onks muilla vieraskoreeta taaperoa?

• Viestiketjun aloittaja ei rauhallinen
  • Ensimmäinen viesti
ei rauhallinen
Mua on alkanu ketuttaa ko aina kun joku vieras tulee käymään ni 14kk muuttuu heti hiljaseks ja jopa apaattiseks? sit kaikki päivittelee et voi kun on rauhallinen lapsi ja toinen puhuu toiselle et "sä et vois saada noin rauhallista lasta" se mikään rauhallinen ole edes, muuta kun sillo ko vieraat paikalla! uhmailee ja kaupassa kyl moikkaa tuntemattomille ja kiljuu :) ja leikkii ja pälättää.. Ärsyttää ko kaikki tota päivittelee ja varmaa kaikki luulee et on tyyliin apaattinen vauva :/

Suzyanne
Joo ihan tuttua. Mm. 1 v. neuvolassa terkka kirjoitti pari vk sitten neuvolakorttiin että rauhallinen poika, ja muistaakseni aiemmiltakin käynneiltä samanlaisia merkintöjä. Mutta poika on kaukana rauhallisesta!!

Eilen leikkipuistossa oli 3 muuta noin 1 v. lasta. Kaikki muut lapset leikkivät pitkiä aikoja paikoillaan, mm. hiekkalaatikolla ja kuka missäkin, äiditkin istuivan koko ajan samassa paikassa.

Minä sen sijaan en istahtanut hetkeksikään, en voinut, koska minun 1 veeni sinkoili kuin ohjus, milloin oli pistämässä hiekkaa suuhun, milloin repimässä pensaista lehtiä suuhun, milloin mitäkin. Hiki päässä sinkoilin tyypin perässä helteessä, eipä tullut kuuma. :headwall: :D Eli puistossa meidän poju on ihan oma itsensä. =)

Meillä kans on sellasia herran enkeleitä kun joku ulkopuolinen on näkemässä mut kun ollaan ihan perheen kesken ni naristaan vähän joka asiasta ja tehdään pahojaan :) Mut sellasia ne lapset on eikä kaikkia oo voitu samasta puusta veistää (onneks) :)

heh
meijän 2v taapero ujostelee niin paljon mutta kun hetken aikaa on ollut vieraiden kanssa niin saattaa jopa uskaltaa ohi kävellä ja loppuillasta jopa syliin.
riehuminen tapahtuu kun minä tulen kotiin, isälle ja muille hoitajille on niin kiltti

hih
Ihan kuin mun vuoden ikäinen poika. :) Ärsyttää kun tutut sanoo että "niin herttainen/rauhallinen/ylikiltti lapsi sulla..." Kun se on vilkas täystuho kotona kun ei ole vieraita! :D

Yhteistyössä