Onks kellään ongelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miljanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tupakkaa, kahvii, vettä ruokaa, hyvää sellasta, sopiva lämpötila, ehkä raitista ilmaa, turvallinen place, ehkä juomaa ja musaa ja maybe mun pitäis ola vapaa.kavereita?entä rakkautta. mikä ois tärkeetä. mua ei todellakaan saa satuttaa.

joo ja siis ois kyl aika tärkee myös se vessa. en todellakaan mee mihinkään ulkohuussiin. jos siisjoku sellasta aattelee. mä haluun toimivan vessan ja sähköt. siis oikeestaan tulee mieleen kaikenlaista tarpeellista.

ei nyt oo kirjotusfiilis okei. ja taas mä kaipaan sun kosketustas, se mut liekkeihin saa syttymään, vain sinä saat mut niin tuntemaan vain sinä saat mut elmään. no ehkä se oli jostain biisistä, tai siis mähän sen kirjotin. en nyt muista kaikkee. jostain syystä vähän hajamielisyyttä ja saattaa naurattaa. välillä. siis aka tunteita on. meniks toi väärin. no ehkä joku tajuu. mut enkkuu en osaa ja en mä muista osaanks mä enää neuloo. oikeestaan dei huvita. ehkä mua pitäis vaan palvella. entäs joku roolileikki. kuka mä voisin olla.

Okei noi on ehkä saanu ruoan valmiiks. toivottavasti jotain dsyötäväks kelpaavaa. nälkälakkoon ei viittis alkaa. jostain syystä ne ei tajuu mun ruokavinkkejä. mul on oikeus saada hyvää palveluu. tajuisko joku...mis mä haluisin olla. siis oonks mä suomessa vai jossain muualla. no ei tääl ainakaan nyt aurinko paista. pitää käydä röökillä. no mä katon ensin sen safkan. kivaa päivää. :)

no ei se oo vielkään. niitten pitää eka laittaa se tarjolle. pitääks mun todellakin antaa selkeempiä ohjeita. oon mä niit auttanu, mut mun käsityksen mukaan ne on koulutettuja. mä taas tiedän ne jutut muuten vaan. pitääks munn todellakin nyt hoidella kaikkien duuneja. vähän nyt ihmetyttää tää toiminta. joka paikassa epäkohtia. no ehkä joku tajuaa. mun asiat pitäis todellakin saada kuntoon. siis ärsyttää toi toddellakin. miksjotkut hokee sellasta. must se on tyhmää. ja oikeesti maailmassa taitaa olla aika paljon tyhmiä juttuja. voisinks mä saada apua näitten juttjen hoitamiseen vai pitääks mun kertoo kaikille. no mä oon hiljaa. kaikesta ei saa puhuu.