O
oisko hyvä yhdistelmä
Vieras
onks kukaan nähny dogo argentinon ja staffordshirenterrierin sekoitusta? millanen luonteeltaan ja minkä näköinen?? kiitti vastauksista 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei mitään vikaa kummassakaanihania koiria. kunhan kyselin ihmisten kokemuksista. mein tyttö on jo 4v et viissiin liian vanha ekaa pentuetta kantamaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:luonto kyllä keinot keksiiisompi koira kyl osaa niiata tai mennä maate.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:luonto kyllä keinot keksiiisompi koira kyl osaa niiata tai mennä maate.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ymmärrän palma silti mitä tarkoitattarkoitan vaan et joka aloituksessa täällä tulee jollekin jotain nokan koputtamista ja se on ikävää.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ymmärrän palma silti mitä tarkoitattarkoitan vaan et joka aloituksessa täällä tulee jollekin jotain nokan koputtamista ja se on ikävää.
Jos joku suunnittelee jotain omasta mielestä älytöntä niin saa kai siitä sanoa? Sorry, mutta en mä pysty päätä silittämään jos joku suunnittelee vaattivien koirien risteyttämistä ulkonäkösyistä, tai ainakin sen kuvan aloituksestasi sain. Jos halusit vain leikkiä ajatuksella, se ei käynyt viestistäsi ilmi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ymmärrän palma silti mitä tarkoitattarkoitan vaan et joka aloituksessa täällä tulee jollekin jotain nokan koputtamista ja se on ikävää.
Jos joku suunnittelee jotain omasta mielestä älytöntä niin saa kai siitä sanoa? Sorry, mutta en mä pysty päätä silittämään jos joku suunnittelee vaattivien koirien risteyttämistä ulkonäkösyistä, tai ainakin sen kuvan aloituksestasi sain. Jos halusit vain leikkiä ajatuksella, se ei käynyt viestistäsi ilmi.
ei mun päätä tarvii silittäätoi on jännä, ku puhutaan vaativasta koirasta. Mein koira on ollu just sopiva koira mein luonteelle eikä oo ollu muuten vaativa ku aktiivisuuden puolesta.. tä ei ny sit tarkoita etten tiedosta millainen dogo voisi olla. oon kouluttanu hankalia yksilöitä joita on kasvatettu väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:oon kouluttanu hankalia yksilöitä joita on kasvatettu väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ennemmin staffi dogon kans ku amstaffi, mut en kyllä lähtis leikkimään noilla roduilla.