pahoinvoiva
Siis niin että yölläkin herää oksentamaan tai siihen että oksennus on jo suussa?
Yäk.
Yäk.
Tuo on aivan kamalaa ja pelottavaa ku oksentaessa veri tulee!! Mulla oli kans nuin.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mulla oli ilman minuutinkaan taukoa 24/7 raskauspahoinvointi 4 ensimmäistä raskauskuukautta. Olin sen näköinenkin koko ajan = Naama turvonnu, pöhöttynyt, silmäluomissa näkyi verisuonet koko ajan, joskus oli oksennuspaineen takia puhjennut verisuonia silmistä, naama+kaula+rinta täynnä punaisia läikkiä verenpurkaumia, kurkku ja suu palaneet hapoista ja kurkusta tuli verta yskiessä välillä kun verisuonet repeytyneinä. Tosi herttaista...
Kysyn vielä, onko sulla enemmän kuin 4 lasta? Mulla 4 lasta ja kaikissa raskauksissa hirveä tuo pahoinvointi. että jokohan se helpottaisi, jos joskus 5. lasta odottaisi?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mulla oli ilman minuutinkaan taukoa 24/7 raskauspahoinvointi 4 ensimmäistä raskauskuukautta. Olin sen näköinenkin koko ajan = Naama turvonnu, pöhöttynyt, silmäluomissa näkyi verisuonet koko ajan, joskus oli oksennuspaineen takia puhjennut verisuonia silmistä, naama+kaula+rinta täynnä punaisia läikkiä verenpurkaumia, kurkku ja suu palaneet hapoista ja kurkusta tuli verta yskiessä välillä kun verisuonet repeytyneinä. Tosi herttaista...