ole pariin tuntiin antan äidinmaitoa???Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:minkäs tähren te muut valvoskelette? kiitos onnitteluista. toivon että kaveri pitää pintansa ja pysyy masussa viimeselle kuulle asti.
Viihdytän 5kk vanhaa neitiä, että saa mies nukkua ennen duunia. Tänään alkoi maidoton imetysdieetti, joskohan tolle pikkuakallekin taas sitten uni maistuisi paremmin, kun saadaan masu toimimaan.